Chidaneh.com placeholder image

راهنمای خرید صندلی ماساژور، بفرمایین بشینین لطفا!

به قلم: تحریریه چیدانه

استفاده از صندلی ماساژور مسئله ای است که به تازگی رواج بسیاری پیدا کرده است و افزایش شرکت های تولیدکننده این محصول، مردم را به خرید یک صندلی ماساژور راحت ترغیب کرده اند. این که اصلا تصمیم بگیرید صندلی ماساژوری را خریداری کنید یک بخش قضیه است و این که چگونه خرید درست و هوشمندانه ای داشته باشید و به سراغ چه محصولاتی بروید بخش دیگری از ماجراست. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه شما هستیم تا شما را با راهنمای خرید صندلی ماساژور آشنا کنیم. پس این مطلب کاربردی را از دست ندهید.

راهنمای خرید صندلی ماساژور

قالیشویی ادیب

خرید صندلی ماساژور

امروزه تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که فرآیند ماساژ تاثیرات زیادی بر روی سلامتی افراد دارد و از این بابت نیز می توان گفت که استفاده از صندلی ماساژور نیز می تواند در این روند به کمک شما بیاید. به طور کلی می توان از میان مزایای ماساژ به تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود جریان خون، کمک به رفع استرس در بدن، افزایش آرامش در اندام های بدن، تقویت عضلات، کاهش خطر ابتلا به واریس، آمادگی بدن برای ورزش و… اشاره کرد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به سراغ خرید صندلی ماساژور می روند. پس می توان نتیجه گرفت که استفاده از صندلی ماساژور هم می تواند برای کسانی مناسب باشد که دارای مشکل مشخصی در بدنشان هستند و به دستور پزشک به سراغ استفاده از این صندلی ها می روند و هم برای کسانی که بدون هیچ مشکلی تصمیم به خرید صندلی ماساژور می گیرند.

خرید صندلی ماساژور

نکات خرید صندلی ماساژور

قبل از آن که اقدام به خرید صندلی ماساژور کنید بهتر است نکاتی را که در ضمن فرآیند این خرید به کمک شما می آیند بدانید و از آنها استفاده نمایید. اولین مسئله ای که باید در نظر داشته باشید مشورت با یک پزشک است. شاید شرایط بدن شما به گونه ای باشد که استفاده از صندلی ماساژور اصلا مناسبتان نباشد و شما را دچار آسیب های جدی کند. شاید هم لازم باشد که با کمک یک صندلی ماساژور سلامت بدن خود را حفظ نمایید. بنابراین اولین قدم در تصمیم گیری برای خرید صندلی ماساژور آن است که به گفته پزشک خود توجه کنید.

قیمت صندلی ماساژور نیز موضوع مهم دیگری است که باید قبل از انتخاب خود در رابطه با آن به نتیجه برسید. شما باید با بررسی بودجه خود، حدودی از قیمتی که می توانید پرداخت کنید را معین نمایید. در این رابطه می توان گفت که قیمت هایی که برای خرید صندلی ماساژور وجود دارند بسیار متغیر هستند و اختلاف قیمت ها نیز به دلیل ویژگی های مختلفی در محصول اعم از نوع صندلی، امکانات آن، برند محصول، ابعاد، کیفیت صندلی و… است.

مطلب مرتبط: راهنمای خرید تلویزیون، فقط به چند اینچ بودنش توجه نکنید!

صندلی ماساژور

حالا وقت آن می رسد تا معیارهای یک صندلی ماساژور خوب را برای خودتان مشخص نمایید. صندلی های ماساژور موجود در بازار دارای قابلیت ها و آپشن های بسیار متفاوتی هستند که می توانند تبدیل به پارامترهایی موثر در انتخاب شما شوند. برای مثال داشتن کیسه هوا در نقاط کمر، نشیمنگاه، کنار نشیمنگاه، ساق پا و دست می تواند یکی از ویژگی ها و قابلیت های یک صندلی ماساژور خوب باشد. علاوه بر این، تعداد نواحی ماساژ دهنده نیز می تواند در عملکرد صندلی ماساژور شما تاثیرگذار باشد. بهتر است که صندلی ماساژور شما قابلیت ماساژ در نواحی کمر، پاها، نشیمنگاه و دست ها را داشته باشد.

صندلی های ماساژور در نوع ماساژ خود نیز دارای تنوع هستند. به طور کلی انواع ماساژ در صندلی های ماساژ، موجی، بادی، ویبره و کششی و… هستند. شما می توانید بنا بر نیاز خود به دنبال صندلی ماساژوری بروید که نوع ماساژ مورد نظر شما را داشته باشد.

مسئله دیگری که می توانید در زمان خرید صندلی ماساژور خود مد نظر داشته باشید تعداد ماساژ اتوماتیک آن محصول است. برخی از صندلی های ماساژور دارای تعدادی ماساژ اتوماتیک هستند که دیگر نیازی به برنامه ریزی ندارند و همان طور که از نامشان بر می آید به صورت اتوماتیک عمل می کنند. بنابراین شما می توانید در ضمن خرید خود به این ویژگی نیز توجه کافی را داشته باشید.

مطلب مرتبط: راهنمای خرید گوشی تلفن ثابت، الو صدا میاد؟!

انتخاب صندلی ماساژور

یکی از اصلی ترین مسائلی که معمولا افراد در زمان خرید خود به آن توجه می کنند امکان نشسته و خوابیده شدن صندلی ماساژور است. طبیعتا در وضعیت خوابیده می توانید حس بهتری از ماساژ خود به دست آورید.

در کنار تمامی مواردی که تا به اینجا به آنها پرداختیم می توانیم داشتن گرمکن، تنظیم زمان استفاده از صندلی ماساژور، قابلیت مغناطیس درمانی، میزان حافظه کافی، نوع نمایشگر، قابلیت پخش موزیک و ویدیو و… را نیز مد نظر قرار دهیم. شما باید با توجه به نیاز و میزان مصرف خود از صندلی ماساژور این پارامترها را بررسی کرده و به دنبال مدلی باشید که بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. بنابراین لزوما صندلی ماساژوری که تمامی این ویژگی ها را دارد برایتان لازم نیست و شاید بتوانید با مدل هایی که تنها از تعدادی از این آپشن ها برخوردار است نیز به نیازهای خود پاسخ دهید.

صندلی ماساژور آیرست
صندلی ماساژ
صندلی ماساژور آیرست

در نهایت از اصلی ترین مسائلی که باید در انتخاب صندلی ماساژور خود به آن توجه کنید برند، گارانتی و کشور سازنده محصول است. بیشتر صندلی های ماساژوری که در کشور ما به فروش می رسند ساخته کشورهای چین، اسپانیا، تایوان، سوییس و… هستند. توصیه ما این است که به دنبال صندلی ماساژوری بروید که گارانتی پس از فروش داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه مسئله ای بعد از خرید محصول خیالتان از بابت این خدمات راحت باشد.

مطلب مرتبط: راهنمای خرید شیرآلات و تجهیزات سرویس بهداشتی

بهترین مدل صندلی ماساژ

بهترین مدل صندلی ماساژور

به طور کلی برندهایی از قبیل آی رست، آ ا گ، کراس، بیورر، فوجیریوکی، های تک، بست رست، بن کر، آی ریلکس، بک جوی، اکیومد، میوتو ایتالیا، آرونت و… از بهترین برندهای تولیدکننده صندلی ماساژور هستند که هر کدام مدل های بسیار متنوعی را به عرضه در می آورند. در این میان با توجه به وب سایت های فروش آنلاین صندلی ماساژور می خواهیم شما را با سه مدل از پرفروش ترین صندلی های ماساژور آشنا کنیم:

 

  • صندلی ماساژ آی رست مدل SL-A389-2: این مدل از صندلی ماساژور برای کمر، دست، سر، پا، نشیمنگاه، شانه و گردن مناسب است و کیفیت بالایی نیز دارد. این مسائل باعث شده که تبدیل به یکی از پرفروش ترین صندلی های ماساژور در بازار گردد.
  • صندلی ماساژ پاناسیما مدل 1003M: این مدل از صندلی ماساژور برای ماساژ پا، شانه، گردن، دست، کمر و نشیمنگاه مناسب است و نوع ماساژ آن نیز به صورت لرزشی حرکتی است.
  • صندلی ماساژور کراس مدل H017A-DVD: این مدل از صندلی ماساژور برای تمام بدن مناسب است و با داشتن ماساژ لرزشی، ضربه ای و حرکتی و برخورداری از مادون قرمز تبدیل به یکی از پرفروش ترین مدل های صندلی ماساژور شده است.

شما می توانید با بررسی تمامی مواردی که در این مطلب ذکر شد به راحتی، صندلی ماساژور مناسبی را برای خود تهیه کنید!

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه