Chidaneh.com placeholder image

ساخت جعبه کادویی با ایده های ساده و خلاقانه

به قلم: مژگان احمدی

روز های زیبای نوروز فرصتی است تا با دادن هدیه به دوستان و عزیزانمان به آن ها یاد آور شویم که چقدر آن ها را دوست داریم و به آن ها اهمیت می دهیم. و چه خوب است این هدیه ها بسته بندی های زیبا داشته باشند تا تاثیر گذاری آن ها بیش از پیش باشد. همیشه بسته بندی و جعبه های کادویی زیبا ما را بیشتر از خود کادو به وجد می آورند. پس چه خوب است اگر برای تزیین کادو ها و هدیه ها نیز به اندازه خرید کادو و هدیه وقت صرف کنیم. با توجه به نزدیک شدن به روز های عید نوروز چیدانه صمیم گرفته است تا در ادامه مطالب کمپین 40 روز تا نوروز برای شما نمونه هایی از خلاقانه ترین راه های بسته بندی راآماده کند تا برای تزیین عیدی ها و هدیه های نوروزی از آن ها استفاده کنید. پس با چیدانه همراه باشید تا با هم این نمونه ها را بررسی کنیم.

تزیین جعبه های کادویی با گل های بهاری

برای تزیین جعبه های کادویی نیاز نیست که حتما هزینه زیادی را صرف کنید تا هدیه ی شما زیبا تر به نظر بیاید شما می توانید با گذاشتن یک شاخه گل بهاری به;روی هدیه خود آن را بیش از پیش خاص کنید و هدیه هایی بهاری را به دوستان وآشنایان تا تقدیم کنید.

قالیشویی ادیب

مطلب پیشنهادی : نکاتی مهم برای نگهداری گل ها در آپارتمان

جعبه های کادویی تزیین شده با نوار های فانتزی

برای تزیین خلاقانه جعبه های کادویی خود میتوانید از نوار چسب های فاتزی که اغلب در مغازه های لوازم التحریری پیدا می شود ، کمک بگیرید . این نوار چسب های فانتزی با طرح ها و رنگ های متنوع خود دست شما را برای تزیین های خلاقانه باز می گذارد.

روبان قرمز رنگ برای تزیین جعبه های کادویی

اگر هدیه را برای دوستی تهیه کرده اید که سفری لذت بخش را با او تجربه کرده اید ، برای تزیین جعبه کادوی او می توانید یکی از عکس های زیبای آن سفر را چاپ کرده و آن را روی کادو بگذارید تا به دوست خود یاد آور شوید که چقدر ازآن سفر و در کنار او بودن لذت برده اید. این کارشیرینی گرفتن هدیه را چند برابر می کند.

مطلب پیشنهادی : قلعه هایی در ایران که باید دید ، به استقبال نوروز

برای تزیین هدیه ها حتما نبایداز کاغذ کادو استفاده کنید ، شما می توانید خلاقانه ترعمل کنید و از تکه پارچه های موجود در خانه که طرح و نقش های زیبایی دارند استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی : طراحی دکوراسیون با ایده های پارچه ای ؛ به استقبال نوروز

کاغذ کادو قرمز رنگ برای جعبه کادویی

اگر مایل هستید که از کاغذ کادو استفاده کنید ، سعی کنید کاغذی را انتخاب کنید که رنگ هایی شاد و طرح هایی ساده و خوانا داشته باشد. یادتان باشد جعبه های کادویی هر چه ساده تر باشند زیبا تر و به دل نشین تر هستند.

نوار های کنفی قرمز برای تزیین جعبه هدیه

همان طور که در بالا نیز اشاره شد بهتر است کادوها و جعبه های کادویی تزییناتی ساده داشته باشند ، به طور مثال جعبه کادویی بالا با استفاده از نوار های کاموایی قرمز و یک کارت تبریک کوچک و خلاقانه تزیین شده است که بسیار هم زیبا است.

نویسنده : شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه