Chidaneh.com placeholder image

بازسازی پارکینگ، وقتشه ایده های تازه ای داشته باشی!

به قلم: تحریریه چیدانه

بازسازی: بسیاری از افراد بعد از بررسی هایی که در رابطه با دکوراسیون منزل خود انجام می دهند تصمیم می گیرند که دست به بازسازی پارکینگ منزل خود بزنند. خیلی ها در این زمینه تصمیم به بهبود فضا و موقعیت پارکینگ خود دارند و خیلی ها هم تصمیم دارند تا از فضای پارکینگ استفاده نموده و به دکوراسیون منزل خود بیافزایند.

صنایع روشنایی و نورپردازی نانو
نورپردازی پارکینگ
صنایع روشنایی و نورپردازی نانو

تابلو فرش ریحان

نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که پارکینگ برای بسیاری از افراد بیشتر حکم نوعی انباری را دارد به گنه ای که بسیاری از وسایل و لوازمی را که شاید زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند را در پارکینگ خود نگه می دارند. در این مطلب با ما همراه باشید تا در این رابطه بیشتر با یکدیگر صحبت کنیم و از این راه مقرون به صرفه برای افزایش فضای دکوراسیون خانه بیشتر بدانیم.

بازسازی پارکینگ

بازسازی پارکینگ در نگاه کلی

بسیاری از افراد استفاده های متفاوتی از فضای پارکینگ خود دارند. به گونه ای که از قسمتی از آن به عنوان اتاق کار، کارگاه، استودیو، انباری و… استفاده می کنند. همین مسئله نیز باعث می شود که تعمیرات و امکاناتی که برای یک پارکینگ مهیا می شود اهمیت زیادی پیدا کند. امکاناتی اعم از سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیم کشی تلفن، لوله کشی و…

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا
بازسازی پارکینگ مسکونی
بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا

با توجه به تمامی این مسائل می توان با دیدی کلی تر به این نتیجه رسید که در امروزه در اکثر خانه ها، پارکینگ ها چندکاره هستند و در عین حال که فضایی برای قرارگیری خودروها به حساب می آیند می توانند حکم انباری، اتاق کار، کارگاه و غیره را نیز در همان فضا داشته باشند.

بازسازی پارکینگ

اگر شما هم در ذهن خود برنامه ریزی کرده اید که چنین کارایی هایی را به پارکینگ خانه خود بدهید بهتر است در روند بازسازی پارکینگ خود دستی به سر و روی آن بکشید.

گروه معماری محمدرضا اطمینان مهر
طراحی و اجرای لابی
گروه معماری محمدرضا اطمینان مهر

شاید بهتر باشد در اولین مرحله به فکر ساخت یکی اتاق کوچک در گوشه ای از پارکینگ خود باشید. در کنار این موضوع نیز طبیعتا می توانید درب ورودی حیاط و درب ورودی ساختمان را نیز تعویض نمایید.

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا
طراحی پارکینگ با سنگ
بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شاید بد نباشد که در ادامه کار بازسازی پارکینگ خود یه سراغ حیاط منزل خود بروید و انباری و اتاق کوچکی را نیز در آنجا ترتیب دهید تا بتوانید وسایل بدون استفاده و شاید لوازم ورزشی خود را در آن قرار دهید و از شلوغ شدن فضای پارکینگ خود جلوگیری نمایید.

بازسازی پارکینگ

راه های استفاده بهینه از بازسازی پارکینگ

اتاق رخت شویی: بسیاری از اتاق های رخت شویی عموما در زیر زمین هستند و شاید رفت و آمد به آنها کمی کار سختی باشد. در این شرایط است که پیشنهاد ما به شما این است که در هنگام بازسازی پارکینگ خود فضایی برای اتاق رخت شویی خود در نظر بگیرید.

گروه معماری محمدرضا اطمینان مهر
پارکینگ
گروه معماری محمدرضا اطمینان مهر

استودیوی موسیقی: اگر اهل موسیقی و آهنگسازی هستید پس چرا معطلید؟ فرصت بسیاری خوبی در پیش روی شماست تا در هنگام بازسازی پارکینگ خود، فضا و اتاقی را به عنوان استودیوی موسیقی خود در نظر بگیرید. با این کار قطعا می توانید از اعتراض همسایگان و سلب آسایش آنها نیز جلوگیری نمایید

گروه معماری کندو
پارکینگ
گروه معماری کندو

اتاق کار یا کارگاه: اگر در زمان کار احتیاج به تمرکز بالایی دارید و فضایی با سکوت و آرامش زیادی احتیاج دارید می توانید از فرصت استفاده کنید و در زمان بازسازی پارکینگ خود فضا و اتاقی را به این منظور اختصاص دهید. قطعا پشیمان نخواهید شد.

تک آرت دیزاین
نورپردازی پارکینگ
تک آرت دیزاین

اگر شما هم به فکر بازسازی پارکینگ منزل خود هستید، وقت را تلف نکنید و با اهالی فن وب سایت چیدانه ارتباط بگیرید.

منبع: homeadvisor |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه