Chidaneh.com placeholder image

آینه کنسول کلاسیک، از پذیرایی تا سرویس بهداشتی!

به قلم: سمانه زارعی

هر خانه‌ای هرچقدر کوچک یا بزرگ باشد نیاز به آینه دارد، در بازار دکوراسیون داخلی امروزی، آینه‌ها با میز کنسول‌ همراه هستند تا کاربردی‌تر شوند و زیبایی بیشتری را به خانه شما بیاورند. اگر علاقه‌مندید در منزل خود آینه و کنسول داشته باشید، اطلاعاتی راجع به انواع و سبک‌های مختلف آینه و کنسول بدست بیاورید تا انتخابی متناسب با منزلتان داشته باشید.

در این مطلب با گروه صنایع مجسمه‌سازی مادی‌آرت همراه شدیم تا در مورد آینه و کنسول کلاسیک و لوکس صحبت کنیم، با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

چوب و هنر

توجه:تمامی عکس ها متعلق به شرکت مجسمه‌سازی مادی‌آرت می باشد.

آینه کنسول

مجسمه مادی آرت
آینه دکوراتیو
مجسمه مادی آرت
مجسمه مادی آرت
آینه دکوراتیو
مجسمه مادی آرت

مجسمه مادی آرت
آینه دکوراتیو
مجسمه مادی آرت

 

آینه و میز کنسول یا همان آینه‌کنسول!

میز کنسول مانند همه‌ی وسایل دکوری دیگر در طی زمان دچار تغییراتی شده است. شاید بتوان گفت میزهای چوبی و قدیمی خانه‌های مادربزرگ که کمد‌ و یا کشوهایی برای گذاشتن وسایل و ظروف داشتند، نسل قدیمی کنسول‌های امروزی هستند. با توجه به مساحت کم خانه‌های امروزی فرم این نوع میزها تغییر کرد و تبدیل به میزکنسول‌هایی شد که امروزه در بازار به دو حالت دیواری و زمینی وجود دارند.

اغلب کنسول‌های امروزی کشو یا کمد ندارند و دارای دو یا چهارپایه هستند و بر اساس نیاز و فضای شما معمولا با آینه‌ نصب شده بر دیوار و یا قرار گرفته بر روی کنسول همراه هستند که باعث می‌شود کاربردی‌تر باشند و دکوراسیون زیباتری را ایجاد کنند.گاهی هم ممکن است بالای میز‌های کنسول به جای قاب آینه از تابلو‌های زیبا استفاده شود؛ همچنین روی میز کنسول برای گذاشتن کتاب، گلدان ، شمعدان یا لوازم دکوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما حتی می توانید یک میز کنسول ساده و بدون آینه را تهیه کنید و آینه و شمعدان یادگاری خود را بر روی آن قرار دهید و همچنین با قرار دادن عکس های یادگاری برروی آن یک میز کنسول نوستالژی را در خانه خود به تصویر بکشید.

 

آینه کنسول

مجسمه مادی آرت
آینه دکوراتیو
مجسمه مادی آرت
مجسمه مادی آرت
آینه دکوراتیو
مجسمه مادی آرت
مجسمه مادی آرت
آینه دکوراتیو
مجسمه مادی آرت

 

انواع آینه کنسول در دکوراسیون منزل

اغلب اکسسوری‌های منزل در دو سبک کلی مدرن و کلاسیک جای می‌گیرند؛ اکسسوری‌های مدرن ساده‌ترند و جزئیات کمتری دارند و اکسسوری‌های کلاسیک دارای طرح و نقش بیشتر و دارای ترکییات رنگی طلایی، نقره‌ای و براق‌تری نسبت به سبک مدرن هستند.

آینه و میزکنسول را می‌توان بر اساس جنس آنها؛ به انواع چوبی، فلزی، شیشه‌ای، سنگی، فایبرگلاس تقسیم‌بندی کرد. یکی از تکنولوژی‌های جدید در تولید لوازم دکوری استفاده از فایبرگلاس است که صنایع مجسمه‌سازی مادی آرت با هنر خود از این ماده در ساخت قاب آینه و میزکنسول و دیگر محصولات دکوراتیو استفاده می‌کنند.

در تقسیم‌بندی دیگری، آینه و میز کنسول به چهار نوع؛ سلطنتی، اسپرت، مدرن و ترکیبی تقسیم می‌شوند.

 

آینه کنسول کلاسیک

کاربرد آینه کنسول در دکوراسیون منزل

آینه‌کنسول‌ها کاربردهای مختلفی در منزل دارند. با توجه به مدل و جنس و اندازه‌ی میزکنسول می‌توانید استفاده‌های زیر را داشته باشید:

  • قرارگیری وسایل پر استفاده و در دسترس، مانند کتاب، گلدان، وسایل دکوری و.. روی میز کنسول
  • گذاشتن وسایل دم دستی مثل وسایل پذیرایی در میزهای کنسول دارای کمد و کشو
  • استفاده از میز کنسول دارای فرم مناسب به عنوان میز تحریر و نوشتن
  • قرار گرفتن آینه و شمعدانی روی میز کنسول
  • استفاده از میز کنسول به جای میز توالت در اتاق خواب
  • به کار بردن آینه کنسول کلاسیک ضد آب به عنوان روشویی در سرویس‌های بهداشتی
  • میز کنسول به عنوان میز آرایش در آرایشگاه‌ها
  • آینه کنسول دکوراتیو در لابی هتل‌ها و تالارها و …

 

میز کنسول کلاسیک

جنس آینه کنسول کلاسیک  در دکوراسیون روز دنیا چیست؟

اگر سبک وسایل و چیدمان منزل‌تان کلاسیک است، پس باید به دنبال آینه و میز کنسول کلاسیک باشید تا دکوراسیون منزلتان هماهنگ و منسجم باشد. در گذشته وسایلی که به سبک کلاسیک طراحی می‌شدند اغلب از جنس فلز(برنز) و چوب بودند ولی امروزه آینه کنسول و اکسسوری‌هایی با جنس فایبرگلاس در بازار هستند که با طرح و نقش و جزئیات به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند.

یکی از ویژگی‌هایی که ظاهر کلاسیک و لوکس به آینه کنسول‌ها می‌دهد به کار بردن رنگ‌های طلایی و تکنیک کهنه کاری و ورق طلا بر روی آنهاست که بافت فایبر گلاس چندلایه این فرصت را به شما می‌دهد که طبق هارمونی فضای خود رنگ آینه کنسول خود را انتخاب نمایید و هیچ گونه محدودیتی نداشته باشید. این نوع قاب آینه‌ها و میز کنسول‌ها پر نقش و با جزئیات ریز بسیارند که می‌توان آن را به نحو احسن در تکنیک قالب‌ریزی و ریخته‌گری پیاده کرد.

متریال اولیه این نوع محصولات به گونه ای طراحی شده است که در نهایت محصولی ضد آب و مقاوم را به شما می‌دهد تا سالها بتوانید از زیبایی آن لذت ببرید.

 

آینه کنسول کلاسیک

آینه و میز کنسول را در کجای منزل قرار دهیم؟

اول از همه باید یادتان باشد، آینه و میز کنسول کلاسیک و لوکس مناسب منزلی با دکوراسیون کلاسیک است.

فراموش نکنید که مهم‌ترین اصل برای انتخاب درست، هماهنگی وسایل مختلف منزل است. به سبک دکوراسیون و مساحت خانه خود توجه کنید تا آینه کنسولی که خریداری می‌کنید به جذابیت منزل‌تان اضافه کند نه اینکه مانند یک وسیله‌ی اضافی و جاگیر باشد. با در نظر گرفتن همه موارد فوق ؛ آینه و میز کنسول را می‌توانید در محل های ذکر شده قرار دهید.

  • فضای ورودی منزل و لابی ساختمان ها
  •  اتاق پذیرایی و نشیمن منزل
  • اتاق خواب و مطالعه
  • اتاق پرو و کلازت ها(آینه قدی)
  •  سرویس بهداشتی و حمام (نوع ضد آب آن)

 

مجسمه مادی آرت
آینه کنسول جدید
مجسمه مادی آرت

چند نکته به درد بخور در چینش قاب آینه‌ و کنسول

  • آینه و میز کنسول در اتاق پذیرایی و نشیمن می‌تواند مانند یک نقطه‌ی تمرکز عمل کند و چیدمان مبلمان بر اساس محل قرارگیری آینه و میز کنسول انجام شود.
  • آینه‌کنسول‌هایی که آینه‌ی بزرگتری دارند می‌توانند نیاز شما به آینه قدی را برطرف کنند.
  • وقتی در ورودی منزل خود از آینه کنسول استفاده می‌کنید، نیاز خود و مهمانان به آینه و میزی برای گذاشتن وسایل را در نظر گرفته‌اید و این احساس راحتی برایتان ایجاد می‌کند.
  • با چینش قاب آینه‌های کوچک و بزرگ و یا قاب عکس‌های جذاب بر روی دیوار؛ دیوار خاطرات خود را در منزل به تصویر بکشید.
  • یک گوشه از منزل خود را با قراردادن کتاب، قاب عکس ،شمع ،گل و مجسمه‌های دکوراتیو بر روی میز کنسول جذاب‌تر کنید.
  • قاب آینه‌هایی که تا پایین دیوار برسد اثر چشم‌گیری در بزرگنمایی یک فضای کوچک دارد.
  • آیا می‌دانید یک حمام و سرویس بهداشتی با قاب آینه و کنسول چقدر می‌تواند شکیل باشد؟ البته! با در نظر گرفتن جنس ضد آب و ضد قارچ آن که به تازگی وارد بازار روز ساختمان شده.

 

آینه کنسول کلاسیک

آینه‌ کنسول کلاسیک در سرویس بهداشتی! جنسش چی می‌تونه باشه؟

اغلب منازلی که دکوراسیونی کلاسیک و لوکس دارند دارای مساحت بالایی هستند و محدودیتی در فضای سرویس بهداشتی نخواهند داشت در نتیجه برای انتخاب آینه و کنسول دستشان باز است و اجزای داخل سرویس بهداشتی هم به سبک کلاسیک طراحی می‌شوند. انتخاب طرح شیرآلات، روشویی، سنگ روشویی ،کاشی‌ها و آینه در سرویس بهداشتی به ایجاد سبک مورد نظر کمک می‌کند.

در واقع روشویی کلاسیک در سرویس بهداشتی؛ همان میز کنسولی است که در فضاهایی مانند پذیرایی و راهرو مورد استفاده است که با قرار دادن یک سطح از جنس سنگ مصنوعی یا طبیعی بر روی آن ایجاد می‌شود. ضدآب، ضد قارچ و نشکن بودن کنسول‌های فایبرگلاسی مادی‌آرت به همراه سنگی که روی آن قرار می‌گیرد؛ زیبایی، تمیزکردن و استفاده راحت آن را در سرویس بهداشتی فراهم می‌کند.

*توجه داشته باشید آینه‌هایی که در سرویس‌های بهداشتی منازل نصب می‌شوند بعد از مدتی به دلیل رطوبت باید تعمیر و تعویض شوند، در صورتی که اگر از قاب آینه و کنسول از جنس فایبرگلاس استفاده شود نیازی به تعویض و تعمیر پیدا نمی‌کند.

 

آینه کنسول کلاسیک

یکی از ویژگی‌های مهم طراحی آینه و میز کنسول‌های کلاسیک مادی‌آرت استفاده از رنگ‌های طلایی و ترکیب آن با رنگ‌های سفید و مشکی است که زیبایی و لوکس بودن آن را دوچندان می‌کند.

اگر سرویس بهداشتی شما فضای بزرگی ندارد، شاید بهتر باشد از آینه کنسول سفید و رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید تا فضای سرویس بهداشتی بزرگتر به نظر برسد. هردو رنگ سفید و مشکی در ترکیب با رنگ طلایی فضایی کلاسیک و لوکس را برای شما ایجاد می‌کنند. در نهایت همه‌چیز به سلیقه و علاقه شما برمی‌گردد. شما می‌توانید تنها با یک قاب آینه کلاسیک در سرویس بهداشتی فضای یونیکی را در آن به وجود آورید.

 

آینه کنسول سرویس بهداشتی کلاسیک

ویژگی‌ها و مزایای روشویی کلاسیک مادی آرت عبارت‌اند از:

  • در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم‌اند
  • در برابر دمای بالا و پایین مقاومت زیادی دارند
  • ضد آب است و قابل شستشو می‌باشد
  • در برابر رطوبت و یخ‌زدگی بسیار مقاوم است
  • آسان و سریع نصب می‌شوند
  • ضد قارچ و بهداشتی است.
  • و مهم‌ترین ویژگی آن رنگ‌پذیر بودن است (رنگ متریال فایبرگلاس به طور پیش فرض سفید می‌باشد و در نهایت می‌توان آن را با هر تکنیک و سبکی شامل پتینه، کهنه‌کاری، طرح سنگ و یا ورق طلا رنگ نمود)
  • قیمت مناسبی دارند.

<<<برای دیدن نمونه‌کارهای بیشتر از گروه مجسمه مادی آرت همین جا کلیک کنید>>>

 

آینه کنسول

به چه نکاتی در خرید آینه کنسول و تزیینات دکوراتیو توجه کنیم؟

  • فراموش نکنید که در خرید تزیینات دکوراتیو‌ به مساحت خانه خود توجه کنید تا محصولی که خریداری می‌کنید به جذابیت منزل‌تان اضافه کند نه اینکه مانند یک وسیله‌ی اضافی و جاگیر باشد.
  • در انتخاب آینه و کنسول‌ مناسب برای منزل به سبک دکوراسیون و رنگ‌بندی وسایل توجه کنید و بر اساس مدرن و کلاسیک بودن دکوراسیون منزل بهترین آینه کنسول را  برای منزل تهیه کنید.
  • هر چند که محصولات دکوراتیو منزل به خصوص روشویی‌ها ممکن است از نظر ظاهری فرق چندانی با هم نداشته باشند اما کیفیت آن‌ها با گذر زمان مشخص خواهد شد. بدون شک هر محصولی مقاومت در برابر رطوبت و حرارت حمام و سرویس‌های بهداشتی را نخواهد داشت.
  • کارشناسان گروه مادی‌آرت همواره به این نکته تاکید دارند که بهتر است محصولات فایبرگلاسی را به صورت حضوری و با دقت بالا خریداری کنید. هرگز تنها با یک عکس کیفیت آن قابل تشخیص نیست و هر ارزان قیمتی بی‌دلیل نخواهد بود.
  • محصول اصلی، محصولی است که از الگوی اورجینال قالب‌گیری شده باشد. یعنی الگویی که کیفیت بالایی دارد و زمان و هزینه بسیاری جهت تولید و رفع عیوب آن صرف شده است و توسط تولید کننده به ثبت رسیده است که کمتر تولید کننده‌ای به آن توجه می‌کند.
  • دقت کنید که مواد اولیه و تناسب ترکیب آن در ساخت محصولات فایبر گلاس مقاوم شده بسیار حايز اهمیت است و حاصل کوچکترین خطا و کم‌کاری یک محصول ضعیف، سبک و بی‌کیفیت می‌باشد که هرگز کارایی طولانی مدت نخواهد داشت.
  • در همه مشاغل سودجویانی هستند که با کمترین اختلاف قیمت و نشان دادن جنس اصلی و با کیفیت، یک محصول کپی شده و بی‌کیفیت را به شما عزیزان ارائه بدهند. پس با دقت و وسواس بیشتری اقدام به خرید محصول نمایید.

 

آینه دکوراتیو کلاسیک

کلام  آخر:

با صنایع مجسمه‌سازی مادی‌آرت همراه بودیم و نمونه‌هایی از آینه‌کنسول‌های کلاسیک و پرطرفدار را به شما نمایش دادیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌ محصولات گروه مادی آرت، داشتن ۲ سال گارانتی تعویض و ۵ سال خدمات پس از فروش است. یعنی اگر در این مدت با هر گونه ترک‌خوردگی، تغییر شکل و یا شکستگی مواجه شدید می‌توانید محصول خریداری شده را مرجوع و یا تعویض کنید.

 اگر شما هم به دنبال خرید آینه کنسول کلاسیک و لوکس برای منزل‌تان هستید، بهپروفایل صنایع مجسمه سازی مادی آرت سر بزنید و نمونه کارهای این گروه باتجربه و حرفه‌ای را ببینید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه