Chidaneh.com placeholder image

میز بیلیارد در منزل، دعوت بازی غول آسا به خانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

به یک زندگی لاکچری سلام کنید! میز بیلیارد زمانی جزو یکی از لوکس ترین وسایل منزل به شمار می رفت و فقط امکان استفاده آن در خانه های بزرگ و ویلاها فراهم بود. امروزه با وجود مدل های متنوع لذت یک بازی شیرین را در هر فضایی با هر ابعادی می توانید تجربه کنید. در این مطلب سری به دنیای بازی بیلیارد زده ایم و انواع مدل های میز از لاکچری تا مخفی را بررسی کرده ایم. قصد داریم مناسب ترین مدل میز بیلیارد برای منزل شما را پیدا کنیم. با چیدانه همراه باشید!

در ادامه خواهید دید:

قالیشویی ادیب
  • میز بیلیارد در خانه، به این دلایل بازی کنید!
  • برای بازی بیلیارد چقدر فضا لازم دارید؟
  • میز بیلیارد لاکچری انتخاب کنید!
  • میز بیلیارد را در خانه پنهان کنید!
  • میز بیلیارد تاشو را همان گوشه بگذارید!
  • جای میز بیلیارد در منزل من کجاست؟
  • بازی بیلیارد نورپردازی دقیق لازم دارد!
بازی بیلیارد در خانه

میز بیلیارد در خانه، به این دلایل بازی کنید!

در زندگی شهری امروز همه ما دچار روزمرگی شده ایم و به کمی نشاط نیاز داریم. بازی کردن یکی از راه هایی است که می تواند علاوه بر ایجاد نشاط و جلوگیری از افسردگی، سطح استرس روزانه شما را هم پایین بیاورد، به خصوص اگر این بازی در کنار خانواده و دوستانتان باشد. یک میز بیلیارد بخرید و با خانواده تان بازی کنید. با این کار روابط بینتان را گرم تر و محکم تر کنید. بعد از مدتی جملات بسیار زیبایی از زبان همسر و فرزندانتان خواهید شنید مثل این جمله ها: “بابا تو خیلی باحالی! مامان مرسی که برام همیشه وقت داری! عزیزم وقتی با تو بازی می کنم گذر زمان را احساس نمی کنم!"

 

میز بیلیارد در منزل

برای بازی بیلیارد چقدر فضا لازم دارید؟

فقط میز بیلیارد نیست که فضای شما را پر می کند، این بازی بیلیارد است که بیش تر از خود میز فضا نیاز دارد. ابعاد میز های بیلیارد با نسبت یک به دو ساخته می شوند. به طور مثال اگر طول یک میز بیلیارد دو متر باشد، عرض آن یک متر است و حداقل فضای لازم برای بازی با میزی به ابعاد 2*1، بیست متر مربع است. پس قبل از خرید میز بیلیارد باید فضایی را که اشغال می کند در نظر بگیرید.

میز بیلیارد در دکوراسیون

میز بیلیارد لاکچری انتخاب کنید!

هرچه بزرگ تر بهتر! اگر به اندازه کافی فضا برای بازی دارید بهتر است خودتان را در انتخاب محدود نکنید و هرکدام را که بیشتر می پسندید انتخاب کنید. اگر در ویلایتان از سبک روستیک استفاده کرده اید پس بهتر است از یک میز بیلیارد که از کنده های درخت درست شده است استفاده کنید.

میز بیلیارد در منزل

میز بیلیارد را در خانه پنهان کنید!

اگر به اندازه یک ویلا فضا ندارید یا دوست ندارید میز بیلیارد بخشی از دکوراسیون منزلتان باشد، هیچ اشکالی ندارد، نمونه های مخفی این میز ها در چیدانه موجودند. این میز ها دو کاره هستند، در واقع هم میز غذا خوری هستند و هم میز بیلیارد! یکی از این میز ها سفارش دهید. این بازی وقتی شکل مخفی به خود می گیرد هیجان انگیز تر می شود.

 

میز بیلیارد تاشو برای آپارتمان کوچک

میز بیلیارد تاشو را همان گوشه بگذارید!

نوبتی هم باشد نوبت آپارتمان های فسقلی خودمان است. صنعت دکوراسیون امروز، همه چالش ها را برطرف می کند و نگاه ویژه ای به فضاهای کوچک دارد. از میز های قابل انعطاف استفاده کنید. این میزها اکثرا از جنس MDF ساخته شده اند که همین امر باعث سبکی آن ها شده است. بعد از بازی می توانید آن را تا کنید و در گوشه ای از خانه بگذارید. بازی بیلیارد به تمام شما واجب شد!

میز بیلیارد در منزل

جای میز بیلیارد در منزل من کجاست؟

اگر منزل بزرگی دارید لازم نیست نگران این غول سرگرم کننده باشید. می توانید آن را هرجایی بگذارید، نشیمن یا کتابخانه و حتی رو به روی شومینه! اگر منزلتان کوچک تر است اما نه آن قدر ها، بهتر است یکی از اتاق خواب های اضافی خود را که در حال حاضر نقش انباری را بازی میکند، جمع و جور کنید. آن را به یک اتاق بازی کوچک تبدیل کنبد. میز بیلیارد را در وسط بگذارید و باقی لوازم را در اطرافش بچینید. اما اگر در آپارتمان کوچک زندگی می کنید بهتر است یک میز بیلیارد تاشو خریداری کنید.

میز بیلیارد درمنزل

بازی بیلیارد نورپردازی دقیق لازم دارد!

همان قدر که روی ابعاد و اندازه میز تمرکز می کنید باید روی چراغ مورد نیاز بالای میز هم تمرکز کنید. برای جلوگیری از اشتباه در بازی باید نور به طور یکسان در تمام سطح میز که همان سطح بازیست پخش شود. اگر محلی که میز بیلیارد در آن قرار دارد، روشن و آفتاب گیر است، بهتر است برای جلوگیری از ایجاد سایه از پرده های ضخیم و تیره استفاده کنید. با یک نورپردازی اصولی از بازی لذت بیش تری می برید!

 

برای پیدا کردن مبلمان مورد نظر خود سری به بخش اهالی فن چیدانه بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه