Chidaneh.com placeholder image

رگال لباس خانگی، این مدل‌ها نه جاگیرن نه کم‌جا!

به قلم: مژگان احمدی

خرید رگال لباس خانگی را اول از همه به آن دسته افرادی پیشنهاد می‌کنیم که سبک مدرن را دوست دارند. جدیدا خیلی مد شده که کمدها را بدون در یا با درهای شیشه‌ای می‌سازند. علاوه بر این استفاده از رگال لباس خانگی نیز در دکوراسیون مدرن و معاصر بسیار رایج شده است. اما به طور کلی برای آن‌هایی هم که اتاق خوابشان کمد دیواری ندارد و یا کمد‌ها کم و کوچک هستند، خرید  این مدل رگال‌ها پیشنهاد خوبی است.

در این مقاله از چیدانه با گروه رگال خاص همراه شده‌ایم تا کمی درباره کاربردها و چالش‌های دکوراسیونی استفاده از رگال لباس خانگی صحبت کنیم. توجه داشته باشید که تصاویر مورد استفاده در مقاله همگی نمونه کارهای این شرکت هستند.

تابلو فرش ریحان

رگال خاص
رگال لباس خانگی مدرن
رگال خاص

تنوع مدل رگال لباس خانگی

یکی از دلایلی که استفاده از رگال لباس خانگی را محبوب کرده، تنوع طراحی و مدل آن‌هاست. به عنوان مثال اگر مدل‌های طراحی شده در گروه رگال خاص را ببینید، متوجه می‌شوید که چگونه می‌توان از این رگال‌ها به عنوان یک عنصر دکوراتیو زیبا در دکوراسیون اتاق نیز استفاده کرد.

برای مشاهده نمونه‌کارهای رگال لباس خانگی کلیک کنید

نمونه کارها را دیدید؟

دیدید که ساخت فرم‌های هندسی مدرن با استفاده از متریال فلز در کنار چوب یا سنگ، چگونه می‌تواند تبدیل به رگال‌های خانگی با طراحی خاص و منحصر به فرد شود؟

رگال خاص
رگال لباس خانگی خاص و شیک
رگال خاص

اما به طور کلی رگال‌های لباس را می‌توان به صورت زیر دسته‌بندی کرد:

  1. رگال دیواری
  2. رگال سقفی
  3. رگال ایستاده

که با توجه به نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثلا ممکن است طراحی و دیزاین اتاق خواب به گونه‌ای باشد که رگال سقفی را به مدل‌های ایستاده یا دیواری ترجیح دهید. این بستگی به نیاز شما و دکوراسیون اتاق‌تان دارد.

رگال خاص
رگال لباس خانگی خاص و شیک
رگال خاص

در مورد استفاده از رگال‌های خانگی در دکوراسیون خانه نکاتی وجود دارد که لازم است به آنها توجه کنید:

  1. اول اینکه باید دقت کنید هیچوقت از آویز‌های غیر یکدست استفاده نکنید و هرگز چیدمان شلوغ و شلخته‌ای‌ نداشته باشید. به هر حال همه چیز عیان است و این شما را مجبور به نظم می‌کند. در غیر اینصورت خیلی زود از شلختگی فضا دلزده می‌شوید
  2. در هنگام انتخاب رگال دقت کنید که رنگ استیل و چوب یا سنگ به کار رفته در آن با سایر وسایل اتاق هماهنگ باشند. مثلا اگر در طراحی سرویس خواب‌تان از استیل سیلور یا طلایی استفاده شده، بهتر است که رگال لباس را نیز با استیل سیلور یا طلایی انتخاب کنید. رگال‌هایی که مشکی هستند از پروفیل آهن و رنگ کوره‌ای (استاتیک) مشکی ساخته شده‌اند که احتمالا آن‌ها را در دیزاین سرویس خواب‌های مدرن نیز زیاد دیده‌اید
  3. همانطور قبلا هم اشاره کردیم این رگال‌ها در فرم‌ها و به شکل‌های مختلفی وجود دارند. بهتر است که به جز حجم لباس، به فرم و اندازه اتاق نیز توجه کنید. در واقع بهتر است که از قبل جای مشخصی را برای این وسیله در نظر بگیرید تا مجبور نشوید آن را در هرجایی قرار دهید

رگال خاص
رگال لباس خانگی مدرن
رگال خاص

رگال لباس خانگی، قیمت ها چطورن؟

در مورد قیمت رگال خانگی چند نکته وجود دارد که بر روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. مثلا اینکه جنس بدنه رگال را آهنی انتخاب کنید یا استیل؟ در طراحی رگال مورد نظرتان از چوب استفاده شده یا سنگ؟ یا مثلا رگال ایستاده تک لاین می‌خواهید یا دولاین؟

این‌ها از جمله عواملی هستند که بر قیمت رگال لباس تاثیر دارند. اما به طور کلی بازه‌ی قیمت برای خرید رگال لباس خانگی در پاییز 99، احتمالا چیزی حدود 600 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است.

برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت‌ها می‌توانید به وبسایت رگال خاص سر بزنید.

وبسایت رسمی رگال خاص

رگال خاص
رگال لباس خانگی خاص و شیک
رگال خاص

خرید اینترنتی رگال لباس خانگی

احتمالا بعد از اینکه از تصمیم خود برای خرید رگال لباس مطمئن شدید، سوال بعدی این است:

از کجا بخرم؟

چیدانه گروه رگال خاص را به عنوان یک مرکز فروش رگال لباس خانگی پیشنهاد می‌دهد. برای خرید حضوری رگال لباس از این گروه باید به آدرس زیر بروید:

  • تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، بازار آهن تهران (آهن مکان) فاز ششم غربی_ پلاک ۱۶۶۰

اما اصلا نیازی نیست.

چون این گروه خدمات خود را به صورت اینترنتی از طریق وبسایت و پیج اینستاگرام نیز ارائه می‌دهند.

وبسایت رسمی رگال خاص

پیج اینستاگرام رگال خاص

می‌توانید مدل‌های مختلف رگال لباس را به صورت یکجا ببینید، مشخصات هر کدام را به دقت بخوانید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و با توجه به نیازتان اقدام به خرید نمایید.

رگال خاص
رگال لباس خانگی خاص و شیک
رگال خاص

کلام آخر:

آیا شما قبلا استفاده از رگال لباس خانگی در دکوراسیون منزل را تجربه کرده‌اید؟ در این مقاله سعی کردیم تا به طور خلاصه و مفید درباره انواع مدل‌های رگال لباس، حدود قیمت‌ها و همچنین کاربردها و چالش‌های دکوراسیونی استفاده از آن‌ها در خانه حرف بزنیم. ما فکر می‌کنیم که رگال‌های جدید با طراحی‌های مدرن و منحصر به فردشان می‌توانند نقش یک عنصر دکوراتیو و کاربردی را به طور همزمان داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر هنوز نمونه‌کارهای رگال خاص را ندید، حتما به پیج آن‌ها در چیدانه سر بزنید و از طراحی رگال لباس خانگی نمونه کارهای بیشتری ببینید.

با کلیک بر روی این لینک به پروفایل رگال خاص در چیدانه هدایت خواهید شد

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه