Chidaneh.com placeholder image

انواع درب آکاردئونی به همراه نکات خرید

به قلم: گلنار

کاربرد درب آکاردئون فلزی یا حفاظ درب منزل تنها مختص درب های ورودی داخل ساختمان نیست. انواع درب آکاردئونی پارکینگی برای فضای خارج از ساختمان و محوطه پارکینگ و حیاط نیز قابلیت نصب را دارند. حفاظ آکاردئونی امروزه با توجه به آمار بالای سرقت در منازل مسکونی، وجود حفاظ درب یکی از بهترین گزینه های پیش روی هر صاحب خانه ای است. تا به این منظور با خرید یک درب آکاردئون بتواند سلامت و امنیت جانی و مالی خود و خانواده خود را از شر هر گونه مزاحم حفظ نماید. معمولا در ساختمان های چندین طبقه مورد استفاده واقع می شود. که واحدهای ساختمانی بسیار زیادی در این ساختمان ها زندگی می کنند. از آنجایی که ورود هر فرد غریبه و ناآشنا به درون ساختمان ها به راحتی صورت می پذیرد و هر فردی می تواند با استفاده از روش های مختلف به راحتی به درون ساختمان ها وارد شود، در صورتی که تنها یک درب چوبی ساده مانع وی به حضور در هر واحد مسکونی باشد، می تواند به راحتی این مانع را با ترفندهای گوناگون از بین بردارد.

انواع درب آکاردئونی

درب ضد سرقت آکاردئونی آهن سازه دارای مدل های مختلف و از لحاظ امنیت درب آکاردئونی در طرح های 90 درصد امنیت ( طرح 3 گل 4 خم ) و 99 درصد امنیت ( طرح های پرچ مخفی ) ساخته میشوند . اگر بدنبال انجام یکباره امنیت منزل خود هستید پیشنهاد ما طرح درب آکاردئون 3 گل  پرچ مخفی 3 لایه یا درب آکاردئون تمام گل پرچ مخفی با 4 لایه تسمه پشت هم قرار گرفته است که داری ضریب امنیت 99 درصد است و تنها راه باز کردن این درب ها با سنگ فرز میباشد که اصولا دزدان جای سخت را انتخاب نمیکنند .

قالیشویی ادیب

استفاده از لولا 3 پارچه – جا قفلی 8 میل – بلبرینگ درجه 1 جهت باز و بست کشویی حفاظ آکاردئونی از مزیت های شرکت آهن سازه نسبت به دیگر شرکت هاست. ما به هیچ وجه از متریال ضعیف به جهت ارزان تر کردن حفاظ ها استفاده نمیکنیم و از بهترین نوع تسمه 5 فابریک در تمامی کارها استفاده می کنیم.

انواع درب آکاردئونی

بهترین حفاظ آهنی درب آپارتمان

حفاظ آکاردئونی جهت حفاظت درب ورودی منازل به عنوان حفاظ کشویی پشت درب و پنجره ، حفاظت ورودی پارکینگ ، حفاظ درب کارگاه ها، حفاظ ورودی گاراژها، حفاظت ورودی مراکز تجاری ، حفاظت پله های برقی ، می توان به درب های اکاردئونی یا حفاظ اکاردئونی اشاره کرد. بهترین حفاظ پشت درب آپارتمان کدام است ؟ حفاظ ضد سرقت به نوعی حفاظ کشویی گفته میشود که بهترین و مقاوم ترین حفاظ برای درب آپارتمان میباشد و اغلب جهت حفاظت از در ورودی واحدهای آپارتمان و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازه ها و انباری ها و جلوی آسانسور و مکان های دیگر نیز بکار گرفته می شود. 

وجود حفاظ کشویی در تمامی ساختمان ها الزام آور می باشد و ضرورت آن برای بالا بردن سطح امنیت ساختمان ها به خوبی حس می گردد. هر چند که باید اذعان داشت که حفاظ آکاردونی تنها برای محافظت از درب واحدهای ساختمان ها نیست و در موارد دیگری نیز مورد استفاده واقع می گردد. در عین حال بیشترین کاربرد این نوع از حفاظ درب چوبی در واحدهای ساختمان های چند طبقه است که افراد این ساختمان ها ممکن است در صورت عدم نظارت و کنترل بر ورود و خروج به داخل ساختمان به راحتی دزدان وارد واحد آپارتمان مربوطه شوند و موجب به یغما بردن تمامی لوازم و ابزارآلات گران قیمت خانواده ها گردند.

برای دزدان مهم نیست که درب ورودی از فولاد غیر قابل برش تولید شده باشه یا یک درب چوبی معمولی و ساده چون سارقین فقط از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک قفل‌های نصب شده روی انواع درب وارد می‌شوند . پس اگر درب ضد سرقت به جای 13 زبانه 300 زبانه هم داشته باشد، وقتی سارقین توپی قفل را تخریب می‌کنند، تمام زبانه‌ها را به عقب می‌کشند و درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد در چند ثانیه باز می‌شود. پس بهتر است حفاظ درب آکاردئونی ضد سرقت به صورت سه لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت نصب شود زیرا از هیچ طریقی امکان باز شدن از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک را ندارد.

حفاظ آکادئونی آهنی

کاربرد درب آکاردئونی چيست ؟ 

درب اکاردئونی اما نسبت به ساير درب ها استفاده های فراوانی دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن میزان امنیت در ساختمان های چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درب کشویی آهنی در ساختمان های مسکونی و يا تجاری استفاده کنيد سبب امنیت و کاهش سرقت از طریق درب ورودی حتی درب های ضد سرقت که با پیچ گوشتی یا توپی زنی باز میشوند می گردد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع محافظ درب آهنی در مکان های خارجی ساختمان مانند محوطه های پارکينگ و … استفاده کنيد.

گارد آهنی درب آپارتمان

استفاده از حفاظ آهنی درب آکاردئونی برای آپارتمان جهت جلوگیری از سرقت بسیار رایج است. ساختمان هایی که از حفاظ پنجره آهنی، حفاظ نرده ای و حفاظ درب آپارتمان استفاده می کنند با دزدی و سرقت روبرو نمی شوند. حفظ مال در نبود ساکنین با کمک سازه های امنیتی، شرط عقل است. هیچکس نمی خواهد دسترنج یک عمر خود را با سهل انگاری در معرض خطر قرار دهد. از محافظ آهنی مختلفی جهت حفاظت منازل ، حفاظت ورودی پارکینگ ، حفاظ درب کارگاه ها ، حفاظ درب آسانسور ، حفاظت ورودی مراکز تجاری، حفاظت پله های برقی، می توان به درب های اکاردئونی یا حفاظ اکاردئونی اشاره کرد. حفاظ آکاردئونی محصولی ضدسرقت خاص به دلیل اینکه بعداز بسته شدن اکاردئون حجم بسیار کمی را از محیط اشغال می کند و مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

حفاظ پشت در آپارتمان

حفاظ های آکاردئونی فلزی به راحتی با دست جابجا شده و علت آن نیز شبکه ای بودن آن است. این اجناس در ابعاد برابر با درب فلزی وزن کمتری را دارا هستند و می توان آن ها را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند. حتی می توان ریموت را روی این حفاظ ها متصل نمود و مسئله باز و بسته شدن دستی را بدین طریق از بین برد.

استفاده از درب آکاردئونی آهنی سبب برقراری امنیت در تمام ساختمان های مختلف می گردد. این مدل از درب با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه شده است که همین امر این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد بتوانند به منظور حفاظت از ساختمان های خود این محصول را خریداری نمایند. درب آکاردئونی آهنی را می توان به آسانی بر روی تمام مدل از درب های موجود نصب نمود.

حفاظ های آکاردئونی از یک چهار چوب از جنس آهن به شکل پروفیل تشکیل یافته اند که درون آن پروفیل های عمودی، افقی و مورب پر شده است. یک ریل فلزی در بالای درب نصب گردیده است و بخش چرخ دار که وزن حفاظ درب را تحمل می نماید در آن قرار گرفته است. در بخش پایینی در نیز ریلی به عنوان بخش راهنمای حرکت در نصب می گردد که میله راهنمای متصل به در در داخل آن قرار گرفته است. بر روی حفاظ آکاردئون می توان قفل های توکار و روکار را تعبیه نمود که بدین طریق مقدار زیادی امنیت حفاظ ضد سرقت درب بالا خواهد رفت. در مجموع حفاظ آکاردئونی میتوان یک محافظ خوب برای بخش های ورودی نامید که دارای زیبایی و کارآمدی بالایی بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

در خرید حفاظ پشت درب ضد سرقت باید نکات زیر رعایت شده باشد :

  • 1.کمتر ازسه گل (سه لوزی) نباشد. درب پنج لوزی بهترین نوع استاندارد کار است ، که هم باعث حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقین می شود و هم وزن آن مانع باز و بسته شدن آسان درب نمی شود.
  • 2.قفل محکم و ایمن داشته باشد
  • 3.قسمت ریلی آن روان باشد
  • 4.پرچ های محکم و مرغوب داشته باشد
  • 5.پروفیل های آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد
  • 6.قابلیت بازشدن آن با سروصدا همراه نباشد

درب آکاردئونی محافظ پشت در آپارتمان که به صورت خلاصه آن را درب آکاردئونی هم می نامند، نوعی حفاظ آهنی امنیتی هستند معمولاً جلوی درب های ورودی نصب می‌شوند تا به امنیت آن‌ها کمک کنند. حفاظ آکاردئون یکی از پر طرفدارترین سازه های امنیتی بر روی درب ورودی منزل است. این حفاظ بدون اینکه لطمه ای به نمای بیرونی یا دکوراسیون فضای داخل بزند، امنیت قابل قبولی را ایجاد می کند. نمونه هایی از حفاظ آکاردونی را در ورودی اماکن تجاری و اداری نیز می بینید. پارکینگ ساختمان های مسکونی، حفاظ پنجره دوجداره و حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی ریسک سرقت را کاهش می دهند .

درب آکاردئونی خود را امروز سفارش دهید. سفارش این محصول امنیتی آسان است! با شماره تلفن 603 7800 0912 تماس بگیرید و یک وقت ملاقات با یکی از کارشناسان امنیتی آموزش دیده آهن سازه رزرو کنید. در هر منطقه برای نصب درب آکاردئونی تهران و کرج و یا درب آکاردئون در غرب یا شرق و شمال و جنوب تهران که هستید ما نزدیک ترین کارشناس به منطقه شما را میفرستیم. سفارش درب آکاردونی سریع انجام میشود و نصب و آماده سازی آن فقط سه روز وقت می گیرد.

       

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه