Chidaneh.com placeholder image

گربه های خانگی را کجا نگهداری کنیم؟ این پشمالوهای دلبر!

به قلم: کیمیا مرادی

از علاقه ام به گربه ها هرچه بگویم بازهم کم است اما هیچ وقت شرایط نگهداری از این پشمالو های نرمالو رو نداشتم تا اینکه یک سفر اجباری برای یکی از بستگان باعث شد که الان در خدمت پاستیل جان هستم. ایشان هم اکنون خسته از بازیگوشی بر روی پرینتر اینجانب نشسته است!

گربه خانگی

چوب و هنر

نگهداری از گربه ها خیلی سخت است! شرط می بندم گاهی از زندگی در بین این همه وسیله در یک آپارتمان کوچک کلافه می شوند اما به تازگی خانه هایی طراحی شده که به گربه ها این اجازه را می دهد تا به بهترین شکل هم خانه ما باشند. در این مطلب شما را با یکی از این خانه ها آشنا خواهیم کرد و راهکارهای ایجاد فضاهایی مخصوص گربه ها در منزل را به شما آموزش خواهیم داد. پس مثل همیشه با چیدانه همراه باشید!

طراحی داخلی متناسب با گربه های خانگی

خانه عاشقان کتاب و گربه: صاحبان این خانه را بیش تر بشناسیم!

صاحبان این خانه یک زن و شوهر هنرمند و شاعر هستند که عاشق دو گربه دلبندشانند. به همین دلیل طراح نام این خانه را خانه‌ی عاشقان کتاب و گربه‌ها گذاشته است. صاحبان این خانه به دنبال یک خانه پر از رنگ و نور می گشتند تا با طبع لطیفشان سازگاری داشته باشد، همچنین می خواستند خانه مناسب گربه های خجالتیشان باشد. با توجه به اینکه هر دو بیش تر اوقات در خانه کار می کنند و جلسات کاریشان در خانه برگزار می شود و گربه هایشان اصلا از مهمان های غیر منتظره و غریبه خوششان نمی آید، تصمیم به ایجاد یک همزیستی مسالمت آمیز گرفتند!

طراحی داخلی متناسب با گربه های خانگی

برای گربه ها راه مخفی درست کردند!

طراح برای فراهم کردن آسایش گربه های این خانه، بالای قفسه های کتاب یک راه مخفی قرار داده است که گربه ها می توانند آزادنه به دور از چشم مهمانان به تمام نقاط خانه بروند. انتهای این راه ها یک دریچه هست که گربه ها را به فضاهای مختلف می برد. این گربه های خجالتی می توانند از بالا تمام اتفاقاتی که در خانه رخ می دهد را تماشا کنند. ایجاد اختلاف سطح در این مسیر شیطنت گربه ها را تحریک می کند و باعث میشود در مدتی که زوج جوان مشغول کار هستند به بازی بپردازند.

گربه

چیدانه به شما و گربه های دلبندتان کمک می کند!

طراحی این خانه بسیار جالب است اما همه ما نمی توانیم چنین خانه ای داشته باشیم ولی نیاز داریم کمی به گربه هایمان بیش تر توجه کنیم. شما در چیدانه وسایلی پیدا میکنید که با کمی خلاقیت می توانید برای گربه هایتان یک فضای بازی کوچک فراهم کنید تا زندگی برایش هیجان انگیز تر شود!

طراحی داخلی متناسب با گربه های خانگی

نگهداری از گربه خانگی: در خانه قایم باشک راه بیاندازید!

گربه ها علاقه زیادی به قایم شدن دارند. فکر کنید و ببینید با چه وسایلی می توانید این بازی را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سبد است. سبد های حصیری سبک هستند و رنگ های جذابی دارند. در هنگام خرید دقت کنید که در نداشته باشد و زنبیل مانند باشد.

گیلانه
سبد حصیری درب دار گیلانه
گیلانه
گیلانه
سبد لباس حصیری گیلانه
گیلانه
گیلانه
ساک دستی حصیری گیلانه
گیلانه

طراحی داخلی متناسب با گربه های خانگی

نگهداری از گربه خانگی: شلف ها دوباره به کارمان می آیند!

شلف ها همه کاره هستند! خلاقیت خود را به  کار بیاندازید و در قسمتی از خانه یک مسیر طراحی کنید و شلف ها را مطابق با ایده خود نصب کنید. سعی کنید مسیر مورد نظرتان تنوع داشته باشد. بهتر است شلف ها را در ابعاد مختلف و رنگ های متنوع تهیه کنید. به طور مثال سه پله درست کنید و بعد یک مسیر صاف به این شکل شما با ساده ترین وسایل یک مسیر بازی برای گربه خود تهیه کرده اید.

دکوراحت
شلف 7*30*30 دکوراحت
دکوراحت
افرانوس
شلف و قفسه مدرن
افرانوس
افرانوس
شلف و قفسه دیواری پایپنگ
افرانوس

از ایده های زیبایتان برای ما عکس ارسال کنید و اگر به راهنمایی بیش تری در این زمینه نیاز دارید می توانید از اهالی فن ما کمک بخواهید.

نویسنده: فاطمه مرادی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه