Chidaneh.com placeholder image

نصب آسان آویز حوله در حمام و سرویس بهداشتی

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید :  در خانه های کوچک امروزی که فضاهای داخلی با حداقل استاندارد ها طراحی می شوند ، استفاده هوشمندانه از فضا می تواند به کاربردی تر شدن فضا کمک کند. فضای حمام و سرویس بهداشتی یکی از فضاهایی هستند که به دلیل وجود وسائل و لوازم زیاد در آن ها نیازمند استفاده بهینه از فضا هستند. آویز حوله و لباس یکی از وسائلی هست که بسیار در حمام و سرویس بهداشتی کاربرد دارد و وجودشان در این فضا ها بسیار لازم و ضروری است و همین ضرورت باعث شده تا چیدانه برای شما دوستان و همراهان طریقه نصب این آویز ها را آماده کند. نصب این آویز ها بسیار کار راحتی است و زمان کمی را از شما می گیرد پس با چیدانه همراه باشید تا با هم طریقه نصب این آویز ها را بیاموزیم.

لوازم مورد نیاز:

  • میله آویز حوله
  • تعدادی پیچ
  • رول پلاک
  • پیچ گوشتی
  • دریل
  • نگه دارنده
  • تراز حبابی
     

​​مراحل نصب آویز حوله به دیوار

تابلو فرش ریحان

1. تعیین ارتفاع مورد نظر

آویز حوله را باید در ارتفاعی نصب کنید که به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. نه خیلی بالا که برای برداشتن آن مجبور شوید دستتان را بلند کنید نه خیلی پایین که برای برداشتن آن خم شوید. هم چنین توجه کنید که حوله ها نباید برای کار وسائل الکتیکی اختلال ایجاد کنند و هم چنین نباید جلوی منابع تامین کننده نور را بگیرند. برای انتخاب محل و ارتفاع مورد نظر همه این مسائل را در نظر بگیرید.

2. علامت گذاری محل نصب

برای این که کار نصب راحت تر پیش رود بهتر است تا محل مورد نظر تان را به وسیله مداد علامت گذاری کنید تا برای نصب پیچ و مهره ها مشکلی نداشته باشید.

3. نصب نگه دارند ها

برای این که بتوانید میله آویز را نصب کنید به نگه دارنده ها احتیاج خواهید داشت. برای این که این نگه دارنده ها را به دیوار نصب کنید ، ابتدا باید محل نصب را به وسیله یک دریل سوراخ کنید، دقت کنید تا از مته ای استفاده کنید که برابر با اندازه قطر پیچ های شما است. به وسیله ی دربل محل نصب نگه دارنده را سوراخ کنید.

4. قرار دادن رول پلاک ها در سوراخ ها

رول پلاک هایی را که از قبل آماده کرده اید را در در درون سوراخ های دیوار قرار دهید ا بتوانید نگه دارنده ها را به آن ها وصل کنید.

5. اطمینان از محکم بودن رول پلاک ها در دیوار

برای این که از محکم بودن رول پلاک ها در دیوار اطمینان حاصلکنید به وسیله یک چکش به آرامی ضربه های مداومی به آن بزنید تا درون دیوار ثابت شوند چرا که محکم نبودن رول پلاک ها باعث می شود که آویز حوله شمامدت زیادی را روی دیوار دوام نیاورد.

6. همین مراحل را برای طرف دیگر آویز نیز انجام دهید

برای طرف دیگر آویز نیز همین مراحل را به ترتیب انجام دهید، دقت کنید تا طرف دوم را دقیقا قرینه طرف اول قرار دهید. برای این کار میوانید از همان میله آویز و یک راز حبابی استفاده کنید تا از قرینه بودن آن اطمینان حاصل کنید.

7. نصب اولین نگه دارنده

حالا زمان رسیده است تا نگه دارنده ها را نصب کنید، برای این کار به تعدادی پیچ و یک پیچ گوشتی 4 سو احتیاج خواهید داشت. نگه دارنده را روی دیوار قرار دهید و سوراخ های آن را با سوراخ های روی دیوار هماهنگ کنید سپس به وسیله پیچ گوشتی، پیچ ها را سفت کنید تا نگه دارنده شما به دیوار متصل شود. این کار را برای هر دو نگه دارنده انجام دهید.

8. قرار دادن میله آویز میان دو نگه دارنده

در مرحله آخر شما می توانید میله آویز خود را به نگه دارنده ها متصل کنید، اغلب این میله ها به وسیله پیچاندن در داخل نگه دارنده ها نصب می شوند.

و به همین راحتی شما در کمترین زمان ممکن یک آویز حوله بسیار زیبا را در داخل سرویس بهداشتی خود نصب کرده اید.

مطالب پیشنهادی : دست سازهای بهاری در دکوراسیون منزل

ساخت یک ساعت شنی با استفاده از شیشه‌های دهن‌گشاد

۱۱ پیشنهاد خانه داری برای خانم های با سلیقه

با ساخت لوستر های بتنی زیبا دکوراسیون منزل خود را متفاوت کنید!

به ما بگویید:شما میتوانید سوالات خود درباره خانه داری، طراحی فضای داخلی و دکوراسیون منزل را در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.  

اگر مشغول ساخت خانه یا بازسازی و تغییر دکوراسیون آنها هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید.

نویسنده شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه