Chidaneh.com placeholder image

مبل مخمل مشکی، کرمی یا سبز؟ بگو کدام رنگش بهتره!

به قلم: یاسمین ثریا

مبل مخمل مشکی  به دلیل جنس پارچه نرم و سنگین اما بدون طرح زیبایش میان کسانی که به دکوراسیون  سبک کلاسیک اما یونیک علاقه دارند؛ بسیار مطرح و محبوب است. این نوع مبلمان در سال‌های اخیر خیلی مد شده و شرکت چوب و رنگ مدل‌های زیاد و متنوعی از آن را مطابق جدیدترین ترندهای دکوراسیون تولید می‌کند. در این صفحه چیدانه، زیباترین این مدل‌ها را می‌بینید و درباره ست کردن این مبلمان در فضای نشیمن یا دفتر کار باکلاس و شیک، اطلاعات مفیدی به دست می‌آورید؛ پس لطفا با ما همراه باشید.

مبل مخمل مشکی با پایه طلایی خیلی خاصه
مبل مخمل کرمی
مبل مخمل کرمی، مشکی یا قهوه ای ؟
مبل مخمل کرمی یا مشکی؟

مبلمان چوب و رنگ
مبلمان کلاسیک جدید نشیمن رنگ روشن
مبلمان چوب و رنگ

تابلو فرش ریحان

 

مبلمان چوب و رنگ
مبلمان کلاسیک جدید نشیمن رنگ روشن
مبلمان چوب و رنگ

مبل مخمل مشکی

بهترین رنگ مبل مخمل چیست؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پارچه مبلمان مخمل، ساده بودن و بافت خواب‌دار آن است. این پارچه از دور نمایی نرم و زیبا دارد و بیننده حس آرامش، نشستن روی آن را تصور می‌کند. بنابراین نمی‌توان در مورد این پارچه به جز رنگ، تفاوت زیادی در تنوع محصولات، انتظار داشت. این رنگ‌های مبل مخمل هستند که در سال‌های اخیر، سبکی زیبا در دکوراسیون کلاسیک مدرن، ایجاد کرده‌اند.

  • مبل مخمل مشکی
  • مبل مخمل کرمی
  • مبل مخمل سبز
  • مبل مخمل قهوه ای
  • مبل مخمل زرد
  • مبل مخمل قرمز
  • مبل مخمل زرشکی

مبلمان چوب و رنگ
سرویس مبلمان کلاسیک مدل رزت
مبلمان چوب و رنگ

مبل مخمل مشکی و قرمز

رنگ پارچه مبل مخمل چی مده؟

پارچه‌های مبل مخمل معمولا یا به خاطر روشنی‌شان خاص می‌شوند یا رنگ‌های تند. 

مبل مخمل کرمی
مبل مخمل کرمی
مبل مخمل کرمی

رنگ روشن مبل مخمل پذیرایی

 این رنگ یادآور تمیزی و فضای پاکیزه است. معمولا مبلمان قصرها و هتل‌های لوکس نیز این ظاهر را دارند. بنابراین اگر به نظافت و پاکیزگی اهمیت زیادی می‌دهید؛ می‌توانید در شوروم چوب و رنگ، سراغ رنگ‌های شیری، سدری، صدفی و بژ بروید.

مبلمان چوب و رنگ
مبلمان تک خاص کلاسیک مدرن
مبلمان چوب و رنگ

پایه مبل مخمل روشن چه رنگی باشه؟

اگر بخواهید فضای‌ پذیرایی‌تان بیشتر به سمت سبک مدرن، برود، باید مبلمان با اسکلت استخوانی یا شیری را انتخاب کنید. در صورتی که مبل مخمل مشکی، مبل مخمل کرمی یا صدفی، با چوب و پایه طلایی، مبلمان را کلاسیک و لوکس جلوه می‌دهد و برای فضاهای با دکوراسیون گران قیمت می‌خورد.

مبل مخمل مشکی یا کرمی؟

رنگ تند مبل مخمل جسورانه است

گروهی دیگر از مبل مخمل مشکی و دیگر رنگ‌های تند، به واسطه بالابودن غلظت رنگ، نمایی سنگین به دکوراسیون داخلی می‌دهند. معمولا کسانی باید این رنگ مبلمان را بخرند که فضایی بزرگ در اختیار دارند؛ همچنین با اکسسوری‌های طلایی یا نقره‌ای فضا را مزین می‌کنند؛ به این ترتیب سبک کلاسیک به سمت لوکس شدن، میل می‌کند. بهترین رنگ‌های تند مبل مخمل مشکی هم رنگی تند داردعبارتند از: سورمه‌ای، سبز یشمی، مبل مخمل قرمز یا زرشکی، مشکی یا خردلی.

مطلب پیشنهادی: انواع آباژور پایه طلایی را در این آلبوم ببینید.

مبلمان چوب و رنگ
مبلمان سفید مدرن طرح چستر
مبلمان چوب و رنگ

مبلمان چوب و رنگ
مبلمان نئوکلاسیک رنگ زرد
مبلمان چوب و رنگ

مبل مخمل قرمز

مبلمان چوب و رنگ
کاناپه نئوکلاسیک نشیمن رنگ زرشکی
مبلمان چوب و رنگ

مبلمان چوب و رنگ
مبلمان لوکس نشیمن به رنگ سبز آبی
مبلمان چوب و رنگ

مبل سبز مخمل

معجزه مبل مخمل سبز کله غازی در مبل مخمل 

یکی از رنگ‌های ترند در بازار مبلمان، سبز کله غازی است. منتهی چوب و رنگ، یک ست بی‌نظیر دارد که در عین یونیک بودن برای خانه‌های مدرن جوانان عالی است. این پایه‌های روشن و پارچه مخمل سبز برای خانه‌ای با کف پوش روشن، عالی است.

مبلمان چوب و رنگ
مبلمان لوکس فیروزه ای نشیمن به سبک نئوکلاسیک
مبلمان چوب و رنگ

مبل مخملی مشکی، سبز یا کرمی را چند نفره بخریم؟

بسته به این‌که مبل مخمل را برای چه فضایی نیاز دارید؛ می‌توانید انواع 4 تا 12 نفره آن را تهیه کنید. برای ست مبلمان کلاسیک مخمل محدودیت تعداد ندارید. کارشناسان دکوراسیون چوب و رنگ،  به شما کمک می‌کنند برای فضاها و سالن‌های بسیار بزرگ هم مبلمان مناسب تهیه کنید. به اصطلاح فرنیچ هر سالنی را به این متخصصان بسپارید تا در خصوص تعداد مبلمان و مدل‌های مناسب شما را راهنمایی کنند.

دیدن شوروم چوب و رنگ خودش، کلی ایده دکوراسیونی به شما می‌دهد! ببینید، چقدر شیک است! حتما به طور حضوری، وقت بگذارید و از این نمایشگاه خارق‌‌العاده دیدن بفرمایید.

مبل مخمل مشکی، کرمی یا زرد؟

در پایان

برای خرید انواع مبل مخمل مشکی، کرمی، سبز، قرمز یا تمام رنگ‌هایی که در چیدانه دیدید؛ سری به اینستاگرام VIP چوب و رنگ بزید. نام این شرکت کاملا برازنده نمونه مبلمان تولیدی‌اش است. زیباترین رنگ‌های پارچه‌های مبلمان بر اسکلت چوبی پوشیده شده‌اند. این تولید کننده مبلمان با کیفیتی را مطابق جدیدترین متدهای طراحی و تکنولوژی‌های ساخت مبلمان، به خریداران ارائه می‎‎‌دهد. شما کدام مدل مبل مخملی را دوست دارید؟از کارشناسان چوب و رنگ کمک بخواهید.

مطالب پیشنهادی:

چوب و رنگ با مبلمان نئوکلاسیک‌اش معروف است!

کمی درباره نقش مبل در دکوراسیون داخلی بگو، چیدانه!

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه