Chidaneh.com placeholder image

عکس کابینت آشپزخانه یک طرفه، طراحی باریک و شیک

به قلم: تحریریه چیدانه

داشتن آشپزخانه بزرگ آرزوی هر خانم خانه داری است. اما بیشتر ما مجبور هستیم با آشپزخانه‌های کوچک‌تر از آنچه توقع داریم کنار بیاییم. در بیشتر خانه‌های ایرانی شاهد آشپزخانه‌هایی کوچک هستیم که اغلب برای چیدمان وسایل در آن‌ها با مشکل روبرو هستیم. مشکلاتی مثل کم بودن تعداد کابینت‌ها، یا گوشه‌هایی که اگر برای آن ها برنامه ریزی می‌شد تبدیل به فضاهایی کاربردی در آشپزخانه می‌شدند. اگر می‌توانید از افرادی که در فضاهای کوچک زندگی می‌کنند یک درس بگیرید، این است که حتی کوچک‌ترین اتاق‌ها نیز می‌توانند شیک باشند و دور از تنگنا باشند. کابینت آشپزخانه یک طرفه، مثال کاملی از نحوه استفاده بیشتر از محیطی محدود است. از این رو در این مطلب، تصمیم گرفتیم تا ایده‌هایی برای کاربردی‌تر شدن فضاهای آشپزخانه و بهبود عملکرد کابینت‌ها جمع‌آوری کنیم.

آشپزخانه یک طرفه سفید
آشپزخانه یک طرفه
آشپزخانه یک طرفه با کانتر
کابینت آشپزخانه یک طرفه با میز غذاخوری
کابینت آشپزخانه یک طرفه سفید
آشپزخانه یک طرفه با دیوار سبز
کابینت آشپزخانه یک طرفه سفید و مشکی
مدل کابینت یک طرفه نارنجی
مدل کابینت یک طرفه سفید

کابینت یک‌ طرفه آشپزخانه

کابینت آشپزخانه یک طرفه، همانطور که از نامش پیداست، در آشپزخانه تنها یک دیوار را اشغال می‌کنند. اما با این کار، فضایی را برای وسایلی مانند میزهای غذاخوری، چرخ دستی ها و کافه‌های صبحانه می‌گذارند. حتی اگر خانه شما بزرگ‌تر باشد، آشپزخانه یکطرفه می‌تواند، به یک طرح با فضای باز بیشتر کمک کند یا انرژی را از آشپزخانه به یک ناهار خوری یا اتاق نشیمن بکشد که فضاها خالی و بی روح نباشند.. 

قالیشویی ادیب
مدل کابینت یک طرفه مدرن
مدل کابینت یک طرفه مشکی
مدل کابینت یک طرفه مدرن و مشکی
کابینت یکطرفه آشپزخانه
 کابینت یکطرفه آشپزخانه صورتی
کابینت یکطرفه آشپزخانه چوبی
کابینت یکطرفه آشپزخانه
کابینت یکطرفه آشپزخانه
کابینت یک طرفه مدرن
کابینت یک طرفه در آشپزخانه
کابینت یک طرفه
کابینت یک طرفه
کابینت باریک مشکی
کابینت باریک کنج
کابینت باریک
کابینت باریک سبز

کاربرد کابینت یک طرفه در آشپزخانه

معمولا در آشپزخانه‌ها طراحی درستی برای کابینت‌هایی که در گوشه قرار می‌گیرند، انجام نمی‌شود. استفاده از مدل کابینت یک طرفه و باریک می‌تواند، فضاهای مرده و کم کاربرد آشپزخانه شما را به فضاهایی پر کاربرد و کارآمد تبدیل کند. کشوهای باریک، می‌توانند ایده‌های مناسبی برای نظم دهی به وسایل آشپزخانه باشند و از آن‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه یک طرفه استفاده کرد. معمولا کشوهای آشپزخانه بسیار نامرتب و درهم است. اما با استفاده از ترفندهای دکوراسیون آشپزخانه باریک، حتی به کشوهای خود نیز می‌توانید نظم و ترتیب ببخشید.

کابینت باریک چوبی
طراحی کابینت برای آشپزخانه باریک
طراحی کابینت برای آشپزخانه باریک چوبی
طراحی کابینت برای آشپزخانه باریک
طراحی کابینت برای آشپزخانه باریک سفید و نارنجی
طراحی کابینت برای آشپزخانه باریک
طراحی کابینت برای آشپزخانه باریک سبز
طراحی کابینت برای آشپزخانه باریک

کابینت‌های یک‌ طرفه برای آشپزخانه‌های باریک 

در آشپزخانه‌های باریک، کابینت‌های یکطرفه فضای حرکت را بازتر می‌کند و همچنین مانند عکس بالا می توانید از امتداد سطح کانتر به عنوان فضای کوچک غذاخوری استفاده کنید. برای این که آشپزخانه کوچک‌تان خیلی شلوغ نشود و بتوانید براحتی به هر آنچه که می‌خواهید، دست پیدا کنید. نباید از نظم دهی به کشوها غافل شوید. سعی کنی از کابینت‌های یک طرفه استفاده بهینه داشته باشید و لوازم ضروری را درون آن‌ها قرار دهید. 

اگر به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت زیادی می‌دهید و می‌خواهید فضایی راحت و کاربردی داشته باشید، از مطالب چیدانه در زمینه دکوراسیون آشپزخانه دیدن کنید و موضوع موردنظر خود را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی: 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
srezaii2000 در تاریخ 31 فروردین 1394
یکی از بهترین مطالب جمع اوری شده در این چند ماه اخیر بود. متشکرم
خانم خانه دار در تاریخ 22 اردیبهشت 1395
خیلی عالی و کاربردی ممنون

ثبت دیدگاه