Chidaneh.com placeholder image

خرید اقساطی مبل، چه شرایطی داره؟

به قلم: سمانه زارعی

همه ما نزدیک عید که می‌شود به دنبال نو شدن و تغییر دکوراسیون خانه هستیم. یکی از راه‌های تغییر در دکوراسیون منزل، تغییر مبلمان است. اولین فکر در مورد خرید مبلمان، هزینه‌ای است که برای این خرید باید کنار بگذاریم. ممکن است مبلی را بپسندید که هزینه‌ی آن بیشتر از بودجه‌ی شماست، در اینصورت یا باید از خرید صرف‌نظر کنید و یا به فکر خرید اقساطی مبلمان مدنظر خود باشید. در این مطلب با رویال مبل همراه هستیم تا در مورد شرایط خرید مبل به صورت اقساطی صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی مبلمان هستید با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

مبل ال

چوب و هنر

انتخاب مبلمان مناسب برای دکوراسیون خانه:

قبل از اینکه به شرایط خرید اقساطی مبلمان بپردازیم، نکته‌های مهم برای انتخاب مبل مناسب برای دکوراسیون را به خاطر بسپارید:

  • بودجه‌ای را برای خرید مبلمان در نظر بگیرید تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. برای خرید اقساطی مبلمان باید میزان بودجه‌ی لازم برای هر قسط را در نظر داشته باشید تا برای پرداخت آن به مشکل بر نخورید.
  • اندازه‌ی فضای نشیمن خود را بدانید تا مبلمان با اندازه‌ی متناسب با فضای نشیمن را انتخاب کنید.
  • قبل از خرید مبلمان باید کاربرد مبلمان و سبک زندگی‌تان را بررسی کنید. مثلا قرار است مبلمان شما بیشتر برای تماشای تلویزیون مورد استفاده باشد؟ یا شما از خانواده‌های پر رفت و آمد هستید و مهمان‌های زیادی دارید؟ راحتی برایتان اهمیت دارد و یا زیبایی دکوراسیون خانه برایتان در اولویت است؟
  • رنگ مبلمانی که انتخاب می‌کنید باید متناسب با رنگ دکوراسیون خانه باشد. بزرگی و کوچکی خانه در تعیین رنگ مبلمان موثر است، چرا که مبلمان بخش مهمی از ترکیب رنگی خانه را تشکیل می‌دهد در نتیجه باعث دلگیر شدن و یا دلبازتر شدن فضای خانه می‌شود.
  • به سبک مبلمان دقت کنید، انتخاب سبک مبل (کلاسیک، مدرن، نیمه سلطنتی و..) بستگی به سلیقه شما و سبک چیدمان دکور خانه شما دارد.

مبل راحتی

خرید اقساطی مبلمان:

امروزه و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی اغلب افراد به دنبال شرایطی برای پرداخت راحت‌تر هزینه‌های خرید مبلمان هستند. خرید اقساطی این امکان را ایجاد می‌کند که بیشتر افراد بتوانند مبل مورد نظر را بدون نگرانی در مورد هزینه‌های آن خریداری کنند.

مزایا و معایب خرید اقساطی مبل:

مزایا:

  • امکان خرید مبل مورد علاقه و مورد پسند شما
  • ایجاد شرایط مناسب برای خرید جهیزیه عروس
  • امکان خرید هر نوع از محصولات (مبلمان راحتی، کلاسیک، میز و صندلی نهار خوری، مبلمان تختخواب شو و..)
  • امکان پرداخت اقساطی رویال مبل در تمام کشور
  • نامحدود بودن سقف خرید اقساطی

معایب:

  • خرید زیر دو میلیون تومان شامل شرایط خرید اقساطی نیستند.

خرید اقساطی مبل

خرید اقساطی مبل

شرایط خرید اقساطی مبلمان:

برای خرید اقساطی مبل باید در ابتدا از شرایط آن مطلع شوید. شرایط خرید اقساطی رویال مبل :

  • رویال مبل برای محصولاتی با قیمت بالای دو میلیون تومان پرداخت اقساطی را در نظر گرفته است.
  • ۲۵ درصد از مبلغ در ابتدا به صورت نقدی پرداخت می‌شود و بقیه هزینه به صورت اقساطی پرداخت می‌شود.
  • امکان انتخاب تعداد اقساط پرداختی از ۲ تا ۲۴ ماه توسط مشتری وجود دارد.

مبل ال راحتی

رویال مبل

روش پرداخت اقساط مبلمان:

رویال مبل جهت رفاه حال مشتریان چندین روش برای پرداخت قسط‌های خرید مبلمان در نظر گرفته است. به دو روش می‌توانید اقساط خرید رویال مبل را پرداخت کنید:

پرداخت با چک یا سفته:

در این روش کارشناسان رویال مبل، حساب مشتری را مورد اعتبارسنجی قرار می‌دهند. در صورت تایید، می‌توانید اقساط را با چک پرداخت می‌کنید. اگر دسته چک ندارید می‌توانید با ارائه سفته ضمانت، اقساط را خودتان هر ماه پرداخت کنید و بعد از اتمام اقساط، سفته به شما عودت داده می شود.

پرداخت با گواهی کسر از حقوق:

این شرایط برای کارمندان رسمی سازمان ها است که امکان صدور چک ندارند، می‌توانید با ارائه گواهی کسر از حقوق و یک برگ سفته ضمانت، اقساط خود را پرداخت کنید.

رویال مبل

رویال مبل

حرف آخر:

خرید اقساطی مبل امکان بسیار خوبی برای یک خرید خوب و مقرون به صرفه است، رویال مبل با بیش از ۱۵ سال سابقه، این امکان را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. اگر شما هم قصد خرید مبل دارید و می‌خواهید هزینه آن را به صورت اقسطی پرداخت کنید، به رویال مبل سر بزنید و مبل مورد علاقه خود را با خیال راحت انتخاب کنید و از خرید خود لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه