Chidaneh.com placeholder image

پروژه طراحی داخلی مدرن | پروژه برجسته شرکت معماری بوبارس

به قلم: حدیث حقیقت

در این مطلب از چیدانه به سراغ پروژه طراحی داخلی مدرن ماریا طوفان، پروژه ای مدرن و جذاب رفته ایم. پروژه ای که با رنگ های زرشکی و خاکستری خاص، فضایی منحصر به فرد و شیک ایجاد کرده است. پروژه ماریا طوفان توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس، واقع در منطقه نیرو هوایی تهران طراحی و اجرا گردیده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این پروژه جذاب بپردازیم. 

دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس
پروژه طراحی داخلی لوکس منزل مسکونی
دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس

سرویس خواب بالسا

اطلاعات پروژه معماری داخلی مدرن ماریا طوفان

  • ویژگی ‌های پروژه: طراحی داخلی مدرن با استفاده از رنگ تیره
  • اولویت ‌های اصلی پروژه: استفاده درست از پلان و بکارگیری تمام ریز فضاها در طراحی و لوکس ‌تر شدن هر چه بیشتر طراحی داخلی منزل.
  • خواسته ‌های کارفرما: طراحی داخلی به سبک مدرن و استفاده از رنگ‌ های خاکستری تیره و زرشکی در حالی که فضا شیک بوده و در عین حال دلگیر نباشد. همچنین استفاده از دو دست مبلمان و‌ طراحی کابینت کمدی از دیگر خواسته های کارفرما می باشند.

از آنجایی که رنگ زرشکی و خاکستری تیره، رنگ های مورد علاقه کارفرما هستند، طراحان مجرب شرکت معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس سعی کرده‌اند از این رنگ‌ ها طوری استفاده کنند که هم هارمونی کار حفظ شود و هم مورد پسند کارفرما واقع گردد. استفاده از متریال سنگ در طراحی تی‌ وی ‌وال و بکارگیری آکسسوارهای مدرن و طراحی آشپزخانه‌ کاملا مدرن به تناسب فضا کمک بسزایی کرده ‌اند.

دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس
پروژه طراحی داخلی لوکس منزل مسکونی
دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس

مشخصات عمومی پروژه 

  • نام پروژه: پروژه طراحی داخلی مدرن منزل خانم ماریا طوفان
  • موقعیت پروژه: نیرو هوایی
  • شرکت مشاور: شرکت معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس
  • طراح: سرکار خانم مهندس لیلا امانت
  • مساحت واحد: 180 متر زیربنا
  • تاریخ: مهر ماه 99
  • نوع: طراحی دکوراسیون داخلی مدرن
  • مدیر پروژه: مهندس محمدی
  • کارفرما: خانم ماریا طوفان
  • مدت زمان طراحی: 21 روز

دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس
پروژه طراحی داخلی لوکس منزل مسکونی
دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس

مبلمان در پروژه طراحی داخلی مدرن

رنگ زرشکی یکی از محبوب ترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی و رنگی پرشور و پر هیجان است. بیشترین و بهترین استفاده از رنگ زرشکی در مبلمان است. ترکیب رنگ زرشکی با رنگ هایی مانند خاکستری و مشکی در مبلمان ترکیب بسیار ایده آل و در عین حال هماهنگی بوده و فضای خانه را بسیار شیک، خاص و مدرن می کند.  

مطالب مرتبط:

    

دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس
پروژه طراحی داخلی لوکس منزل مسکونی
دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس

آشپزخانه مدرن در پروژه معماری داخلی مدرن                        

آشپزخانه مدرن همان طور که از نامش مشخص است مناسب برای افرادی می باشد که طرفدار فضاهای مدرن و شیک هستند. در چنین فضایی با به کار بردن خلاقیت و استفاده درست و به جا از لوازم، آشپزخانه ای خاص و منحصر به فرد نمایان می شود. 

کابینت آشپزخانه یکی از عناصر مهم در جذابیت آشپزخانه می باشد. در پروژه طراحی داخلی مدرن منزل ماریا طوفان که توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس انجام گرفته، کابینت به صورت کمدی طراحی شده است. 

استفاده از کابینت ‌های بدون دستگیره که از ویژگی‌ های کابینت‌ در آشپزخانه مدرن می باشد، در این پروژه دیده می شود. در این نوع کابینت ها، کشوها و درها بسیار آسان و روان باز و بسته می ‌شوند  و طراحی و کاربری آسانی دارند.  

یکی از مهم ترین ویژگی‌ های کابینت به کار رفته شده در آشپزخانه مدرن، درها و پیشخوان کابینت است. در این سبک کابینت، درها صاف و مسطح هستند که در سبک های مدرن و امروزی بسیار مورد پسند هستند و از سطوح حکاکی شده خبری نیست. 

دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس
پروژه طراحی داخلی لوکس منزل مسکونی
دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس

متریال سنگ در پروژه طراحی داخلی مدرن

سنگ های دکوراتیو از عناصری هستند که برای فضاهای مدرن بسیار مناسب می باشند و فضا را بسیار خاص و جذاب می کنند. این سنگ ها طرفداران زیادی دارند و این قابلیت را دارند که در همه جا نصب شوند. 

یکی از فضاهای جذابی که می توان از متریال سنگ در آن استفاده کرد، فضای پشت تلویزیون است. همان طور که در این پروژه نیز دیده می شود، از متریال سنگ که با رنگ فضا هماهنگ می باشد، در طراحی تی‌ وی ‌وال یا دیوار پشت تلویزیون استفاده شده و فضا را از سادگی خارج کرده است. به علاوه جلوه خاصی در آن فضا به وجود آورده است. 

پلان پروژه طراحی داخلی مدرن

پلان پروژه

درباره شرکت معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس

بوبارس در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه‌ طراحی معماری، سازه‌ای، دکوراسیون داخلی و اجرا آغاز نمود.این شرکت با دارا بودن کادری مجرب و متعهد در امور طراحی و اجرا، توانسته گامی بلند در زمینه جلب رضایت مشتری بردارد.
ارائه‌ خدمات کارآمد در خصوص طراحی معماری و طراحی داخلی و مشاوره و تأمین کالا و همچنین اجرای آن در سطوح مختلف از جمله مراکز تجاری، تفریحی و عمومی، اداری، درمانی، ساختمان‌های مسکونی مشارکت در ساخت و… از زمینه‌های فعالیت این مجموعه است.
گروه طراحی بوبارس مهم‌ ترین هدف خود را استفاده از جدیدترین و باکیفیت ‌ترین و البته اقتصادی ‌ترین محصولات در کنار طراحی‌ های به روز در عرصه معماری و طراحی داخلی می‌ داند تا بدین وسیله به دغدغه‌ سازندگان و مصرف‌کنندگان صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی، پاسخی در خور ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده پروژه های این شرکت به پروفایل شرکت بوبارس در وبسایت چیدانه مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه