Chidaneh.com placeholder image

تزیین خانه برای جشن تولد، با این ترفندها مثال زدنی میشه!

به قلم: کیمیا مرادی

 

روز تولد، یک روز خاص است. چه تولد خودمان باشد چه تولد عزیزانمان، دوست داریم این روز به یادماندنی ترین روز سال شود. برای اینکه یک جشن تولد به یادماندنی داشته باشیم باید یک تزیین جشن تولد به یادماندنی هم داشته باشیم. چه دکور تولدی به منزل شما می آید؟ در چیدمان دکوراسیون تولد چه اصولی را باید رعایت کنید؟ با چیدانه همراه باشید در این مطلب به سراغ چالش تزیینات جشن تولد متناسب با دکوراسیون خانه می رویم.

تابلو فرش ریحان

دکوراسیون جشن تولد

دکوراسیون سفید و بنفش در تزیینات تولد

دکوراسیون منزل در تزیینات جش تولد تاثیر دارد!

تا به حال برایتان پیش آمده که به جشنی بروید و فکر کنید همه چیز در تزیینات آن جشن تولد عالی به نظر می رسد؟ دلیلش چیست؟ بادکنک ها همان بادکنک ها هستند! همه وسایل همان هایی هستند که همه برای جشن تولد خریداری می کنند! تفاوت در چیست؟ تفاوت در میزان سازگاری تزیینات جشن تولد با دکوراسیون موجود خانه یا محل برگزاری است.

دکوراسیون صورتی و مشکی در جشن تولد

تزیینات آبی و بنفش در جشن تولد

تم تزیینات جشن تولد

قبل از اینکه رنگ تزیینات تولد را مشخص کنید بهتر است به رنگ های موجود در دکوراسیون منزلتان کمی بیش تر توجه کنید. بهتر است رنگ های مکمل یا متضاد دکوراسیونتان را انتخاب کنید تا تزیینات جشن تولد با منزلتان سازگاری بیش تری پیدا کنند. برای مثال اگر رنگ غالب دکوراسیونتان قهوه ای تیره است، بهترین کار استفاده از تنالیته های رنگ سبز است یا اگر دیوارهایتان به رنگ سفید و صورتی می باشد؛ بهتر است از بادکنک های آبی یا ارغوانی استفاده کنید.

دکوراسیون جشن تولد

دکوراسیون آبی و نارنجی در تزیینات جشن تولد

در تزیینات جشن تولد جای میز تولد کجاست؟

حالا که در این مطلب به تزیینات جشن تولد نگاه معمارانه ای انداخته ایم، بگذارید جای میز جشن تولد را هم به چالش بکشیم. میز تولد نقطه عطف دکوراسیون جشن تولد است، اولین نقطه ای که با ورود هرکس به داخل خانه دیده می شود. میز تولد باید جایی قرار بگیرد که بهترین و سازگار ترین پس زمینه را برای عکس ها به وجود بیاورد. دیواری که یک کاغذ دیواری زیبا دارد شاید گزینه خوبی باشد البته اگر یک پرده شیک و رسمی دارید می توانید میز تولد را جلوی آن بگذارید به شرط آنکه بادکنک به پرده آویزان نکنید!

دکوراسیون صورتی و سفید برای جشن تولد

دکوراسیون جشن تولد

دکوراسیون جشن تولد

کیک جشن تولد مهم ترین عنصر در تزیینات جشن است!

کیک باید طوری انتخاب شود که همه با دیدنش یاد شخصی بیوفتند که تولدش است. رنگ مورد علاقه، شخصیت کارتونی مورد علاقه یا نوع شکلات و مزه کیک عواملی است که می تواند یک کیک تولد را شخصی کند. در خرید کیک تولد حتما به سن و جنسیت شخص مورد نظر توجه کنید. اگر قصد دارید از طرح های متفاوت تری استفاده کنید بهتر است در تزیینات جشن تولد نیز این تفاوت ها را لحاظ کنید.

تزیین میز کادوها در جشن تولد

چیدمان کادوها در جشن تولد مهم است

وقتی صحبت از یک تولد شلوغ و پر سر و صدا می شود باید انتظار کادوهای متفاوتی را هم داشته باشید. برای جلوگیری از ریخت پاش کادو ها با ابعاد و اندازه های مختلف می توانید جایی را مختص کادوها در نظر بگیرید. یک میز کوتاه قد را برای این کار انتخاب کنید! نمی خواهیم کوهی از کادو ها درست کنیم یا باعث جلب توجه بیش از اندازه کادو ها شویم. چیزی که باید به چشم بیاید زحمات شما در درست کردن تزیینات جشن تولد است.

آرزو رحمتی
یک روز خاطره انگیز به سبک رویای شما
آرزو رحمتی

اگر مشغول آماده سازی تدارکات یک جشن تولد تمام عیار هستید و آپارتمانتان را به عنوان مکان برگزاری جشن در نظر گرفته اید؛ باید بدانید که نیاز به تعدادی صندلی اضافه دارید. بهتر است از صندلی های رنگی رنگی و شاد اهالی فن در چیدانه که مناسب تزیینات جشن تولد هستند دیدن کنید:

دوک ریسه
نمونه پوفهای دوک ریسه
دوک ریسه

طرح و چوب پانه
صندلی های رنگی پانه
طرح و چوب پانه

گالری مبلمان پارسا
صندلی پاف کنفی
گالری مبلمان پارسا

[[nid:30601]]

استودیو طراحی و معماری علی علوی
صندلی قندیل - ICICLE chair
استودیو طراحی و معماری علی علوی

نویسنده:فاطمه مرادی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه