Chidaneh.com placeholder image

مبلمان کلاسیک یا راحتی، کدام در خانه شما می نشیند؟

به قلم: گلنار

از نظر متخصصان شرکت آیسا مبل، یک دکوراسیون داخلی ایده آل و منحصر به فرد، آن دکوراسیونی است که تمامی اجزا و عناصر را در کنار هم داشته باشد. شما هر چقدر هم که وسایل لوکس و یا مدرن را خریداری کرده و در منزل خود بچینید، اما بدون مبلمان مناسب، ضعف و ناقص بودن دکوراسیون خود را احساس خواهید کرد. بنابراین با قاطعیت می توان گفت که وجود ست مبلمان به یک امر ضروری برای گذراندن وقت و دور هم جمع شدن خانواده و هم چنین پذیرایی از مهمان تبدیل شده است. در ادامه با مبلمان شرکت آیسا مبل به نکات مهم در این زمینه پی خواهیم برد.

آیسا مبل
برنامه تلویزیونی دور همی سری اول
آیسا مبل

سرویس خواب بالسا

مبلمان راحتی یا مبلمان استیل ؟

همان طور که مشاوران شرکت آیسا مبل می گویند، معمولا در حالت کلی مبلمان را به دو گروه مبلمان راحتی و مبلمان کلاسیک طبقه‌ بندی می‌ کنیم. مبل‌ های راحتی بهتر است تمام پارچه بوده و دسته‌ های پهن و پایه و پشتی نسبتا کوتاه‌ تری نسبت به مبل‌ های کلاسیک داشته باشند. اما مبل‌ های کلاسیک، کمی رسمی‌ تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند. پشتی این مبل‌ها، کاملا صاف و کمی بلند است و پایه‌ های بلند آن ها هم اجازه نشست و برخاست راحت‌ تر را به مهمان‌ ها می‌دهد.

نکات مهم در خرید مبلمان :

آیسا مبل
مبلمان کلاسیک کیان
آیسا مبل

آیسا مبل
مبلمان خانگی زمرد
آیسا مبل

  • مبلمان متناسب 

از مهم ترین نکات که حتما باید به آن توجه کنید ابعاد و اندازه مبلمان است. مبل جدید شما باید متناسب با اندازه و شکل فضای نشیمن انتخاب شود. بنابراین پیش از انتخاب مبل، ابعاد اتاق و سالنتان را به خوبی اندازه گرفته و فضای رفت و آمد و هم چنین فاصله مبل از دیوار را نیز درنظر بگیرید. مطمئن شوید که مبلمان چیده شده در فضا برای حرکت شما اختلال ایجاد نکند. نکته مهم دیگر این است که مبلمان از درگاه، ورودی و یا راه پله عبور کند بنابراین این ابعاد نیز قابل توجه اند.

آیسا مبل
مبلمان راحتی مدل کارن
آیسا مبل

آیسا مبل
برنامه تلویزیونی دور همی سری اول
آیسا مبل

  •  کاربرد مبلمان

در این جا به مهم ترین قسمت در مورد خرید مبلمان از نظر کارشناسان آیسا مبل می رسیم و آن این که بهتر است قبل از هر تصمیم گیری و محاسبه ابعاد و تناسبات، نیازتان از مبلمان را مشخص کنید. اگر هدفتان استراحت، دیدن تلویزیون و استفاده روزانه است مبلمان راحتی به شما پیشنهاد می شود چرا که همه اعضای خانواده را می تواند دور هم جمع کند و با استفاده از آن ها راحتی مناسبی درفضای خانه خواهید داشت. اما اگر قرار است دو دست مبل در خانه قرار دهید و یا برای پذیرایی و مراسم تشریفاتی نیازمند آن هستید مبلمان استیل و لوکس را برگزینید.

آیسا مبل
مبلمان کلاسیک طرح دار
آیسا مبل

آیسا مبل
میز ناهارخوری کلاسیک
آیسا مبل

  •  جنس و پارچه مبلمان

انتخاب پارچه از دغدغه های اصلی مبل است زیرا تاثیر به سزایی هم در دکوراسیون و هم در مدل خود مبل خواهد گذاشت. بنابراین در انتخاب طرح پارچه به هارمونی و رنگ بندی دکوراسیون خود دقت داشته باشید. در مورد جنس پارچه هم دوام، قابلیت شست و شو بسیار قابل توجه است. بهتر است هنگام انتخاب در مورد نحوه نگهداری پارچه اطلاعات کافی را به دست آورید.

آیسا مبل
مبلمان راحتی مدل فیروزه
آیسا مبل

آیسا مبل
برنامه تلویزیونی دورهمی سری دوم
آیسا مبل

آیسا مبل
برنامه تلویزیونی دور همی سری اول
آیسا مبل

  • رنگ در مبلمان

رنگ در مبلمان را به دو دسته می توان تقسیم کرد:

دسته اول رنگ پارچه: انتخاب این دسته به عوامل زیادی مانند سلیقه فرد، سبک دکوراسیون، رنگ فرض، پرده ها و … بستگی دارد. به طور مثال اگر دیوارهای منزلتان رنگ خنثی یا سفید دارند، برای پارچه مبل دستتان در انتخاب رنگ به خصوص رنگ های شاد بازتر خواهد بود.

دسته دوم رنگ فریم مبل : فریم های طلایی سبک دکوراسیون را بیش تر به سمت سبک کلاسیک می برند. اما اگر می خواهید کمی چاشنی مدرن به فضای خود اضافه کنید فریم سفید و حتی نقره ای مناسب تر خواهد بود.

شرکت آیسا مبل با سال ها تجربه در زمینه مبلمان و با طراحی منحصر به فرد و نوآوری در تولید، ارائه خدمات متمایز و بهره گیری از نیروی متخصص و متعهد در راستای خلق محصولی فرای انتظار مشتری تلاش کرده و مشاور خوبی برای شما خواهد بود.

نویسنده : گلنار صفدریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه