Chidaneh.com placeholder image

سرامیک دیوار، 25 مدل رنگی و جدید

به قلم: مژگان احمدی

با توجه به اینکه قرار است سرامیک دیوار را برای کجا و چه کاربردی انتخاب کنیم، این کار ممکن است کمی سخت به نظر برسد. مثلا انتخاب سرامیک راه‌پله برای یک آپارتمان چند واحدی را در نظر بگیرید که افراد زیادی باید برای انتخاب آن نظر بدهند! در چنین شرایطی آگاهی از اصول انتخاب کاشی و سرامیک و داشتن یک گزینه پیشنهادی به شما کمک می‌کند تا فرآیند انتخاب را آسان‌تر کنید. ما در این مقاله از چیدانه به موضوع بایدها و نبایدهای انتخاب سرامیک دیوار می‌پردزیم. خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند تا انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید و در نهایت سرامیک بهتری انتخاب کنید.
پیش از این نیز به موضوع انواع سرامیک کف پرداخیتم و به 5 سوال بسیار رایج مخاطبان چیدانه درباره سرامیک کف پاسخ دادیم.

لینک مقاله‌ قبلی: سرامیک کف، جدیدترین مدل ها و پاسخ به 5 سوال رایج!

سرویس خواب بالسا
سرامیک دیوار راه پله

سرامیک دیوار راه پله

سرامیک دیوار راه پله را می‌توان به نوعی جزء فضاهای داخلی به حساب آورد. زیرا به طور مستقیم در معرض تابش نور خورشید یا وزش بادهای شدید و بارش باران یا برف قرار ندارد. در مورد انواع سرامیک دیوار راه پله بسیار مهم است که دارای ظاهری همه‌پسند باشند. چرا که در بسیاری از موارد به ویژه در آپارتمان‌ها چندین مالک باید در مورد انتخاب آن نظر بدهند.

سرامیک راه پله

در بسیاری از مواقع ممکن است بخواهیم که در طراحی مد نظرمان از ترکیب دو یا سه رنگ از سرامیک دیوار استفاده کنیم. اما آیا سرامیک مورد نظرمان رنگ‌های مورد نیاز ما را دارد؟ آیا رنگ‌های مکمل در کالیته‌ی رنگی سرامیک مورد نظرمان وجود دارد؟ هر چقدر سرامیک‌ها رنگ‌های کامل‌تری داشته باشند استفاده از آن‌ها برای دکوراسیون  فضاهای داخلی یا بیرونی راحت‌تر است. اما به جز کامل بودن کالیته‌ی رنگی، حرفه‌ای و قوی بودن هر کدام از رنگ‌ها نیز بسیار مهم می‌باشد.

هرچقدر سرامیک‌ها ظاهر مدرنتر و تنوع رنگ کامل تری داشته باشند برای استفاده در دکوراسیون داخلی مدرن و یا طراحی نمای مدرن بسیار مناسب هستند.

 

سرامیک دیوار نمای ساختمان

سرامیک دیوار نمای ساختمان

نکته‌ی مهمی که در مورد سرامیک دیوار نمای ساختمان وجود دارد علاوه بر زیبایی ظاهری، مقاومت بالای سرامیک در مقابل شرایط جوی و تغییرات آب و هوایی است. این مسئله در مورد سرامیک دیوار حیاط و فضاهای بیرونی دیگر نیز صدق می‌کند. بنابراین همواره برای انتخاب سرامیک دیوار نمای ساختمان یا سایر فضاهای بیرونی لازم است تا هم به طرح سرامیک و هم به کیفیت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

سرامیک دیوار نما

فرض کنید از یک طرح سرامیک دیوار برای مغازه خوشتان بیاید ولی استفاده از آن مدل سرامیک برای فضای بیرونی از نظر دوام خیلی توصیه نشود. و یا اینکه سرامیک با دوامی را به شما معرفی کنند که از رنگ‌بندی آن خیلی خوشتان نمی‌آید. چاره چیست؟

باید محصولی انتخاب کنید که هم کیفیت بالایی دارد و هم از نظر زیبایی قابل قبول باشد.
 

سرامیک دیوار سرویس بهداشتی

سرامیک دیوار سرویس بهداشتی

در مورد سرامیک دیوار و کف سرویس بهداشتی بسیار ضروری است که مقاومت سرامیک در برابر رطوبت بالای این محیط و مواد شوینده‌ای که هر از چندگاهی برای نظافت استفاده می‌شوند را مورد توجه قرار دهیم. البته این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی و مدل کاشی سرامیک حمام و دستشویی نیز نسبت به قبل افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

در تصویر بالا نمونه‌ای از طراحی مدرن سرویس بهداشتی نشان داده شده است. نظر شما چیست؟ آیا ترکیب رنگ آبی و طوسی سیر سرامیک رینبو را برای دکوراسیون سرویس بهداشتی می‌پسندید؟

سرامیک دیوار اتاق خواب

سرامیک دیوار اتاق خواب

در تصویر بالا نمونه‌ای از طراحی دیوار اتاق خواب با سرامیک دیوار صورتی مدرن نشان داده شده است. ما فکر می‌کنیم که رنگ صورتی سرامیک در کنار رنگ طوسی سرامیک کف ترکیب بسیار مناسب و آرامی برای اتاق خواب ایجاد کرده است. آیا شما نیز با این ترکیب رنگ برای اتاق خواب موافق هستید؟

کاربرد سرامیک رنگی مدرن در دکوراسیون مغازه‌ها

در انتخاب سرامیک برای فضاهای تجاری مثل مغازه‌ها و بوتیک‌ها، معمولا ترجیح دکوراسیونی بر این است که به سراغ انواع سرامیک مدرن برای دیوارها و کف برویم. مهم‌ترین ویژگی سرامیک‌های مدرن نیز سادگی آن‌هاست. کاشی های مدرن رنگی که امروزه تولید می‌شوند همه‌ی این ویژگی‌ها را دارا بوده و با تنوع رنگ و تنوع طرح بالا گزینه‌ی بسیار خوبی برای دکوراسیون مدرن بوتیک‌ها و مراکز تجاری به شمار می‌روند.
 

سرامیک دیوار مراکز درمانی

سرامیک دیوار مراکز درمانی

سرامیک دیوار مراکز درمانی نیز یکی دیگر از کاربردهای سرامیک‌های مدرن رنگی است. چرا؟ چون در رنگ‌های زیبا، ملایم و آرام‌بخشی که برای فضای درمانی مناسب باشد تولید می شوند.

سرامیک دیوار باشگاه های ورزشی

سرامیک دیوار باشگاه های ورزشی

باشگاه‌های ورزشی نیاز دارند تا فضای داخلی خود را با رنگ‌های هیجان‌انگیز و پر انرژی دکوراسیون کنند. استفاده از سرامیک دیوار به رنگ نارنجی می‌تواند گزینه خوبی برای این منظور باشد. همانطور که در تصویر بالا نیز می‌بینید سرامیک مدرن نارجی فضای مناسبی را برای باشگاه ورزشی ایجاد کرده است.

انواع سرامیک دیوار
سرامیک دیوار مات
سرامیک دیوار براق
سرامیک دیوار بالکن
سرامیک دیوار طوسی مدرن
سرامیک دیوار طرح دار
سرامیک دیوار
سرامیک دیوار شیک
سرامیک دیوار جدید
سرامیک دیوار شیک و جدید
سرامیک دیواری شیک و زیبا
سرامیک دیوار شیک و مدرن
سرامیک دیوار پذیرایی
مدل سرامیک دیوار
انواع سرامیک دیوار
جدیدترین مدل سرامیک دیوار
سرامیک دیوار

کلام آخر:

در این مقاله از چیدنه سعی کردیم تا کمی بیشتر از کاربردهای این محصول جدید و مدرن برای سرامیک دیوار بگوییم. متریالی که به دلیل تنوع رنگی بالایش، تقریبا برای استفاده در هر فضایی مناسب است. نوآوری و تنوع طرح محصولات سرامیکی امروزه انتخاب‌های بسیار زیادی را برای طراحی و دکوراسیون مدرن در اختیارتان می گذارد. از جمله کاربردهای سرامیک های مدرن را می‌توان شامل موارد زیر دانست:

  1. سرامیک دیوار اتاق خواب
  2. سرامیک دکوراتیو از جمله سرامیک دیوار پشت تی‌وی، سرامیک بین کابینتی و…
  3. سرامیک دیوار راهرو
  4. سرامیک دیوار آشپزخانه
  5. سرامیک دیوار مغازه
  6. سرامیک دیوار لابی

که در مقاله بررسی کردیم.برای خرید و اجرای انواع کاشی و سرامیک دیوار و کف، می توانید از اهالی فن و متخصصین کاشی و سرامیک در چیدانه کمک بگیرید.

شاید این مطالب را نیز درباره سرامیک دیوار بپسندید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه