Chidaneh.com placeholder image

20 مدل کاربردی از انواع میز اداری مدرن

به قلم: فهیمه مصدرالامور

حتما شنیده‌اید که میز اداری مناسب، در سلامت جسمانی کارمندان یک شرکت یا سازمان نقش مهمی دارد. انواع میز اداری در تفکیک پرونده‌ها و پوشه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت هنگام پیدا کردن مدارک مورد نیاز، کمک قابل توجهی به کارمندان و مدیران شرکت‌ها خواهد کرد. در انتخاب انواع مبلمان اداری، توجه به چوب به کار رفته در میز شرکتی، سایز انواع میز اداری و انتخاب رنگ مناسب در خرید میز اداری تاثیر زیادی دارند. همچنین جنس میز اداری، زیبایی، کیفیت، فضا، ابعاد در اختیار و کارایی از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که برای خرید انواع میز اداری باید در نظر گرفت. این شوروم از چیدانه در رابطه با انواع میز اداری اطلاعات بیشتری به شما خواهد داد. پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با انواع میز اداری

از جمله ضروری‌ترین لوازم برای ادارات و ارگان‌ها، انواع میز اداری محسوب می‌شوند که به فضای کسب و کار رسمیت و اعتبار می‌بخشند. میزهای اداری در انواع مختلف و کاربری‌های متفاوتی وجود دارند. در ادامه انواع مبلمان اداری مدرن و میز کار اداری را بیشتر می‌شناسیم. می‌توان گفت که تولید میزهای اداری اگرچه ساده به نظر می‌رسد، اما نیازمند تخصص و مشاوره است. بنابراین مدیران شرکت‌ها با دقت و توجه خاصی میز اداری مناسب خود را انتخاب می‌کنند.

سرویس خواب بالسا

مبلمان اداری کارنو
میزهای کارشناسی
مبلمان اداری کارنو

میز کارشناسی اداری

1. میز اداری کارشناسی از انواع میز اداری

میز اداری کارشناسی اغلب برای اتاق‌های کارشناسی یک شرکت و همچنین اتاق مدیریت استفاده می‌شود؛ که درحقیقت به ایجاد یک دکوراسیون شیک تا حد بسیار زیادی کمک می‌کند.

میز‌های کارشناسی و کارمندی با هم تفاوت زیادی دارند. این تفاوت‌ها شامل اندازه و ابعاد، مدل و غیره است. بنابراین بهتر است در هنگام خرید میز کارشناسی به متریال و برند استفاده شده نیز دقت شود. غالبا میز‌های کارشناسی دارای ظاهر ال‌مانند هستند و این موضوع باعث می‌شود تا دکوراسیون مدرنی برای اتاق کار و مدیریت یک شرکت ایجاد شود. به این ترتیب میز‌های کارشناسی دارای کشوهای متعددی بوده که کارمندان و افراد مختلف می‌توانند پوشه و مدارک خود را در آن‌ها قرار دهند.

مبلمان اداری کارنو
میزهای مدیریتی
مبلمان اداری کارنو

مبلمان اداری کارنو
میزهای مدیریتی
مبلمان اداری کارنو

میز مدیریت اداری
مدل میز اداری مدیریت

2. میز اداری مدیریت

یکی از انواع میز‌های اداری که امروزه طرفداران و خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده است، میز مدیریت است. درواقع میز مدیریت در اتاق‌های ریاست و مدیریت استفاده می‌شود که مهم‌ترین قسمت از اداره بوده و نیاز به تجهیز دارد. از طرفی جلوه بسیار زیبایی را به دکوراسیون اتاق و سازمان شما می‌بخشد. با توجه به اینکه معمولا مدیران، کارهای اپراتوری را انجام نمی‌دهند و مدت زمان زیادی را پشت میز خود می‌نشینند؛ از این رو میز اداری مدیریت نیز باید ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد. سایز، طرح و رنگ، راحتی و زیبایی میز مدیریت باید متناسب با اتاق کار اداری باشد که در انتخاب میز اداری مدیریت این موارد نقش به‌سزایی دارند.

مبلمان اداری کارنو
بهترین مدل‌های میز کارمندی
مبلمان اداری کارنو

مبلمان اداری کارنو
میزهای کارمندی
مبلمان اداری کارنو

میز اداری کارمندی
مدل میز اداری کارمندی

3. میز اداری کارمندی

از دیگر انواع میز اداری می‌توان میز اداری کارمندی را برشمرد که این مدل میز هم طرفداران و خریداران بسیاری را نسبت به دیگر میزها به خود اختصاص داده است. جالب توجه است که تمامی قشر‌های جامعه می‌توانند میز اداری کارمندی را بخرند؛ زیرا این میز از ابعاد بسیار کوچکی تشکیل شده که می‌توان آن را در منازل نیز مورد استفاده قرار داد و همچنین قیمت مناسبی نسبت به قیمت انواع میز اداری دیگر دارد.

این میزهای کارمندی دارای کشو بوده و مکانی به منظور نگهداری اسناد و مدارک مهم در آن‌ها تعبیه شده است، از این جهت فضای اتاق بسیار بهینه می‌شود. این مدل میز اداری باید به گونه‌ای طراحی شود که علاوه‌بر انعطاف بالا، امکان قرار دادن لپ‌تاپ و کامپیوتر خانگی روی آن نیز فراهم باشد.

این مطلب هم پیشنهاد می‌شود: بهترین مدل میز کارمندی؛ بایدها و نبایدهای انتخاب میز کارمندی!

مبلمان اداری کارنو
میز کنفرانس
مبلمان اداری کارنو

مبلمان اداری کارنو
میز کنفرانس
مبلمان اداری کارنو

میز کنفرانس اداری

4. میز اداری کنفرانس

از انواع میز اداری کنفرانس؛ معمولا برای جلسات و گفتگوهای مدیران و کارمندان استفاده می‌شود. میزهای کنفرانس اداری در انواع مختلفی در بازار وجود دارند و قیمت انواع میز اداری هر کدام بسته به جنس و مدل آن‌ها متفاوت است.

عموما این میزها در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و متناسب با تعداد افرادی که قرار است از آن استفاده کنند، ساخته می‌شوند. در میز کنفرانس، صندلی‌ها به گونه‌ای در اطراف میز قرار می‌گیرند که افراد مقابل یکدیگر باشند و بتوانند به‌راحتی در مورد موضوعات مختلف با یکدیگر مشورت کنند. ارگونومی میز کنفرانس نیز مانند سایر میزهای اداری بسیار مهم است، زیرا افراد ممکن است مجبور باشند چند ساعت متوالی پشت میز جلسه داشته باشند.

لازم به ذکر است میز کنفرانس، ابعاد زیادی دارد و فضای قابل توجهی را اشغال می‌کند. پس باید توجه داشت که اتاق کنفرانس نیز از فضای مناسب و کافی برخوردار باشد.

مطلب پیشنهادی مرتبط: میز کنفرانس اداری: راهنمای خرید انواع میز کنفراس استاندارد

میز کار گروهی اداری
میز کارگروهی اداری مدرن

5. میز کار گروهی اداری

امروزه فضاهای کار اشتراکی زیادی بوجود آمده و افراد زیادی تمایل دارند کارهایشان را به صورت گروهی و اشتراکی انجام دهند. از این نظر میز کار اداری گروهی که نام دیگر آن کال سنتر است، می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا با توجه به ابعاد بزرگتر این نوع میزها، افراد زیادی بتوانند از میز استفاده کنند. خوب است بدانید که در میز کارگروهی، کشو و میز کار هر یک از کارمندان جدا است و افراد می‌توانند با خیال راحت وسایل خود را داخل کشو قرار داده و حتی آن را قفل کنند! بنابراین در صورتی که فضای کافی برای قرار دادن میزهای تکی نباشد، بهترین کار استفاده از میز کار اداری ساده گروهی خواهد بود.

تریبون اداری
میز اداری تریبون

6. میز اداری تریبون

اگر شما کارفرمایی هستید که قصد شرکت در یک همایش یا کنفرانس را دارید؛ میز اداری تریبون بهترین گزینه برای سخنرانی شما خواهد بود. یکی از مهم‌ترین انواع میز اداری مدرن، میز تریبون است که ظاهری زیبا و ارگونومیک داشته و قابلیت مجهز‌سازی به امکانات صوتی را نیز دارد.

از مزایای مهم میز اداری تریبون می‌توان به وجود فضایی مناسب به منظور نگهداری اسناد و مدارک، قابلیت جابه‌جایی راحت و آزادی عمل سخنران، اشاره نمود. گاهی اوقات نیز آرم برگزار‌کننده همایش و یا برند کسب و کار بر روی بدنه این میزها درج می‌شود.

میز اداری لپ تاپ ارزان
میز لپ تاپ

7. میز اداری لپ تاپ

از انواع دیگر میز اداری، میز اداری لپ‌تاپ شبیه‌ترین میز به میزهای معمولی خانگی هستند. در این میزها جاپایی و کشو قرار ندارد و هیچ‌گونه فضایی برای قرار دادن قلم و کاغذ بر روی سطح میز و کشوی زیر میز برای قرار دادن کیبورد هم وجود ندارد.

میز کم جا
میز کنفرانس کم جا

8. میز اداری کامپکت یا کم جا

این نوع از میز اداری شرکتی در اصل از انواع میز اداری هستند که فضای کمی را اشغال می‌کنند و برای شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که محیط کوچکی دارند مناسب هستند. این نوع میزهای اداری کامپکت در واقع مدل‌های کوچک شده میزهای کامپیوتر اداری هستند. میزهای اداری کنج، میزهای اداری چسبیده به دیوار و میزهای اداری کوچک ال‌شکل، از انواع میز اداری کم‌جا محسوب می‌شوند.

میز اداری ایستاده

9. میز اداری ایستاده و متغیر

از جدیدترین و جالب‌ترین مدل‌های میز اداری، میزهای اداری ایستاده با سطح متغیر است. جالب است بدانید این میزها قابلیت جابه‌جایی و تغییر ارتفاع را نیز داشته که متناسب با نیاز کاربر از نشسته تا ایستاده و برعکس، قابل تنظیم خواهد بود. انواع مدل‌های لوکس و گران‌تر برقی و همین‌طور مدل‌های معمولی و ارزان‌تر دستی در زمره این مدل میزهای اداری ایستاده و متغیر قرار دارند.

میزاداری ال شکل
میز اداری ال شکل ارزان

10. میز اداری ال شکل

این مدل میز کارمندی همانطور که از نامش پیداست دو تکه و به شکل ال‌مانند قرار می‌گیرد و به دو قسمت: میز و برگشت میز تقسیم می‌شود. معمولا فضای کافی و مناسبی برای قرار گرفتن کامپیوتر‌، لپ‌تاب و دیگر مدارک کارمندان بر روی میز اداری ال شکل وجود دارد. همین‌طور انواع مدارک و زونکن‌ها را می‌توان در قسمت برگشت میز اداری ال‌شکل قرار داد.

میز اداری یو شکل

11. میز اداری یو شکل

میز اداری یوشکل نیز شبیه میزهای اداری ال‌شکل هستند، با این تفاوت که دارای سه سطح میز قابل استفاده شامل: میز اصلی، پل و کابینت یا کشو هستند. انواع میزهای اداری یوشکل معمولا بسیار بزرگ بوده اما مدل‌های کامپکت آن‌ها نیز در تنوع محدودتری در دسترس است. بهترین مکان برای نگهداری و بایگانی مدارک کاغذی، میزهای اداری یو شکل هستند که تقریبا در تمامی مدل‌ها، کشو و فضای ذخیره‌سازی زیادی دارند.

12. میز اداری مربعی مدولار

با توجه به طراحی انواع میز اداری، مدل میز مربعی مدولار دارای فضای خصوصی مناسبی بوده که با پارتیشن‌ها احاطه شده است. از میزهای اداری مربعی مدولار برای کارمندان در ورک استیشن‌ها در کمپانی‌های بزرگ استفاده می‌شود. درواقع با استفاده از این میزها، تعداد زیادی کارمند در یک فضای اداری باز و بزرگ می‌توانند در کنار هم در محیطی ایزوله و جدا از هم فعالیت و کار کنند.

13. میز اداری کابینتی

عرض کم میز اداری کابینتی شامل: یک فضای پای کوچک و دو کشو بلند در دو طرف میز از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل میز کار اداری است. این میزهای اداری کابینتی به همراه میزهای یوشکل بیشترین کارایی و استفاده را نیز دارند.

میز اداری کامپیوتر خانگی
میز اداری مناسب کامپیوتر خانه

14. میزهای اداری مخصوص کامپیوترهای خانگی

اگر جویای فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر خانگی، موس و کیبورد و مانیتور خود هستید؛ میز اداری مخصوص کامپیوترهای خانگی را تهیه کنید. این میزهای اداری فضای کافی برای قرار دادن اکسسوری‌های روی میز مانند: لیوان، دفتر و قلم و غیره را فراهم می‌کنند. میزهای اداری کامپیوتری را یکی از مدل‌های ایده‌آل برای استفاده در هوم آفیس‌ها می‌دانند.

مبلمان اداری کارنو
کانتر
مبلمان اداری کارنو

مبلمان اداری کارنو
کانتر
مبلمان اداری کارنو

میز کانتر اداری میز منشی
میز کانتر

15. میز کانتر یا میز منشی اداری

یکی دیگر از انواع میز اداری، میز منشی یا کانتر می‌باشد. با به‌کارگیری میزهای منشی مناسب و زیبا در قسمت پذیرش هر شرکت یا سازمانی، جلب توجه و اعتماد مراجعین و همچنین رضایت آن‌ها به دست خواهد آمد. در انتخاب این مدل میز اداری کانتر به ابعاد آن و کشودار بودن این میزها توجه کنید. همین‌طور از مهم‌ترین ویژگی‌های میز کانتر مناسب؛ رنگ‌بندی سازگار با فضای اداری، درج نماد شناسایی و لوگوی شرکت و… قابل توجه است.

مبلمان اداری کارنو
کانتر
مبلمان اداری کارنو

میز اداری پذیرش
میز پذیرش

16. میز اداری پذیرش

این مدل از انواع میز اداری مدرن معمولا در مکان‌های عمومی مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، استفاده می‌شود. علاوه‌بر انواع متنوع میز پذیرش؛ نقش موثر آن در جلب رضایت مشتری، مجموعه یا سازمان نیز حائز اهمیت است.

مبلمان اداری کارنو
فایل های چوبی
مبلمان اداری کارنو

میز اداری ام دی اف

17. میز اداری ام دی اف

از محبوب‌ترین میزهای اداری مورد استفاده در مجموعه‌های اداری و سازمان‌ها، انواع میز اداری ام دی اف هستند. حتما می‌دانید که MDF نوعی ورقه ساخته شده از ترکیبات چوبی است. گفتنی است انواع میزهای اداری ام دی اف در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند.

میز اداری ساده
میز اداری سده و مدرن

18. میز اداری ساده

تنوع مدل‌های میزهای اداری، تحقیقا در سه سبک و دسته کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک جای می‌گیرند.

اگر شما هم به دنبال میز اداری ساده می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم از میزهای کارشناسی و کارمندی استفاده کنید؛ که در عین زیبایی و کارایی، ساده و راحت نیز هستند.

پیشنهاد مطلب مرتبط: با سبک های مبلمان اداری آشنا شوید

19. میز‌ اداری گوشه‌ای

در ساخت انواع میز اداری، میزهای اداری گوشه‌ای مشکل کمبود فضا را حل می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی میز‌های گوشه‌ای، ایجاد فضای اضافه برای پا‌ها است. از طرفی مدل میز اداری گوشه‌ای، بسته به اندازه مورد نظر می‌تواند فضای بیشتری را در یک منطقه کوچک‌تر یا فضای بزرگ L شکل اداری فراهم کند.

مبلمان اداری کارنو
میز پذیرایی
مبلمان اداری کارنو

مبلمان اداری کارنو
میز پذیرایی
مبلمان اداری کارنو

میز پذیرایی

20- میز اداری پذیرایی

میزهای اداری پذیرایی معمولا در اتاق انتظار شرکت‌ها و یا لابی قرار دارد. انواع میز پذیرایی اداری در طرح‌ها و جنس‌های متفاوتی وجود دارند.

مبلمان اداری کارنو
میزهای طراحی جدید
مبلمان اداری کارنو

مبلمان اداری کارنو
میزهای مدیریتی
مبلمان اداری کارنو

مبلمان اداری کارنو: تولیدکننده انواع میز اداری لوکس

از آنجا که یک اتاق اداری هم مثل اتاق‌های دیگر نیاز به تزئینات و هماهنگی دکوراسیونی دارد؛ انواع مبلمان اداری نقش بسیار مهمی را در این فضاها ایفا می‌کنند. مبلمان اداری کارنو، تولیدکننده انواع میز اداری به صورت حرفه‌ای است که با ساخت محصولات دیگری مانند: کتابخانه و قفسه‌بندی‌های اداری و همینطور انواع پارتیشن‌ها فعالیت خود را شروع کرده است.

تمامی محصولات در شرکت کارنو و همچنین طراحی انواع میز اداری با متریال شیشه، چوب و فلز با روش‌های نوین و طراحی‌های خاص ساخته شده است و به سبب آن بالا بردن کارایی در یک محیط کاری را رقم می‌زند. کلیه محصولات کارنو از جمله ساخت انواع میز اداری لوکس، با برترین تکنولوژی روز دنیا توسط ربات و بهترین متریال با دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش انواع میز اداری ارائه می‌شوند.

مبنای تولید محصولات کارنو براساس نیاز مشتری است و همین امر باعث شده تا جای خود را در میان کالاهای لوکس و مدرن باز کند. مبلمان اداری کارنو تا امروز جزو برترین تولیدکنندگان کشوری نیز قرار گرفته است. شما می‌توانید با فاصله 25 دقیقه‌ای از تهران و همچنین با پارکینگ اختصاصی به مجموعه کارنو دسترسی داشته باشید.

قیمت میز اداری کانتر یا پذیرش شرکت ها

قیمت انواع میز اداری

عوامل بسیاری روی قیمت میز اداری تاثیر می‌گذارند. جنس محصول، کاربرد محصول، طرح و رنگ میز اداری شرکتی ،دسترسی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، زیبایی و در برخی موارد مدل محصول نیز می‌تواند عامل تاثیرگذاری در قیمت میز اداری باشد. در نظر داشته باشید که در صورت خریداری محصول از واسطه‌ها این امکان وجود دارد که فروش انواع میز اداری کمی گران‌تر از محصولات خود تولیدکننده‌ها به دستتان برسد. در این مورد نیز پیشنهاد ما انتخاب انواع مبلمان اداری کارنو به شماست.

میز کارمندی و اداری

مبلمان اداری کارنو
میزهای کارمندی
مبلمان اداری کارنو

کلام آخر

همانطور که در این شوروم اشاره کردیم؛ در ساخت انواع میز اداری از مواد اولیه مناسبی مثل: شیشه، استیل، ام دی اف، چوب و غیره استفاده و تهیه شده و راهی بازار می‌شوند. همچنین ابعاد دفتر، شرکت یا سازمان و نوع کسب و کار شما نیز از عوامل تاثیرگذار بر خرید انواع میز اداری است. بنابراین در هنگام خرید، اندازه فضای کسب و کار خود را مد نظر قرار دهید.

گاهی اوقات میز اداری شرکتی را وکیوم می‌کنند تا سالم و تمیز باقی بماند و به وقت نیاز آن را از وکیوم خارج می‌کنند. شکل، رنگ و طراحی انواع میز اداری نیز در حین خرید آن بسیار حائز اهمیت است. شایان ذکر است که ایجاد سازگاری و هارمونی مناسب بین اجزای محیط کار، تاثیر به‌سزایی بر جلب رضایت مشتری و اعتماد ارباب رجوع و همین‌طور تقویت روحیه و بازدهی کارکنان و افراد شرکت خواهد داشت.

اگر به شناخت بیشتر انواع میز و مبلمان اداری علاقه‌مند هستید؛ کارشناسان ما در چیدانه پاسخگوی سوالات شما در زمینه انواع میز اداری مدرن خواهند بود.

مطلب خواندنی پیشنهادی: مبلمان طبی اداری لوکس؛ هم زیبایی هم سلامتی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه