Chidaneh.com placeholder image

شوروم گردی با آلاله، چهره جدید نیلپر با مبلمان خانگی + ویدیو

به قلم: گلنار

اگر اولین قسمت شوروم گردی چیدانه را دیده باشید، متوجه شده اید که در این سری جدید از ویدیوها، آلاله شوروم های مختلف در زمینه دکوراسیون داخلی را معرفی کرده و اطلاعات کاملی برای خرید وسایل یا مبلمان را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع ما راهنمای خرید شما برای داشتن یک منزل زیبا و شیک شده ایم.

قسمت دوم : مبلمان خانگی نیلپر

قطعا همه ما مبلمان اداری به خصوص مدل های متنوع نیلپر را می شناسیم و حتی بسیار از آن ها استفاده کرده ایم. اما آن چه که آلاله در این ویدیو به ما نشان می دهد، چهره دیگری از نیلپر است که با مبلمان خانگی خود را معرفی می کند. آذین نو نیلپر که در پاساژ کوروش یافت آباد قرار گرفته، مدل های مدرن و حتی کلاسیکی از مبلمان خانگی را ارائه داده که با همان کیفیت مبلمان اداری طراحی و ساخته شده اند. 

سرویس خواب بالسا

ویژگی مبلمان خانگی نیلپر

1) از مهم ترین ویژگی مبلمان خانگی نیلپر می توان به این نکته اشاره داشته که کیفیت، طراحی و ساخت آن کاملا ایرانی بوده و نسبت به نمونه های خارجی با همین ویژگی ها، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و مناسب خواهند بود.

2) همچنین مدل های مدرن و مینیمال این مبلمان، استفاده از آن ها را برای سلیقه های مختلف و همینطور آپارتمان های کوچک با ابعاد کم مناسب کرده است.

3) تنوع مبلمان خانگی نیلپر به شکلی است که می توانید در کنار مدل های ساده و جمع و جور، نمونه هایی بسیار شیک برای خان های ویلایی و بزرگ نیز بیابید.

4) در کنار مبلمان، تنوع بالایی از میزهای جلومبلی توسط نیلپر طراحی و ساخته شده است که دست شما را برای انتخاب کاملا باز گذاشته و می توانید بدون ست کردن با مبلمان تان، مدل های جدیدتر و مدرن تر را نیز انتخاب نمایید

مبلمان خانگی نیلپر دارای رنج قیمتی متنوعی است که به نسبت نوع طراحی مبل و متریال های به کار رفته در آن تعیین می شود. در ویدیوی زیر می توانید اطلاعات بیش تری کسب نمایید.

 

 

“شما دوستان عزیز می توانید برای مشاهده مدل های بیشتر و سفارش به پروفایل آذین نو نیلپر مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی : 

اجرا : آلاله جعفری فرد | ویدیو : عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه