Chidaneh.com placeholder image

سرویس چوب جهیزیه عروس، چه چیزهایی لازمه؟

به قلم: مژگان احمدی

خرید سرویس چوب جهیزیه عروس یکی از پردغدغه‌ترین قسمت‌های خرید جهیزیه است. زیرا خیلی به چشم می‌آید و نسبتا بودجه قابل توجهی می‌خواهد. برای یک روز و دو روز نیست و باید مرغوب و عمری باشد. و از همه مهم‌تر اینکه آسایش و راحتی در هنگام استفاده از آن بسیار مهم است. در این مقاله از چیدانه می‌خواهیم به موضوع خرید سرویس چوب جهیزیه عروس بپردازیم. در همین راستا شرکت مبلمان مبلیران اصل با بیش از نیم قرن تجربه در این عرصه، با ما همراه شده تا تجربیات خود را در اختیار ما و نو عروس‌های چیدانه‌ای قرار دهد.

 در ادامه خواهید خواند:

قالیشویی ادیب
  • چه زمانی باید به سراغ خرید سرویس چوبی جهیزیه عروس بروید؟
  • لیستی تهیه کنید به اسم لیست سرویس چوبی جهیزیه عروس!
  • هزینه سرویس چوبی جهیزیه عروس چقدر تمام می‌شود؟
  • آیا شما هم با این مشکلات در هنگام خرید سرویس چوبی جهیزیه عروس روبرو شده‌اید؟

 

[[nid:343611]]

چه زمانی باید به سراغ خرید سرویس چوب جهیزیه عروس بروید؟

این سوال، سوال بسیار رایج بسیاری از نوعروس‌ها و تازه دامادهاست. ما نیز در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی بهترین زمان برای خرید سرویس چوب جهیزیه عروس بپردازیم. در همین راستا از کارشناسان در شرکت مبلمان مبلیران اصل خواستیم تا با توجه به تجربه‌ی کاریشان با مشتری‌های زیاد و با شرایط متفاوت، نظر خود را در زمینه بهترین زمان و بهترین روش برای خرید سرویس چوب و مبلمان جهیزیه عروس به ما بگویند.

 

مبلیران اصل
شوروم مبلیران
مبلیران اصل

کارشناسان در در شرکت مبلمان مبلیران اصل پیشنهاد می‌کنند که باید وقتی به سراغ خرید سرویس چوب عروس بروید که دست‌کم یک جواب کلی برای این سوالات داشته باشید:

طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما مدرن است یا کلاسیک؟

  1. می‌خواهید از چه سبکی برای برای دیزاین داخلی منزل خود استفاده کنید؟
  2. تم رنگی غالب در دکوراسیون خانه چه رنگی است؟
  3. آیا فرش منزل را خریده‌اید؟ تم رنگی کفپوش خانه و فرش‌ها چیست؟
  4. آیا پرده‌ی پذیرایی را انتخاب کردیده‌اید؟ سبک پرده پذیرایی و تم رنگی آن چگونه است؟
  5. آیا برای پوشش دیوارهای خانه از کاغذ دیواری یا رنگ استفاده کرده‌اید؟ دیوارهای اصلی خانه چه طرح و رنگی دارند؟

 

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک
مبلیران اصل

شاید در ابتدا فکر کنید که این سوالات چه ربطی به خرید سرویس چوب دارد!

اما چرا جواب دادن به سوالات مهم است؟ چون بهترین زمان برای خرید سرویس چوبی جهیزیه عروس زمانی است که همه‌ی این کارها انجام شده و دقیقا بدانید که به دنبال چیزی هستید.

 

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک
مبلیران اصل

به عنوان مثال سرویس چوب مدرن با تم رنگی خنثی یا سرویس چوب کلاسیک با رنگ‌های تیره؟ یا مثلا سرویس چوب منبت‌کاری شده یا سرویس چوب مینیمال؟

اگر جواب این سوال‌ها را بدانید وقت خود را کم‌تر هدر خواهید داد، می‌دانید که باید به سراغ کدام فروشگاه‌ها بروید و حدودا به چقدر بودجه نیاز خواهید داشت. در نتیجه نه تنها که کارتان سریع‌تر پیش می‌رود، بلکه از نتیجه خریدتان نیز کاملا راضی خواهید بود.

 

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک
مبلیران اصل

شرکت مبلمان مبلیران اصل می‌گویند که: " این شرکت در خصوص مبل راحتی، مبل کلاسیک و ناهارخوری فعالیت دارد و تمام کارهای مبلیران اصل شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و حمل و نقل تا درب منزل مشتری رایگان است".

به نظر می‌رسد که سر زدن به فروشگاه شرکت مبلمان مبلیران اصل کاملا ضروری است. شاید همه‌ی آن چیزی که به دنبالش هستید را یک جا خریدید! بی دردسر.

 

مبلیران اصل
مبلمان و میز غذاخوری کلاسیک
مبلیران اصل

لیستی تهیه کنید به اسم لیست سرویس چوب جهیزیه عروس!

شاید از خودتان بپرسید که به طور کلی سرویس چوب جهاز عروس باید شامل چه چیزهایی باشد؟ بهتر است بدانید که لیست سرویس چوب کامل جهیزیه عروس اغلب از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از این لیست را ببینید:

  1. مبلمان جهیزیه عروس
  2. میز جلو مبلی و میز عسلی
  3. میز ناهار خوری
  4. میز و صندلی آشپزخانه
  5. سرویس خواب جهیزیه عروس (سرویس خواب برای جهیزیه عروس شامل تخت، پاتختی‌ها، آینه و میز آرایش، پاف، دراور و کمد می‌باشد)
  6. آینه و کنسول چوبی
  7. بوفه چوبی برای قرار دادن وسایل دکوری و ظروف تزئینی
  8. شلف‌های چوبی دکوراتیو

 

مبلیران اصل
مبلمان و میز غذاخوری کلاسیک
مبلیران اصل

مبلیران اصل
مبلمان و میز غذاخوری کلاسیک
مبلیران اصل

مبلیران اصل
میز غذاخوری
مبلیران اصل

مبلیران اصل
میز غذاخوری
مبلیران اصل

داشتن یک لیست خرید به شما کمک می‌کند تا خرید آگاهانه‌تری داشته باشید. در بسیاری از مواقع ممکن است همه‌ی نیازهای شما در یک فروشگاه یا نمایشگاه حرفه‌ای و خوب برطرف شود. فقط کافی است که دقیقا بدانید به دنبال چه چیزهایی برای سرویس چوب جهیزیه عروس هستید.

 

مبلیران اصل
میز غذاخوری
مبلیران اصل

هزینه سرویس چوب جهیزیه عروس چقدر تمام می‌شود؟

در این بخش از مقاله قصد داریم تا به بحث شیرین هزینه بپردازیم! قیمت سرویس چوب جهیزیه عروس در وهله‌ی اول به لیست شما و سپس به مدل سرویس چوب جهیزیه عروس بستگی دارد. به عنوان مثال مدل مبل جهیزیه عروس چیست؟ قیمت انواع مبل استیل برای جهیزیه عروس با انواع مبل راحتی فرق دارد.

 

مبلیران اصل
جدیدترین ها
مبلیران اصل

به طور کلی مهم‌ترین مسئله این است: هزینه‌ای که می‌کنید باید ارزشش را داشته باشد.

یعنی محصولی که خریداری می‌کنید باید مرغوب باشد، راحت باشد و از همه مهم‌تر اینکه گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد.

شرکت مبلمان مبلیران اصل می‌گویند که: “این شرکت هیچ وقت حراج و جشنواره و تخفیفی ندارد، اما مبلیران بخرید و راحت باشید! گارانتی مبل را از مبلیران اصل بخواهید".

 

[[nid:309081]]

اگر شما هم در روزهای پاییزی سال 98 درگیر خرید سرویس چوبی جهیزیه هستید، حتما می‌دانید که این روزها قیمت‌ها در بازار نوسانات زیادی دارد.

چیدانه به شما پیشنهاد می‌کنید که اگر به دنبال عدد و رقم می‌گردید و می‌خواهید که رنج قیمت مبل جهیزیه عروس دستتان بیاید، حتما به پروفایل شرکت مبلمان مبلیران اصل در چیدانه بروید و از کارشناسان این شرکت بخواهید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. بدون شک از این طریق به اطلاعات جدید‌تری از انواع مبلمان جهیزیه عروس با قیمت هایشان دست پیدا می‌کنید.

 

مبلیران اصل
مبلمان لاکچری
مبلیران اصل

آیا شما هم با این مشکلات خرید سرویس چوب جهیزیه عروس روبرو شده‌اید؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات در هنگام خرید خرید مبل جهیزیه عروس و سرویس چوب عروس، مشکل انتخاب رنگ و مدل سرویس چوب و مبل مناسب جهیزیه عروس است. حتما شنیده‌اید که مخصوصا بعضی قدیمی‌تر‌ها می‌گویند که مبلمان و جهیزیه عروس حتما باید سفید باشد و یا رنگ بسیار روشنی داشته باشد. اگر شما هم تصور می‌کنید که مدل مبل برای جهیزیه عروس باید حتما چیز متفاوتی بوده و یا رنگ و مدل خاص و محدودی داشته باشد، در اشتباهید!

 

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک
مبلیران اصل

بهتر است این محدودیت‌های دست و پا گیر را از ذهنتان حذف کنید، چندین و چند تا عکس سرویس خواب جهیزیه عروس ببینید، انواع عکس مبل برای جهیزیه عروس را تماشا کنید، با طراحان و کارشناسان دکوراسیون داخلی مشورت کنید و با آگاهی کامل به سراغ خرید جدیدترین مدل مبل جهیزیه عروس و سرویس چوب بروید.

 

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک
مبلیران اصل

کلام آخر: خرید سرویس چوب جهیزیه عروس یکی از دغدغه‌های اصلی تازه عروس‌ها و تازه دامادهاست. ما نیز در این مقاله از چیدانه سعی کردیم تا با همراهی شرکت مبلمان مبلیران اصل، به برخی از جنبه‌های این دغدغه‌ی خرید بپردازیم. با خواندن این مقاله بدون شک دید بازتری نسبت به خرید سرویس چوبی جهیزیه خواهید داشت. در آخر پیشنهاد می‌کنیم که برای دیدن انواع سرویس چوب مدرن و کلاسیک و همچنین انواع مبلمان جهیزیه عروس جدید حتما به نمایشگاه مبلمان مبلیران اصل که تنها نمایشگاه مبلیران در کشور است هم سر بزنید. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره محل این نمایشگاه نیز می‌توانید به پروفایل آن‌ها در چیدانه بروید.

 

همین حالا به پروفایل شرکت مبلمان مبلیران اصل در چیدانه بروید و نمونه کارهای بیشتری را ز این گروه حرفه‌ای و با تجربه ببینید>>>

 

شاید این مطالب را نیز درباره سرویس چوبی جهیزیه عروس بپسندید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه