Chidaneh.com placeholder image

خرید هوشمندانه کابینت آشپزخانه، یک سرمایه گذاری بلند مدت!

به قلم: تحریریه چیدانه

تجهیزات آشپزخانه: آشپزخانه گران ترین اتاق در هر خانه است و هزینه ی ساخت دکوراسیون آشپزخانه از اتاق های دیگر در دکوراسیون منزل بیشتر است. این هزینه ها بر اساس جایی که زندگی می کنید، وسعت پروژه و مصالحی که استفاده می کنید طیف وسیعی را در بر می گیرد. بیشتر این هزینه ها می تواند مربوط به کابینت ها باشد. برای حداکثر استفاده از این هزینه های انجام شده، خرید کابینت جدید برای آشپزخانه تان را یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید و با انتخاب کابینت مناسب در دراز مدت از آن بهره ببرید. در اینجا چیدانه با همکاری گروه طراحی رویال کابینت به شما نکاتی را درباره ی انتخاب صحیح کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه تان متذکر می شود.

چوب و هنر

انتخاب یک طرح بهینه برای کابینت آشپزخانه

قبل از اینکه شکل نهایی و اصلی آشپزخانه ایجاد شود، نیاز به یک طرح عملی و هوشمندانه برای ترکیب بندی آشپزخانه است تا بیشترین سود را به صاحب خانه و مهمان او برساند. به گفته ی طراحان رویال کابینت این ترکیب بندی اولین چیزی است که خریداران ملک به آن توجه می کنند. اگر کابینت آشپزخانه به صورت کارآمد و عملکردی طراحی نشده باشد، ممکن است شما مشتری خانه ی خود را از دست بدهید.

یک طراح آشپزخانه یا کابینت می تواند در این برنامه ریزی به شما کمک کند. کابینت آشپزخانه، زیبایی قلب دکوراسیون منزل است، پس در فرآیند طراحی و برنامه ریزی برای آشپزخانه ی خود تصمیم های عجولانه نگیرید.
یک راه برای کمک به مجسم کردن طرح طراح، نوارکشی ابعاد کابینت جدید بر روی کف و دیوارها است. با این فرض که شما دارای قدرت تصور خوبی هستید، این کار به شما این فرصت را می دهد که ابعاد را عینا ببینید و بفهمید که آیا همه چیز به خوبی در فضا قرار می گیرد یا نه.

کابینت با کیفیت انتخاب کنید!

زمانی که مکان قرار گرفتن هر چیز را مشخص کردید، سبک و کیفیتی را انتخاب کنید که مقاوم باشد و با سلایق مختلف هماهنگ باشد. در بازسازی یک آشپزخانه انتخاب کابینت با کیفیت یکی از هوشمندانه ترین تصمیم ها است که در درازمدت منجر به نفع اقتصادی می شود. در این تصویر نمونه ای پروژه های گروه طراحی رویال کابینت را می بینید که با طراحی منحصر به فرد شان هم کیفیت و هم زیبایی را تأمین کرده اند.

انتخاب کیفیت مناسب بستگی به برنامه های بلند مدت شما دارد. اگر می خواهید در آینده خانه ی خود را بفروشید و کابینت آشپزخانه تان همچنان جذاب به نظر برسد، باید کیفیت را در اولویت قرار دهد. حتی اگر قصد فروش ندارید و می خواهید در این خانه بمانید، کیفیت خوب همچنان در اولویت است.

مطلب پیشنهادی: کابینت و تغییرات چشمگیر در دکوراسیون آشپزخانه

درب های کابینت را متناسب با سبک دکوراسیون تان انتخاب کنید!

رنگ و سبک درب کابینت را طوری انتخاب کنید که با بقیه ی فضاهای منزل تان هماهنگ باشد. اگر سبک دکوراسیون منزل تان سنتی است، بهتر است درب کابینت نیز به سبک سنتی یا انتقالی باشد تا اینکه کاملا مدرن باشد و بالعکس. از درب هایی که سلیقه شما را رو می کنند استفاده کنید.

طراحان رویال کابینت بنابر تجربه ی چندین ساله در این زمینه به شما پیشنهاد می دهند از سبک هایی استفاده نکنید که زیادی مدرن یا پر از تزیینات هستند. چون این سبک ها تا حدودی غیر عادی هستند و اگر قصد فروش منزل تان را دارید، مورد پسند همه قرار نمی گیرند.

در کل بهترین طراحی های آشپزخانه، طراحی هایی هستند که در هماهنگی کامل با معماری خانه هستند. یک طراح دانا می تواند بهترین گزینه های هماهنگ با دکوراسیون منزل و بودجه ی شما را در اختیارتان قرار دهد.
گروه طراحی رویال کابینت در سال ۱۳۸۰ توسط جمعی از طراحان خوش ذوق و صنعتگران توانا با هدف ارتقا کیفیت چه در زمینه طراحی و چه در زمینه ساخت تشکیل شد. این گروه فعالیت خود را در زمینه ساخت کابینت آغاز کرد و به تدریج طراحی و اجرای دکوراسیون، طراحی و ساخت میز LCD و طراحی و اجرای سرویس خواب را در برنامه کاری خود قرار داد.

برای کابینت رنگ های روشن انتخاب کنید!

کابینت با رنگ روشن جذاب تر است. افراد روشنایی و درخشش را ترجیح می دهند.

مطلب پیشنهادی: تاثیر رنگ آشپزخانه در روحیات شما

وسایل آشپزخانه را هماهنگ با دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید!

لوازم یکپارچه به طور قابل توجهی قیمت یک آشپزخانه را برای فروش افزایش می دهند. البته در صورتی که از این لوازم هم استفاده نکنید، کابینت شما همچنان جذاب خواهد بود. در بین این لوازم، وسایل فولادی ضدزنگ پر طرفدار تر از بقیه هستند. می خواهید بدانید بهترین کابینت برای آشپزخانه شما کدام است؟ چیدانه به شما می گوید.

به جزئیات کابینت تان اهمیت دهید!

آنچه درون کابینت است به اندازه ی آنچه بیرون آن است مهم است. در اینجاست که انتخاب کابینت باکیفیت مهم می شود. گروه طراحی رویال کابینت معتقدند که یکی از نتایج بیشتر هزینه کردن، داشتن ریل های کشویی کیفیت بالا و کشوهایی کاملا بسته است که در هر کابینتی ضروری است.

ابزارآلات با خطوط تمیز و مستقیم برای کابینت انتخاب کنید!

دستگیره های کشو و درب های کابینت را مانند خطوط تمیز و مستقیم کابینت انتخاب کنید. اگر به دنبال تجهیزات مناسب برای آشپزخانه تان هستید، بخش تجهیزات آشپزخانه در اهالی فن چیدانه آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به شما هستند.

اگر ابزآلات پر تزیین دوست دارید، می توانید از دستگیره های تجملی استفاده کنید، فقط ممکن است در هنگام فروش خانه مجبور شوید آنها را با نمونه های ساده تر جایگزین کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کند. البته شما می توانید این ابزارآلات تجملی را با خود به منزل جدیدتان ببرید.

در پایان از گروه طراحی رویال کابینت که با توصیه های کاربردی شان ما را در تهیه ی این مطلب یاری نمودند، کمال تشکر را داریم و از شما همراهان همیشگی چیدانه دعوت می کنیم به صفحه اهالی فن این گروه سری بزنید و شاهد پروژه های بیشتری از آنها باشید. ضمنا می توانید از وب سایت گروه طراحی رویال کابینت دیدن فرمایید و از خدماتی که این گروه به شما ارائه می دهند بهره مند شوید.
چنانچه در پی تغییر دکوراسیون منزل یا آشپزخانه خود هستید، بخش کابینت که از زیر مجموعه های اهالی فن چیدانه است، با حضور شرکت های متخصص مختلف، بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهند.

مطالب بیشتر:
کابینت آشپزخانه ، در انتخاب رنگ دقت کنید!
۱۰ مدل کابینت شیک و مدرن در آشپزخانه
۵ گام مهم برای دکوراسیون آشپزخانه ایده آل
ایده های خلاقانه برای نظم بخشیدن به کمد و قفسه ها
آشپزخانه ای تمیز و مرتب با انتخاب دکوراسیون مناسب

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
یه بنده خدا در تاریخ 13 تیر 1394
فقط من نمیدونم شما ملت رو چی فرض کردین؟ با اون پیشنهاد قیمتی که پایین مطالبتون برای وسایل مرتبط میذارید؟ اصلا این قیمت ها یعنی چی؟ مگه ملت از قیمت بازار خبری ندارن؟
avina در تاریخ 16 تیر 1394
سلام دوست عزیز . درحال حاضر قیمت محصولات تولید کننده ی ایرانی در زمینه گاز رومیزی حدود یک میلیون تومان هست و برند لوفرا یک برند ایتالیایی است . مورد بعد؛ در پایین هر مطلب محصولات پیشنهادی به کاربران ارائه میگردد تا کمکی برای انتخاب بهتر و سریع تر آنها باشد. وب سایت چیدانه مستقیما در فروش محصولات دخالتی ندارد و ما اطلاعات تامین کنندگان را در اختیار مشتریان قرار می دهیم تا بتونیم ارتباط خوب و موثر بین مشتریان و کاربران سایت با تامین کنندکان و تولید کنندگان برقرار کنیم

ثبت دیدگاه