Chidaneh.com placeholder image

بوش، برترین برند ماشین ظرفشویی در جهان

به قلم: لوازم خانگی بوش

همه ما تقریبا نام لوازم خانگی بوش را شنیده‌ایم و بوش را به عنوان یک برند معتبر و با کیفیت می شناسیم. اما آیا چیزی درباره تاریخچه آن می‌دانید؟ در ادامه می خواهیم درباره لوازم خانگی بوش بویژه ماشین ظرفشویی بوش صحبت کنیم. و در نهایت ویژگی هایی که باعث شده ظرفشویی بوش بهترین برند ظرفشویی شناخته شود را بررسی می کنیم.

ماشین ظرفشویی بوش

قالیشویی ادیب

ماشین ظرفشویی بوش

تاریخچه لوازم خانگی بوش

من ترجیح می‌دهم سرمایه‌ام را از دست بدهم تا اعتماد شما را. (روبرت بوش)

این پیامی بود که با خواندن آن همه چیز را خواهیم فهمید. کارگاه بوش در حوزه برق و الکترونیک تاسیس شد و در سال ۱۸۸۶ شروع فعالیت‌های این شرکت برای لوازم خانگی بود. روبرت بوش آنقدر با دقت و اهمیت روی ساخت محصولات شرکت وقت می‌گذاشت و کار می‌کرد که محصولات خانگی بوش حتی تا امروز جزو شناخته شده‌ترین و بهترین محصولات به شمار می‌روند. در واقع حدود ۱۳۰ سال است که همتایی نداشته و همچنان بهترین است.  این فعالیت‌ها تا جایی ادامه پیدا کرد که امروز مدرن‌ترین محصولات در این شرکت ساخته می‌شود. ماشین ظرفشویی یکی از محصولاتی است که خانم‌ها علاقه زیادی به آن پیدا کرده‌اند. مخصوصا وقتی مهمان‌های زیادی دارند آن را روشن کرده و با خیال راحت کنار مهمانان خود می‌نشینند و دیگر مشغول ظرفشویی و اتلاف وقت در آشپزخانه نمی‌شوند. 

تمامی محصولات بوش دارای علاقه‌مندان زیادی است اما ماشین ظرفشویی آن به نحو دیگری در بین عموم جایگاه ویژه یافته است. می‌خواهیم ببینیم چرا این اتفاق افتاده. مطمئنا ویژگی‌هایی در این ماشین ظرفشویی‌ها وجود دارد که باعث چنین دلربایی شده است. 

نیاز افراد به ماشین ظرفشویی

امروزه افرادی که به دنبال خرید ماشین ظرفشویی  اصل و با کیفیت هستند معمولا خانم‌های جوانی هستند که همراه با جهزیه خود، ماشین ظرفشویی را نیز خریداری می‌کنند. این ماشین ظرفشویی‌ها در دو نوع ایستاده و رومیزی طراحی شده که معمولا برای خانواده‌های پر جمعیت و کم جمعیت است. معمولا هم افراد از مدل ایستاده استفاده می‌کنند زیرا آینده‌نگر هستند و به زمانی می‌اندیشند که مهمانی به خانه آن‌ها می‌آید. 

برای خرید ماشین ظرفشویی دیده شده که افراد بیشتر به سراغ برند‌های بوش، الجی و سامسونگ می‌روند. این سه برند جزو بهترین مارک‌های دنیا در لوازم خانگی است که این روزها به علت قیمت بالایی که پیدا کرده کمی دست و بال افراد را بسته وگرنه مردم به شدت به دنبال اینها هستند.  در واقع قیمت ماشین ظرفشویی با توجه به میزان آپشن و مصرف انرژی تعیین می شود از اینرو به شما پیشنهاد می‌شود قبل از خرید حتما اطلاعات و آماری در مورد محصول مورد نظر خود کسب کنید و سپس تصمیم به خرید بگیرید. 

در میان این سه برند دیده شده که میل افراد به سمت ماشین ظرفشویی‌های بوش بیش از پیش بوده، اینکه چرا این اتفاق افتاده با هم بررسی می‌کنیم. 

ظرفشویی بوش

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی بوش 

عنوان زئولیت چیزی است که این روزها درباره ماشین ظرفشویی بوش می‌شنویم اما کسی می‌داند این عنوان چیست؟ زئولیت نوعی ماده معدنی است که رطوبت را جذب کرده و به جای آن حرارت ایجاد می‌کند و ارتباط آن بوش این است که در برخی از ماشین ظرفشویی‌های بوش درون محفظه‌ای قرار گرفته است. این خود مزیت بزرگی برای این نوع ماشین‌هاست که باعث خشک شدن کامل ظروف و نماندن لک بر روی آن‌ها می‌شود، در مصرف برق بیش از پیش صرفه‌جویی می‌کند و زمان شست و شو را کاهش می‌دهد.  پس می‌توانیم یکی از دلایل مهم بهترین برند ماشین ظرفشویی در جهان را همین امر بدانیم. 

سطح مصرف انرژی 

ماشین ظرفشویی بوش با داشتن نمره انرژی A+++ به کم مصرف‌ترین ماشین ظرفشویی معروف شده و این خود مزیت فوق‌العاده‌ای از نگاه کارشناسان و خریداران است. از این رو ماشین ظرفشویی بوش بهترین محصول ارائه شده در بازار است. 

محافظ ظروف 

امکان Heat Exchanger نوعی عملکرد حرارتی است که دمایی را در حین شستشو حفظ می‌کند تا در مواقع ضروری از آن استفاده نماید. با این امر باعث می‌شود درصد شکستن ظروف در حین تغییر حرارت به حداقل برسد. این مسئله هم جزء مهم‌ترین نکته‌ها در ماشین‌های ظرفشویی است. 

حسگر آب 

این امکان فوق‌العاده میزان آب اولیه که همراه با مواد غذایی شسته شده است را بررسی کرده و اگر لازم بداند میزان آب بعدی را کاهش می‌دهد.  طبق نظر کارشناسان به میزان ۲۰٪ از مصرف آب در این مرحله صرفه‌جویی انجام می‌شود. 

ظروف بزرگ

در اکثر ماشین‌های ظرفشویی شما نمی‌توانید قابلمه‌های بزرگ را قرار دهید و مجبور می‌شوید آن‌ها را با دست بشویید ولی در بوش در سبد پایینی می‌توانید قابلمه و ظروف بزرگ را قرار داده و به راحتی منتظر شسته شدن آن‌ها باشید. 

ماشین ظرفشویی بوش

فناوری Active water ماشین ظرفشویی بوش

نوعی فناوری جالب و حرفه‌ای برای مصرف بهینه میزان آب در ماشین ظرفشویی است. دارای فیلترهای بهینه برای زود گرم شدن آب و مصرف انرژی کم است. 

برنامه شبانه با حداقل میزان صدا 

شما می‌توانید با خیال راحت شب ماشین ظرفشویی خود را روشن کرده و به تختخواب خود بروید. صدای ماشین ظرفشویی تقریبا نمی‌آید و کاملا بی‌صدا به کار خود ادامه می‌دهد و این یعنی بهترین مزیت برای یک ماشین ظرفشویی!

شستشوی نصفه و نیمه

امکان شستن فقط یک سبد وجود دارد. اگر زیاد ظرف ندارید، می‌توانید تنها یکی از سبدها را پر کرده و برنامه شستشوی نصفه را انتخاب کنید تا تنها آن سبد شسته شود و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود. 

قفل کودک 

ماشین ظرفشویی بوش دارای قفل کودک است. اگر در خانه کودکی دارید که بازیگوش است نگران نباشید بگذارید با خیال راحت به سمت ماشین ظرفشویی برود. فقط کافیست قفل کودک را فعال کنید. 

برنامه ضدعفونی ظروف حساس 

معمولا افرادی که بیماری خاصی دارند یا کودکانی در خانه دارند می‌توانند از برنامه ضدعفونی کننده در انتهای مراحل شستشو کمک بگیرند. این امکان در ماشین‌های ظرفشویی بوش وجود داشته و می‌توان آن را فعال کرده و در موارد ضروری از آن استفاده کرد. 

محافظت از ظروف شیشه‌ای 

ظروف شیشه‌ای در مقابل حرارت زیاد به مرور زمان باعث خوردگی و تخریب می‌شوند. در ماشین‌های ظرفشویی بوش با تکنولوژی خاصی میزان حرارت آب تنظیم شده و نمی‌گذارد ظروف شما دچار صدمه شوند. 

اطلاع از قیمت ظرفشویی بوش

حال به این موضوع می رسیم که چرا برند بوش بهترین برند ماشین ظرفشویی است؟ البته لوازم خانگی بوش همگی جزو بهترین‌ها هستند اما اینکه چرا ماشین ظرفشویی آن بهترین است، با استناد به گفته‌های این مقاله می‌توان بهترین بودن را فهمید. همیشه مشتریان به دنبال محصولات و کالای استانداردی هستند که علاوه بر آپشن‌ها و تنظیمات متعددی که دارد، کارایی، مصرف درست از انرژی و قیمت خوب در مقابل خدمات با کیفیت، هستند. این ویژگی ها بویژه قیمت ظرفشویی بوش در برابر مشخصات فوق العاده آن به خوبی قابل مشاهده است. 
مواردی که در اینجا اشاره شد در واقع بخشی از ویژگی‌های جالب ماشین‌های ظرفشویی بوش است که مطمئنا شما را نیز متحیر می‌کند. با توجه به این ویژگی‌ها قیمت ماشین ظرفشویی بوش بسیار مناسب است و ارزش این را دارد که چنین محصول باکیفیتی تهیه کنید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت ظرفشویی بوش و دیگر لوازم خانگی بوش اصل می توانید با خانه بوش به شماره تماس 8582-021 ارتباط بگیرید و یا به سایت خانه بوش مراجعه فرمایید و از فروش اقساطی لوازم خانگی بوش بدون بهره ما بهرمند شوید.

  مطالب پیشنهادی :

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه