Chidaneh.com placeholder image

تزیین خانه با قلب، چی میشه یه کم رمانتیک‌تر باشیم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

ممکن است داشتن خانه هایی که همگی از چارچوب دقیق و گاهی خط خطی شده ای پیروی می کنند به دل همه افراد ننشیند. درست است که دکوراسیون منزل و طراحی دکوراسیون منزل همگی دارای قواعد و حد و حدود مشخصی هستند؛ اما با این حال گاهی می شود در طراحی دکوراسیون منزل، شیطنت کرد و روح و جان آن را تازه تر و حتی فانتزی تر ساخت. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم در رابطه با استفاده از طرح قلب در دکوراسیون منزل صحبت کنیم و ایده هایی را از این موضوع برایتان به ارمغان بیاوریم. پس این مطلب را اصلا از دست ندهید.

قلب در دکوراسیون اتاق خواب

چوب و هنر

قلب در دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از طرح قلب معمولا می تواند در همه فضاها و بخش های خانه صورت بگیرد؛ اما شاید بتوان گفت که شما می توانید در شکل های متنوعی آن را وارد دکوراسیون اتاق خواب خود نمایید. ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید آن است که از استیکرهای دیواری برای این کار استفاده کنید. با دیدن این تصویر می توانید منظور ما را به خوبی متوجه شوید.

مطلب مرتبط: انگلیش هوم، این آشپزخانه گل گلی برای توست!

کوسن در دکوراسیون اتاق خواب

راه دیگری که برایتان می توانیم معرفی کنیم تا از قلب در دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده نمایید این است که به سراغ کوسن هایی بروید که به شکل قلب هستند. یکی از زیباترین نمونه های آنها را در این تصویر می توانید به خوبی مشاهده نمایید. علاوه بر این شما می توانید برای طرح های کالای خواب خودتان نیز به سراغ پارچه هایی بروید که طرح قلب داشته باشند. این کار هم می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد یک دکوراسیون قلبی در اتاق خوابتان شود.

دکوراسیون اتاق خواب قلبی

علاوه بر این وجود طیف گسترده ای از وسایل تزئینی و تابلوهایی که ببه شکل قلب هستند و در بازار نیز کاملا در دسترس اند می تواند ما را وسوسه کند که در دکوراسیون قلبی خود از آنها نیز کمک بگیریم.

دکوراسیون ناهارخوری قلبی

قلب در دکوراسیون ناهارخوری

زمان سرو وعده های غذایی جزء لحظه هایی از شبانه روز است که ما در کنار اعضای خانواده خود هستیم و فرصت داریم با آنها گفت و گو کنیم. حالا چه بهتر می شود اگر که این فضا را کمی رمانتیک تر هم بکنیم و طرح هایی از قلب را هم مهمان دکوراسیون ناهارخوری مان نماییم. شما می توانید با کمک یک آویز ساده با طرح قلب که حتی می توانید خودتان هم آن را درست کنید احساس لطیفی را وارد دکوراسیون ناهارخوری تان نمایید.

مطلب مرتبط: خودتان بسازید: رنگ آمیزی دیوار خانه با طرح گل دار

چیدمان میز ناهارخوری

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید با چیدمان زیبا و با سلیقه ای از وسایل نیز می توانید طرح قلب را به میز غذایتان بیاورید.

قلب در دکوراسیون ناهارخوری

علاوه بر این، شما می توانید با استفاده از تابلوهایی مانند چیزی که در این تصویر مشاهده می کنید نیز فضای رمانتیک و در عین حال ساده ای را وارد دکوراسیون ناهارخوری خود نمایید.

مطلب مرتبط: پرده ساده یا طرح دار، من بودم این مدل رو انتخاب می کردم!

دکوراسیون نشیمن قلبی

قلب در دکوراسیون نشیمن

دکوراسیون نشیمن نیز می تواند تبدیل به فضایی شود که تکه های زیبایی از قلب، آن را رمانتیک و در عین حال کند.

بوفه در دکوراسیون نشیمن

از پیشنهادهایی که برای قلب در دکوراسیون نشیمن شما داریم این است که از عناصری تزئینی که لزوما خیلی حرفه ای و گران قیمت هم نیستند در بوفه خود استفاده کنید. اگر به این تصویر نگاه کنید زیبایی و جلوه این قلب های زیبا را درخواهید یافت.

لوازم دکوری قلبی در دکوراسیون نشیمن

علاوه بر این، استفاده از وسایل دکوری کوچک در جای جای اتاق نشیمن نیز می تواند به نوبه خود، زیبا و چشم نواز شود.

مطلب مرتبط: پارچه راه راه یا گل دار، به این دو نقش پرطرفدار بله بگویید!

لوازم دکوری در دکوراسیون نشیمن

شما می توانید ریسه هایی ساده و در عین حال زیبایی را مانند چیزی که در این تصویر مشاهده می کنید درست نمایید و آنها را در هر قسمتی از اتاق نشیمن که مایل هستید بیاویزید.

دکوراسیون نشیمن قرمز و مشکی

به دکوراسیون نشیمن این عکس با دقت نگاه کنید. ترکیب ساده و در عین حال زیبای رنگ مشکی، قرمز و سفید ایجاد شده است که توانسته شرایط مناسبی را برای طرح قلب مهیا سازد. همانطور که شاهد هستید طرح قلبی هم که بر روی دیوار قرار گرفته به زیبایی می درخشد.

مطلب مرتبط: ۷ ایده استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی منزل

کوسن قلبی در دکوراسیون نشیمن

علاوه بر اینهایی که گفتیم شما می توانید برای دکوراسیون نشیمن خود و مبلمان این بخش، کوسن هایی با طرح قلب آماده کنید. در این تصویر هم می توانید نتیجه این ایده زیبا را به خوبی شاهد باشید.

کالاهای پیشنهادی وب سایت چیدانه

کوسن طرح قلب
چراغ خواب دکوراتیو سه بعدی سوآرت
چراغ خواب دکوراتیو طرح قلب
چراغ خواب دکوراتیو سه بعدی سوآرت
فروشگاه اینترنتی شیک و تک
قاب عکس آویز دوتایی طرح قلب
فروشگاه اینترنتی شیک و تک

برای اینکه بتوانید با اهالی فن و شرکت های دکوری وب سایت چیدانه ارتباط بگیرید اینجا کلیک کنید!

نویسنده: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه