Chidaneh.com placeholder image

مبل راحتی فلزی مکانیزم دار، هم راحت هم شیک و لوکس

به قلم: فائزه میرسلطانی

مبلمان از اساسی‌ترین لوازم خانه هستند و رنگ و لعاب دکوراسیون خانه بیشتر می‌کنند. در واقع خانه با مبلمان، هویت خود را پیدا می‌کند، سبک دکوراسیون را مشخص‌کند و جلوه‌گر سلیقه اهالی خانه می‌شود. در چیدانه بارها از انواع مبلمان در سبک‌های مختلفی همچون کلاسیک، سلطنتی، راحتی و… صحبت کرده‌ایم و از ویژگی‌های آنها در دکوراسیون و بایدها و نبایدهای آنها در زمان خرید برایتان گفته‌ایم. در این مطلب از چیدانه قصد داریم به سراغ مبل راحتی فلزی مکانیزم دار برویم و سبکی را بررسی کنیم که ترکیب فلز با بالشتک‌های نرم راحتی از جنس پارچه یا چرم هستند. در این مطلب از راهنمایی‌های گروه حرفه‌ای مبلمان مریکس کمک گرفته‌ایم.

مبلمان مریکس
مدل مبلمان راحتی نشیمن رنگ طوسی آبی
مبلمان مریکس

قالیشویی ادیب

مبل راحتی فلزی مکانیزم دار چیست؟

مبل راحتی فلزی ترکیبی هوشمندانه از فلز با چرم یا پارچه است که نتیجه‌ای خوشایند دارد. این سبک از مبلمان علاوه بر امتیاز راحت بودن آن، بسیار شیک و لوکس هستند و با وجود اسکلت فلزی، جلوه بسیاری در خانه دارند. علاوه بر چرم، ترکیب پارچه‌هایی مثل مخمل و کتان با اسکلت فلزی، فوق‌العاده زیبا خواهد بود. این اسکلت‌ها به رنگ طلایی و مسی یا رنگی تیره هستند و در کنار بالشتک‌هایی از جنس چرم، مخمل و کتان، ظاهری شیک و لوکس به خانه می‌دهند.

مبلمان مریکس
مدل مبلمان راحتی نشیمن دورنگ طوسی آبی
مبلمان مریکس

مبل راحتی فلزی مکانیزم دار، سبکی از مبلمان است که در زمینه افزایش راحتی استفاده، امتیاز بیشتری نسبت به انواع ساده مبلمان راحتی فلزی دارد و امکانات بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. این سبک از مبلمان با وجود ظاهر زیبای حاصل از ترکیب چرم یا پارچه با فلز، با مکانیزم مکانیکی جابه‌جایی پشتی مبل همراه است و با کمک این مکانیزم می‌توانید سطح نشیمن کاناپه را تنطیم کنید تا در صورت نیاز سطح نشیمن راحتی را بزرگ یا کوچک کنید.

مبلمان مریکس
مدل مبلمان راحتی نشیمن رنگ سفید سبز
مبلمان مریکس

ویژگی‌های مبل راحتی فلزی مکانیزم دار

  • ظاهری زیبا و شیک دارد،
  • متریال اولیه آن فلز، چرم یا پارچه است،
  • تنوع مطلوبی در طراحی و رنگ دارد،
  • برای دکوراسیون‌های مدرن بسیار مناسب است،
  • بعضی از انواع آن با سبک کلاسیک نیز هماهنگ است،
  • برای متراژهای بزرگ و کوچک خانه مناسب است،
  • راحتی فوق‌العاده‌ای دارد و با قابلیت تنظیم گنجایش مبل همراه است،
  • از کاناپه مبل راحتی مکانیزم دار می‌توان به عنوان تخت یک نفره استفاد کرد.

برای آشنایی بیشتر با انواع مبلمان، به خصوص مبل راحتی فلزی مکانیزم دار، پیشنهاد می‌کنیم که وارد پروفایلگروه مبلمان مریکس شوید. طرح‌های متنوع مبلمان، کیفیت بالای مواد اولیه و طراحی‌های زیبا و کاربردی از ویژگی‌های محصولات این گروه صنعتی است.

مبلمان مریکس
مبلمان راحتی سفید نارنجی نشیمن
مبلمان مریکس

در زمان انتخاب و خرید مبلمان راحتی فلزی مکانیزم دار به چه نکاتی باید توجه کنید

  • کیفیت ساخت و مواد اولیه در مبل راحتی فلزی مکانیزم دار، بسیار اهمیت دارد. زیرا وجود مکانیزم و استفاده مکرر از آن نباید به ساختار مبل صدمه بزن و از عمر آن بکاهد. بنابراین حتما از برندی مورد اعتماد و شناخته شده خرید کنید.
  • تنوع طرح و رنگ امری بسیار مهم است و باید در انتخاب مبلمان به این نکته بسیار اهمیت دهید تا با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد.
  • اگر طرفدار سبک مدرن هستید، بهتر است سراغ اسکلت‌های فلزی رنگ تیره و ترکیب آن با پارچه‌های کتان بروید.
  • همچنین اگر سبک کلاسیک و لوکس را می‌پسندید، بهتر است از ترکیب فلزهایی با رنگ طلایی و مسی با مخمل استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر با انواع مبل راحتی فلزی و سایر سبک‌های مبلمان، وارد صفحه پروفایل گروه صنعتی مریکس شوید و از راهنمایی کارشناسان آنها استفاده کنید.

مبلمان مریکس
مدل مبلمان راحتی نشیمن دو رنگ
مبلمان مریکس

گروه صنعتی مبلمان مریکس در سال 1371 تاسیس شده است و به عنوان اولین تولید کننده مبلمان مدرن و تخت خواب‌شو در ایران شناخته می‌شود. این برند با در نظر گرفتن نیاز خریداران و تجربه در امر صنایع چوب و همچنین با توجه به حمایت از تولید ملی و نیروی انسانی، محصولات داخلی با بهترین کیفیت روز جهانی را تولید می‌کند. مبل مریکس امکان خرید حضوری و آنلاین را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است و شما می‌توانید به طور مستقیم از تولید کننده خرید کنید.

برای آشنایی بیشتر با دیگر دانستنی‌های امر دکوراسیون داخلی با چیدانه همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: مبل ال راحتی، کجا باشه بهتره؟

مطلب پیشنهادی: مبل راحتی جدید، کدومش مناسب خونه منه؟

مطلب پیشنهادی: مدل مبل راحتی جدید شیک، عاشقشان خواهید شد!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه