Chidaneh.com placeholder image

لیست شرکت های بازسازی ساختمان؛ بهترین را انتخاب کنید!

به قلم: سمانه زارعی

لیست شرکت­ های بازسازی ساختمان: امروزه تقاضا برای بازسازی ساختمان بیشتر شده است. شاید به دلیل اینکه افراد ترجیح می­ دهند خانه و محل کار خود را که در آن راحت هستند و دوست دارند مرمت و بازسازی کنند تا اینکه بخواهند زمان صرف کنند و دنبال ساختمان دیگری بگردند. در این مطلب از چیدانه می­ خواهیم راجع به لیست کردن شرکت­ های بازسازی ساختمان و معیارهای انتخاب این شرکت ها صحبت کنیم تا شما بتوانید بهترین شرکت را برای ساختمان خود انتخاب کنید. پس این مطلب را از دست ندهید.

لیست شرکت های بازسازی ساختمان

دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس
طراحی دکوراسیون منزل مسکونی به سبک بوهمین
دفتر معماری و دکوراسیون داخلی بوبارس

سرویس خواب بالسا

استودیو معماری پی
بازسازی ساختمان 29 نقطه نظر
استودیو معماری پی

گروه معماری اشکان اذانی
دکوراسیون آشپزخانه
diamond+گروه معماری اشکان اذانی

لیست شرکت­ های بازسازی ساختمان؛ اطلاعات کسب کنید.

در مطالب قبلی چیدانه راجع به اصول بازسازی ساختمان صحبت کرده­ایم. قبل از اینکه بخواهید شرکتی را برای انجام بازسازی ساختمان خود انتخاب کنید، بهتر است اطلاعات کلی راجع به بازسازی ساختمان و روند کار بدست بیاورید. با داشتن آگاهی راحت­ تر می­ توانید خواسته ­های خود را بیان کنید و راجع به انتظاراتتان با شرکت بازسازی ساختمان گفتگو کنید.

مطلب پیشنهادی: قوانین بازسازی آپارتمان، حال و هوای خونه­ تو عوض کن!

 

گروه معماری اشکان اذانی
بازسازی مدرن منزل مسکونی در جردن
diamond+گروه معماری اشکان اذانی

گروه معماری روژین ابنیه
طراحی اجرا سرویس بهداشتی و حمام
گروه معماری روژین ابنیه

تهیه لیست شرکت­ های بازسازی ساختمان لازم است؟

برای اینکه بتوانید به راحتی یک شرکت معتبر و متخصص در کار بازسازی را انتخاب کنید، در ابتدا لیستی از شرکت ­های بازسازی ساختمان تهیه کنید. و پس از آن با ارتباط گرفتن با کارشناسان از روند کار آنها و هزینه ­هایشان مطلع شوید. 

پیدا کردن شرکت بازسازی و یا پیمانکار متخصص برای بازسازی ساختمان می­ تواند از طریق، فضاهای مجازی، موتورهای جستجوگر، دوستان و آشنایانی که قبلا کار بازسازی ساختام انجام داده ­اند و… باشد.

اغلب شرکت­ های معتبر بازسازی ساختمان سایت دارند؛ بهتر است به سایت آنها سر بزنید و نمونه کارهای آنها را ببینید. ممکن است یک شرکت در زمینه بازسازی ساختمان مسکونی متخصص باشد و یا یکی دیگر در زمینه بازسازی ساختمان­ های اداری و… پس دیدن نمونه کارها ویترینی از تخصص شرکت را به شما نمایش می­دهد.

لیست شرکت­ های بازسازی ساختمان در چیدانه

مطلب پیشنهادی: شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی خوب را چگونه بشناسیم؟

 

شرکت معماران کارینا
طراحی و اجرای دکوراسیون کلینیک زیبایی فرشته شعبه 2
شرکت معماران کارینا

گروه معماری محمدرضا اطمینان مهر
راینا
گروه معماری محمدرضا اطمینان مهر

گروه دکوراسیون داخلی فرداد
آینه های دکوراتیو کلاسیک مجلل
گروه دکوراسیون داخلی فرداد

گروه معماری و طراحی داخلی ایده نو
طراحی ویلا دوبلکس استخردار
گروه معماری و طراحی داخلی ایده نو

روند کار شرکت ­های بازسازی ساختمان چگونه است؟

اولین سوال برای هر کارفرما این است که روند کار از توافق بین کارفرما و پیمانکار به چه صورت است. هر شرکت بازسازی ساختمان اصول و روند کار خود را دارد که ممکن است اصول کار در جزئیات متفاوت باشد ولی شاید بتوان گفت به طور کلی رند کار شرکت های بازسازی ساختمان به صورت زیر است.

پس دقت کنین که تک تک این موارد را برای هر کدام از شرکت هایی موجود در لیست شرکت­ های بازسازی ساختمان ارزیابی کنید.

بازدید اولیه از محل:

اولین قدم بازدید از ساختمان مود نظر است. معمار و طراح با دیدن فضای ساختمان، مساحت آن، مشکلات و نواقص موجود ذهنیت کاملی از شرای موجود بدست می ­آورد. برخی از شرکت­ ها بازدید از فضا را به صورت رایگان انجام می­ دهند. ولی این قانون نیست و همه چیز به قوانین شرکت بازسازی ساختمان بستگی دارد.

ارائه مشاوره و برآورد هزینه ­ها:

کارفرما با بیان نیازها و خواسته ­هایش به طرح بازسازی ساختمان جهت می ­دهد و هسته اصلی ایده­ و طرح بر اساس خواسته کارفرما شکل می ­گیرد. پس شما به عنوان کارفرما باید بدانید هدف شما از بازسازی ساختمان چیست؟ و در پی برآوردن چه خواسته ­هایی هستید؟ و این هنر معمار است که منظور کارفرما را به خوبی بفهمد.

طراحی و ایده پردازی:

پس از اینکه شما از انتخاب شرکت بازسازی مطمئن شدید و تصمیم گرفتید که کار را به آنها واگذار کنید؛ معمار یا طراح شروع به طراحی و ایده ­پردازی می­کند. 

تهیه نقشه و طرح ­های سه بعدی:

ایده­ های طراحی به صورت دو و سه بعدی قابل ارائه هستند. وجود طرح سه ­بعدی که توسط نرم ­افزار طراحی می­ شود به شما دید خوبی برای کار نهایی بازسازی شده می ­دهد. مطمئنا طراحی ­ها باید مورد تایید کارفرما قرار بگیرد و اگر تغییراتی لازم باشد طراح آن را انجام می ­دهد.

هزینه­ های بازسازی:

مهم­ ترین قسمت هر پروژه ­ای بخش هزینه­ های آن است. با توجه به نوع ساختمان، میزان تغییرات، حجم کار و پیچیدگی پروژه هزینه­ های بازسازی متغیر است. در مطلب هزینه بازسازی ساختمان به این موضوع پرداخته­ ایم. قبل از شروع کار بر سر میزان هزینه­ ها به توافق برسید. فراموش نکنید اگر حجم کار زیاد و زمان بر باشد احتمال تغییر هزینه متریال در حین اجرای بازسازی ساختمان وجود دارد.

شروع کار بازسازی:

زمان اجرای کار فرا می­رسد. مجری طرح بر اساس توافقات و طرح ­های تایید شده بازسازی ساختمان را شروع می­ کند. آگاهی از قوانین بازسازی ساختمان برای اجرای تعمیرات و بازسازی بسیار کمک کننده خواهد بود. در این مرحله باید صبور باشید و همکاری لازم با شرکت بازسازی ساختمان را داشته باشید، تا کار بازسازی به اتمام برسد. 

تحویل ساختمان بازسازی شده:

معمار و طراح باید متعهد باشد که طبق زمان بندی که از قبل اعلام شده است کار را پیش برده و در زمان مناسبی آن را تحویل دهد.

مطلب پیشنهادی: بازسازی ساختمان و 7 نکته که قبل از شروع کار باید بدانید!

استودیو معماری پی
بازسازی ساختمان 29 نقطه نظر
استودیو معماری پی

گروه معماری محمدرضا اطمینان مهر
جنت
گروه معماری محمدرضا اطمینان مهر

کلام آخر:

اگر یک لیست از تعداد زیادی شرکت­ بازسازی ساختمان داشته باشید، می توانید شرایط کار، تخصص و رزومه هریک را بررسی کنید و بهترین شرکت بازسازی ساختمان را انتخاب نمایید. 

چیدانه لیستی از بهترین شرکت ­های بازسازی ساختمان را در اختیار شما خواهد گذاشت. به لیست شرکت­ های بازسازی ساختمان در چیدانه سر بزنید و با کارشناسان آنها در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه