Chidaneh.com placeholder image

سرویس خواب تمام پارچه و پاسخ به 5 سوال رایج درباره آن

به قلم: مژگان احمدی

در این مقاله چیدانه با گروه تولیدی ریزو همراه شده‌ایم تا به برخی سوالات رایج شما درباره سرویس خواب تمام پارچه پاسخ دهیم. سوالاتی شامل مسائل دکوراسیونی مربوط به این نوع تخت خواب، مشکلات و موانع استفاده از سرویس خواب تمام پارچه و قیمت آن ها که در ادامه به آن پاسخ داده‌ایم. خواندن این مقاله اطلاعات شما را درباره سرویس خواب تمام پارچه بیشتر می‌کند و مسلما اگر قصد خرید این نوع تخت خواب را داشته باشید انتخاب آگاهانه‌تری خواهید داشت.

 

اسکای اسکرپر

ریزو
سرویس خواب مدرن
goldریزو

 

سرویس خواب تمام پارچه و توصیه‌های دکوراسیونی مربوط به آن

سوال شما:

من و همسرم قصد داریم تا سرویس خوابمان را تعویض کنیم. در بازار با انواع مدل‌های چوبی، مدل‌های ترکیب چوب و فلز، چوب و پارچه و همچنین انواع مدل تمام پارچه رو به رو شدیم که در بین آن‌ها مدل‌های سرویس خواب تمام پارچه بیشتر از بقیه نظرمان را جلب کرده است. حالا می‌خواهیم بدانیم که چیدمان مناسب برای این مدل تخت خواب چیست؟ یا به بیانی دیگر سرویس خواب تمام پارچه با چه سبک‌های دکوراسیونی می‌آید؟

پاسخ چیدانه:

سرویس خواب تمام پارچه هم با سبک دکوراسیون اتاق خواب مدرن و هم با سبک دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک می‌آید. در واقع نکته‌ای که باید به آن توجه کنید رنگ پارچه، طرح آن و طراحی آن است.

ریزو
سرویس خواب مدرن
goldریزو

 

 

مثلا سرویس خواب تمام پارچه با رنگ‌های خنثی مثل رنگ سفید و طوسی، برای استفاده در دکوراسیون مدرن مناسب است. همچنین طراحی تخت خواب نیز باید ساده و مدرن باشد. به طور کلی در طراحی مدرن محدودیت چندانی در انتخاب رنگ وجود ندارد و بسته به سبک طراحی و تم رنگی اتاق خواب می‌توان از پارچه‌های رنگ روشن، رنگ تیره، رنگ‌های گرم، سرد و خنثی و حتی رنگ‌های شاد پاستیلی استفاده نمود.

ریزو
سرویس خواب جدید
goldریزو

 

 

در مقابل رنگ‌های سنگین‌تر با طراحی‌های دیتیل‌دار مثل سرویس خواب تمام پارچه لمسه دوزی شده به سبک کلاسیک می‌آیند. برای انتخاب رنگ پارچه در دکوراسیون کلاسیک کمی با محدودیت انتخاب رنگ مواجهید. در واقع رنگ‌های بسیار شاد و پاستیلی برای این سبک مناسب نیستند.

می‌توانید در مقاله “سرویس خواب جدید و شیک، چی بخرم قدیمی نشه؟" که  پیش از این در چیدانه منتشر شده است، نکات مهمی را درباره اجزاء سرویس خواب، ابعاد انواع سرویس خواب و طراحی‌های مختلف آن بخوانید.

مطلب پیشنهادی دیگر: پاف صندوق‌دار، ترکیب زیبایی، کارایی و خلاقیت

 

ریزو
سرویس خواب مدرن
goldریزو

 

 

چه کسانی سرویس خواب تمام پارچه را می‌پسندند؟

سوال شما:

قصد خرید سرویس چوب برای جهیزیه داریم. از مدل های سرویس خواب تمام پارچه خوشمان آمده اما برای خرید آن تردید داریم. چون میترسیم خیلی زود باعث خستگی و دل‌زدگی شود. به نظر شما این مدل تخت خواب برای چه کسانی با چه سطح سلیقه‌ای مناسب‌تر است؟

پاسخ چیدانه:

این که از مدل های سرویس خواب تمام پارچه زود خسته شوید یا نه بستگی به شخصیت خودتان دارد. آنچه بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد چیدمان درست و اصولی این نوع تخت خواب است که در زیبایی آن نقش تعیین کننده‌ای دارد. به طور کلی باید بدانید که چیدمان تخت خواب های چوبی راحت‌تر از تخت خواب های تمام پارچه است و اگر این مسئله را به درستی رعایت نکنید ممکن است حس خوبی که منتظرش بودید را دریافت ننمایید. در عوض با کمی دقت و سلیقه در دکوراسیون و چیدمان اصولی این مدل تخت خواب می‌توانید اتاق خوابی منحصر به فرد و بسیار زیبایی داشته باشید.

معمولا سرویس خواب تمام پارچه را بسیاری از افراد از قشرهای مختلف جامعه می‌پسندند. چون هم جدید هستند و هم از نظر طرح و رنگ تنوع بسیار زیادی را می‌پذیرند.

 

ریزو
سرویس خواب جدید
goldریزو

 

 

این نکات را باید قبل از خرید سرویس خواب تمام پارچه بدانید

سوال شما:

وقتی می‌خواستیم برای منزل جدیدمان سرویس خواب تمام پارچه بخریم، بعضی‌ها گفتند که این تخت خواب‌ها زود کثیف می‌شوند و تمیز کردنشان سخت است. لطفا ما را در این زمینه راهنمایی کنید. آیا تخت خواب های تمام پارچه مشکلاتی به همراه دارند؟

پاسخ چیدانه:

این مسئله یک تصور غلط و رایج درباره سرویس خواب تمام پارچه است. اتفاقا جذب خاک در متریال چوب بسیار بیشتر از متریال پارچه است. یک مثال ساده می‌زنیم که حتما آن را بارها در خانه تجربه کرده‌اید. میز غذا خوری خانه را تصور کنید در حالی که رومیزی داشته باشد یا نداشته باشد. در کدام حالت بیشتر بر روی آن خاک نشسته و مجبور به تمیز کردنش می‌شوید؟

البته که سرویس خواب تمام پارچه نیز نیاز به گردگیری و تمیز کردن دارد اما دیگر یک روز در میان مجبور به تمیز کردنش نیستید. می‌توانید مثلا ماهی دو بار این کار را به کمک بخارشوی یا با یک پارچه نمدار نسبتا خشک انجام دهید. متخصصین در تولیدی ریزو به نکته دیگری نیز اشاره می‌کنند. آن‌ها می‌گویند نکته‌ی مهم دیگری که باید مورد توجه قرار دهید این است که حواستان به لکه‌هایی مثل چربی، جوهر و یا وسایل آرایشی باشد. هرچند که همه‌ی لکه‌ها با لکه‌بر های مختلف قابل پاک شدن هستند اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

 

ریزو
سرویس خواب جدید
goldریزو

 

 

قیمت سرویس خواب تمام پارچه چقدر است؟

سوال شما:

لطفا کمی درباره قیمت سرویس خواب تمام پارچه راهنمایی کنید. می‌خواهیم برای جهیزیه سرویس چوب بخریم که طبیعتا بخشی از هزینه‌ی آن مربوط به سرویس خواب است. حداقل بودجه‌ای که برای خرید سرویس خواب تمام پارچه لازم داریم چقدر است؟

پاسخ چیدانه:

جواب دادن به این سوال در واقع به عوامل بسیار زیادی وابسته است. کارشناسان در تولیدی ریزو می‌گویند اگر بخواهیم اکنون یعنی در فروردین 99 به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که برای خرید سرویس خواب کامل حداقل باید مبلغ 5 میلیون و 500 هزار تومانی بودجه کنار بگذارید. یعنی اگر به دنبال جنس مرغوب و با کیفیت هستید خیلی بعید است که با کمتر از این مبلغ امکان‌پذیر باشد. البته روش‌های دیگری نیز برای کاهش هزینه‌ها وود دارد. مثلا می‌توانید اجزاء غیر ضروری در سرویس خواب را نخرید و یا می‌توانید مستقیما به صورت حضوری از کارگاه‌ها خرید کنید.

امکان سفارش حضوری در تولیدی ریزو نیز وجود دارد. یعنی شما می‌توانید به جای خرید از نمایندگی‌های فروش این شرکت، به طور مستقیم به کارگاه این شرکت در کرج رفته و همان جا ثبت سفارش نمایید. خرید از این طریق برایتان مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

ریزو
سرویس خواب جدید
goldریزو

 

 

از کجا سرویس خواب تمام پارچه بخرید؟

سوال شما:

ما تازه ازدواج کرده‌ایم و این روزها از از بس که برای خرید لوازم منزل به بازار رفتیم خسته شدیم. حالا می‌خواهیم سرویس خواب بخریم. به نظر شما مرکز خرید سرویس خواب که مدل‌های بسیار متنوعی از سرویس خواب تمام پارچه داشته باشد کجاست؟

پاسخ چیدانه:

یکی ازگزینه‌های ما به به شما تولیدی ریزو است. در ریزو می‌توانید تنوع بسیار زیادی از سرویس خواب تمام پارچه را بیابید. محصولات این تولیدی 2 سال گارانتی دارند و در ساخت آن‌ها از متریال درجه یک شامل پارچه‌های مخمل، کنفی، ملما، گونی بافت، چرم پارچه و چرم مصنوعی درجه‌ یک و مرغوب استفاده می‌شود. قابلیت تولید در ابعاد دلخواه و همچنین قابلیت تولید با کفی‌های چوبی و جکدار از دیگر ویژگی‌های سرویس خواب‌های ریزو است.

ریزو
سرویس خواب جدید
goldریزو

 

 

 

 

کلام آخر:

در این مقاله از چیدانه با همراهی کارشناسان در تولیدی ریزو به 5 سوال رایج مخاطبین درباره سرویس خواب تمام پارچه جواب دادیم. اگر مقاله را تا انتها خوانده باشید، حالا دیگر با یکسری از توصیه‌های دکوراسیونی سرویس خواب تمام پارچه، نکات ضروری قبل از خرید این نوع تخت خواب، قیمت تخت خواب تمام پارچه و مرکز خرید این مدل سرویس خواب به خوبی آشنا هستید. در نتیجه خرید آگاهانه‌تری خواهید داشت. اگر قبل از این نیز تجربه‌ای در رابطه با استفاده از سرویس خواب تمام پارچه دارید می‌توانید نظرات و تجربیات خود را برایمان کامنت کنید.

آیا تمایل دارید نمونه‌کارهای بیشتری از تولیدی ریزو ببینید؟ از طریق لینک زیر به پروفایل ریزو در چیدانه بروید و نمونه کارهای دیگری را از این گروه با تجربه ببینید.

نمونه کارهای سرویس خواب جدید ریزو

نمونه کارهای سرویس خواب مدرن ریزو

 

شاید این مطالب را نیز دوست داشته باشید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه