Chidaneh.com placeholder image

پربازدیدترین کالاهای اهالی فن چیدانه در سال 1396

به قلم: تحریریه چیدانه

انتخاب محصول و کالاهای دکوراسیونی همواره از هیجان انگیزترین کارهایی هستند که برای انجام آن اشتیاق داریم. در گذشته که مجبور بودیم برای خرید ساده ترین وسایل خود نیز زمان زیادی را صرف رفت و آمد و انتخاب و خرید کنیم، شاید چنین حساسیت بالایی برای مقایسه محصولات و انتخاب بهترین آن ها نداشتیم. اما امروز به لطف فروشگاه های آنلاین و وبسایت هایی مثل چیدانه که محل نمایش کالاهای تولیدکنندگان و فروشندگان هستند، همان زمان را صرف دیدن تنوع بسیار بیشتری از محصولات می کنیم. در این مطلب می خواهیم 10 محصول پربازدید اهالی فن چیدانه در سال 1396 را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید…

مجله منزل
شماره۱۰7 مردادماه مجله منزل
مجله منزل

تابلو فرش ریحان

10. شماره 107 مجله منزل

مجله منزل رسانه چاپی متعلق به وب سایت چیدانه است که در کنار چیدانه سعی دارد به مخاطبان برای پیدا کردن شرکت ها و اهالی فن و داشتن محیط زندگی دلخواه کمک کند. خوشحالیم که این شماره مجله جزو پربازدیدترین های چیدانه در سال 96 بوده است.

مبل با طرح صندلی راک

9. مبل با طرح صندلی راک

مطمئنا همه شما با صندلی راک آشنا هستید، همان صندلی های گهواره ای که در ذهنمان با تصویر مادربزرگی که در حال بافتن یک لباس در کنار شومینه است، نقش بسته… این صندلی اما با مبل تلفیق شده و بستری بسیار نرم و راحت ایجاد کرده است.

گروه طراحی مازیار
میز تلویزیون چوبی
گروه طراحی مازیار

8. میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون از جمله عناصری است که امروزه نقش پررگی در چیدمان فضاهای نشیمن و پذیرایی ما ایرانی ها دارد. به خصوص به دلیل نسل جدید تلویزیون ها با عرض زیاد، چون فضای زیادی از دیوار را به خود اختصاص می دهد، باید در انتخاب این یز حساسیت زیادی به خرج داد. یکی از جذابیت های میزی که در تصویر می بینید سادگی آن است که در نگاه اول چشم را می گیرد.

مطلب پیشنهادی: میز تلویزیون، با این ۳۵ مدل دست خالی نمی روید!

مبل راشا
مبل مصری شیمان
مبل راشا

7. مبل مصری با حال و هوایی کلاسیک

مبل های کلاسیک همیشه طرفدار داشته و دارند. با وجودی که اکنون سبک های مختلفی در طراحی داخلی راه باز کرده اند، اما کلاسیک همواره جایگاه ارزشمند خود را حفظ کرده است. به راستی که اگر چیدمان درست و معقولی داشته باشیم و نکات سبک کلاسیک را به خوبی رعایت کنیم، می توانیم دکوراسیونی خیره کننده ایجاد کنیم.

مطلب پیشنهادی: مدل چیدمان منزل، ۱۱ خانه ایرانی به سبک کلاسیک! 

گروه معماری داخلی طرح نو
پرده پذیرایی
گروه معماری داخلی طرح نو

6. پرده والان دار پذیرایی

در ادامه پاراگراف قبل، این نوع پرده های والان دار و فاخر نیز می توانند تکمیل کننده دکوراسیون کلاسیک منزل شما باشند. فقط در هنگام انتخاب باید توجه ویژه ای به رنگ ها و بافت هایی که در دکوراسیون خود را دارید، داشته باشید تا از شلوغی بیش از حد و ناهماهنگی اجتناب کنید.

مطلب پیشنهادی: پرده های سلطنتی که دکوراسیون پذیرایی را لوکس می کنند!

دهکده چوب
رگال لباس چوبی
دهکده چوب

5. رگال لباس چوبی

این روزها که بیشتر ما در خانه های آپارتمانی نسبتا کوچک زندگی می کنیم، کمبود فضای لباس یکی از معضلات رایج است. خوشبختانه وسایل ساده ای تولید می شوند که می توانند ما را از این معضل نجات دهند. مثل همین رگال ساده چوبی که می تواند در گوشه ای از اتاق جای گرفته و حتی ویترینی جذاب برای نمایش لباس های رنگارنگ شما باشد.

مطلب پیشنهادی: جالباسی های شیک و مدرن برای نظم بخشیدن به آپارتمان شما

مبل راحتی ایکیا

4. مبل راحتی ایکیا

می دانید چرا ایکیا در این سال ها به یکی از پرفروش ترین برندهای وسایل خانگی در دنیا تبدیل شده است؟ گذشته از قیمت مناسب، یکی از دلایل عمده آن سادگی اش است. محصولات ایکیا معمولا با هر سلیقه ای جور در می آیند، مثل همین مبل راحتی زیبا که می تواند انتخابی مناسب برای گوشه ای از نشیمن یا اتاق خواب باشد.

مطلب پیشنهادی: ایکیا محبوب ترین برند برای دکوراسیون مقرون به صرفه

گروه مبلمان یاتاش
مبلمان Lisa یاتاش
گروه مبلمان یاتاش

3. مبل راحتی یاتاش

مبل های راحتی با طراحی های خاص و زیبا می توانند چهره دکوراسیون شما را زیر و رو کنند. می خواهید بدانید در انتخاب مبل راحتی چه عواملی دخیل هستند و مشخصات یک مبل خوب چیست؟ این مطلب را حتما بخوانید.

دهکده چوب
استند گل چوبی
دهکده چوب

2. استند گل چوبی

استندهای گل عناصری هستند که این روزها بیش از همه طرفدار دارند و تقریبا در هر خانه ای با آن ها مواجه می شویم. اتفاق بسیار خوبی است که گیاهان برای ما این چنین ارزشمند شده و به خانه هایمان راه پیدا کرده اند.

این مطلب را از دست ندهید: استند گل، ۲۰ مدل محبوب در خانه های ایرانی!

[[nid:108727]]

1. میز تحریر چوبی

و اما پربازدیدترین کالای اهالی فن چیدانه در سال 1396… این میز تحریر زیبا که می تواند محلی مناسب برای نوشتن و خواندن و وسایل یادداشت شما باشد. امیدوارم که امسال بیشتر بخوانیم و بنویسیم.

تولیدکنندگان و فروشندگان کالاهای دکوراسیونی می توانند با ساختن پروفایل در چیدانه و آپلود تصویر کالاهای خود، روزانه بازدید هزاران مخاطب فعال چیدانه را به خود اختصاص دهند. برای شروع فقط کافی است روی گزینه ثبت کسب و کار در منوی بالای چیدانه کلیک کنید.

نویسنده: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه