10 مدل تزیین گل در گلدان شیشه ای استوانه ای

10 مدل تزیین گل در گلدان شیشه ای استوانه ای

به قلم: مژگان احمدی

در این مطلب از چیدانه با 10 ایده برای تزیین گل در گلدان شیشه ای استوانه ای همراه شما هستیم. گلدان‌های شیشه ای استوانه‌ای به دلیل ظاهر زیبا و مینیمال‌شان امروزه در بسیاری از خانه‌ها حضور دارند. از این گلدان‌ها می‌توان برای دیزاین سفره، تزیین اتاق، تزیین اپن آشپزخانه و هر بخشی از خانه استفاده کرد.

برای مشاهده انواع گلدان می‌وانید به اهالی فن در چیدانه سر بزنید.

تابلو فرش ریحان

چند ایده برای تزینن گل در گلدان های شیشه ای

روش‌های مختلفی برای گل آرایی گلدان شیشه ای استوانه ای وجود دارد. می‌توان برای تزینن این گلدان‌ها هم از گل‌های طبیعی استفاده کرد و هم آن‌ها را با انواع گل‌های مصنوعی دیزاین کرد. با توجه به اینکه گلدان‌تان کوتاه است یا بلند، می توانید مدل های مختلف دیزاین را که  در تصاویر زیر آمده امتحان کنید. در ادامه به طور خلاصه وسایلی که برای تزیین گلدان‌های شیشه بدرد میخورند را یکی یکی نام می‌بریم:

  1. استفاده از شن های رنگی
  2. استفاده از تخم مرغ های تزئینی
  3. استفاده از روبان‌ها، نوار چسب های رنگی و ورق‌های طلا برای تزیین دور گلدان
  4. استفاده از گل‌های طبیعی تازه
  5. استفاده از گل‌ها طبیعی خشک شده
  6. استفاده از شاخته‌های شکوفه طبیعی و مصنوعی
  7. استفاده از برگ درختان
  8. استفاده از قلمه گیاهان آپارتمانی
  9. استفاده از انواع گل های مصنوعی
  10. استفاده از میوه و سبزی (مثلا هویج که در عکس‌ها هم آورده‌ایم)
  11. استفاده از شمع‌های دکوراتیو
  12. استفاده از صدف‌های دریایی و سنگ‌های رودخانه‌ای

یکی از راه های تزیین گل در گلدان شیشه ای استوانه ای این است که قلمه های گیاهان تان را در آن ها بگذارید. در کنار هم قرار دادن چند گلدان که با قلمه تزیین شده می تواند ایده خوبی برای دیزاین روی شومینه، تزیین تاقچه کنار پنجره و یا تزیین شلف های دیواری باشد.

تزیین گلدان های شیشه ای پایه بلند با شاخه های بلند، نی های بلند یا گل های بامبو یک ایده عالی و جذاب برای دیزاین کنج اتاق پذیرایی یا کنار میز تلویزیون است. مانند تصویر بالا می توانید از المان های دیگری مثل ریسه های نور نیز برای تزیین استفاده کنید.

کلام آخر:

می‌توانید با روش های مختلفی گلدان‌های شیشه ای خود را تزیین کنید. یادتان باشد که نوع تزیین گل در گلدان شیشه ای استوانه ای باید با توجه به دیزایین جایی باشد که می‌خواهید گلدان را در آن‌جا قرار دهید. بهتر است از گل‌هایی استفاده کنید که با حس و حال فضای مورد نظر‌تان جور باشد و آن‌جا را زیباتر کنند.

مطالب پیشنهاد مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه