Chidaneh.com placeholder image

نمایشگاه های دکوراسیون و صنعت ساختمان در مرداد ماه 94

شغل شما در هر حوزه ای که باشد، پیشرفت تکنولوژی و تغییرات روزانه بازار، تولیدات، ایده های مدیریتی و … شما را وا می دارد تا با اتفاقات روز در حوزه کار خود آشنا باشید. یکی از روش های اطلاع رسانی در هر کسب و کار برپایی نمایشگاه های مرتبط با آن است. دکوراسیون و صنعت ساختمان نیز از این موضوع جدا نیستند و خوشبختانه یکی از بخش هایی فعال در این خصوص است. در قسمت های مختلف دکوراسیون و صنعت ساختمان در طول سال نمایشگاهای متنوعی در این حوزه ها برگزار می شود. در این مطلب با چیدانه همراه شوید تا شما را با برنامه نمایشگاه های فعال در بخش دکوراسیون و صنعت ساختمان تا پایان مردادماه 94 آشنا کند.

گروه معماری اشکان اذانی

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی

  • تاریخ برگزاری:     با تغییر تاریخ قبلی     30  تیر ماه     تا    1 مرداد ماه   
  • محـل دائـمی نمـایشگـاه هـای بیـن المللـی تهــران

تولیدکنندگان و واردکنندگان در حوزه کاشی و سرامیک در این نمایشگاه میزبان بازدیدگنندگان و علاقه مندان به این حوزه خواهند بود. تنوع محصولات کاشی و سرامیک ایرانی و وارداتی در این نمایشگاه می تواند کمکی به پیشبرد روند ساخت و سازهای شما باشد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ،حمام و سونا

  • تاریخ برگزاری:                29    تیر ماه          1        مرداد ماه
  • محـل دائـمی نمـایشگـاه هـای بیـن المللـی تهــران

شما می توانید از تولیدات ایرانی و خارجی مانند شیرآلات، یراق آلات، کابینت و دیگر تجهیزات فضاهای داخلی آشپزخانه، حمام و سونا را در این نمایشگاه دیدن کنید. 

کلیه فعالان در حوزه های مختلف دکوراسیون و  ساختمان را بخش اهالی فن چیدانه ببینید.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل

  • تاریخ برگزاری:            8        مرداد ماه         11      مرداد ماه
  • محـل دائـمی نمـایشگـاه هـای بیـن المللـی تهــران

شاید یکی محدود از نمایشگاه هایی خواهد بود که نه تنها متخصصان، تولیدکنندگان و وارد کنندگان بلکه مردم علاقه مند را به سوی خود جذب می کند. حتی کسانی که به دنبال تهیه مبلمان منزل خود هستند نیز به این نمایشگاه سری خواهند زد. تنوع طرح و رنگ در این نمایشگاه جذابیت ویژه ای را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

اگر در بازار به دنبال مبلمان دلخواه خود میگردید. سری به بخش ویترین محصولات چیدانه بزنید و از انواع مبلمان موجود در بازار آگاه شوید.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

  • تاریخ برگزاری:            18      مرداد ماه         21      مرداد ماه
  • محـل دائـمی نمـایشگـاه هـای بیـن المللـی تهــران

نمایشگاه صنعت ساختمان هر ساله با رونمایی از تکنولوژی های روز ساختمانی پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. مصالح جدید و نمونه پروژه های ساخته شده در طول سال قبل نیز از بخش های جذاب در این نمایشگاه است. حضور در این نمایشگاه می تواند در ساخت و سازهای آتی متخصصان این حوزه تاثیرگذار باشد. 

اگر مشغول ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

اخبار و رویدادهای حوزه معماری و دکوراسیون در چیدانه: 
مدال زیباترین خانه تاریخی سال ۲۰۱۵ به خانه بروجردی های کاشان رسید!
اولین هتل فرودگاهی ایران، برنده جایزه بین المللی شد
شوش و میمند در فهرست آثار جهانی یونسکو ثبت شدند!
هومن بالازاده با کافه اسپریس برنده جایزه جهانی شد

منبع: گردآوری شده در تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه