Chidaneh.com placeholder image

اپلیکیشن گل و گیاه آپارتمانی، از آموزش تا فروش گیاهان!

به قلم: سمانه زارعی

نگهداری و کاشت گل و گیاه آپارتمانی یکی از فعالیت­ های جذابی است که می توانید در خانه با آن سرگرم شوید. ممکن است فردی تازه کار باشید و یا نیاز به یک راهنما برای انجام کارهای مختلف مرتبط با گل و گیاه آپارتمانی داشته باشید. این روزها برای انجام هرکاری، اپلیکیشن و نرم افزارهای مختلفی وجود دارد. با وجود این امکانات متنوع، دیگر نگرانی برای پرورش گل و گیاه نخواهید داشت. در این مطلب می خواهیم راجع به اپلیکیشن گل و گیاه آپارتمانی صحبت کنیم. پس با چیدانه همراه باشید.

 

سرویس خواب بالسا
اپلیکیشن گل و گیاه آپارتمانی

اپلیکیشن گل و گیاه آپارتمانی، فارسی یا انگلیسی؟

برای اینکه بتوانید بهترین نرم ­افزار گل و گیاهان آپارتمانی را نصب کنید، می ­توانید در اینترنت و با مرورگرهای مختلف عنوان آن را سرچ کنید و یا در نرم افزارهای داخلی و خارجی مانند بازار و یا پلی ­استور (Playstore) آن را جستجو کنید و از بین نرم افزارهای پیشنهادی همان اپلیکیشنی که نیاز شما را برطرف می­ کند را دانلود و نصب کنید.

بهتر است قبل از دانلود نرم افزار، ویژگی ­های آن را مطالعه کنید و همچنین نظرات افراد مختلف را درباره آن بخوانید.اگر با زبان­ های دیگری به جز فارسی آشنایی دارید، می­ توانید علاوه بر اپلیکیشن­ های فارسی با زبان دیگری هم آن را سرچ کنید و از اپ­ هایی با زبان خارجی بهره ببرید. 

 

انتخاب اپلیکیشن بهتر

اپلیکیشن گل و گیاه آپارتمانی؛ کدوم نرم افزار بهتره؟

ممکن است عاشق گل و گیاهان آپارتمانی باشید و علاقه ­مند به یادگیری و پرورش آنها، یا به دنبال اطلاعاتی در مورد یک گیاه خاص هستید، شاید هم تصمیم به خرید گل و گیاهان آپارتمانی دارید، با وجود اپلیکیشن­ های مختلف گل و گیاه می­ توانید نیاز خود را رفع کنید. قدم اول این است که بدانید چه می­ خواهید؟

به طور کلی اپلیکیشن­ های گل و گیاهان آپارتمانی می­ توانند در زمینه ­های زیر طراحی شوند:

  1. اطلاعات نگهداری و پرورش انواع گل و گیاه آپارتمانی
  2. اطلاعات گیاه­­شناسی گل و گیاهان
  3. خرید و فروش گیاهان آپارتمانی
  4. آدرس محل فروش گل و گیاهان آپارتمانی
  5. راهنمای نگهداری و پرورش گیاهان خاص
  6. نرم ­افزار آبیاری گل و گیاه آپارتمانی
  7. شناسایی انواع گل و گیاه

مطلب پیشنهادی: بهترین اپلیکیشن را به منزل بیاورید، 8 اپلیکیشن طراحی داخلی!

 

نرم افزار راهنمای نگهداری از گل و گیاه

اپلیکیشن گل و گیاه آپارتمانی؛ نگهداریشون راحته!

برخی از انواع نرم ­افزارها، مانند یک دستیار و راهنما در نگهداری و پرورش انواع گل و گیاه آپارتمانی به شما کمک می ­کنند. در این نوع از اپلیکیشن­ ها اطلاعات مختلفی مانند؛ نیازهای مختلف گیاه، روش ­های تکثیر و کاشت هر نوع گیاه آپارتمانی بیان شده است. با خرید هر نوع گیاه، دیگر نگرانی برای جستجوی اطلاعات آن و برآورده کردن نیازهای گیاه نخواهید داشت. برخی از انواع نرم­ افزارها برای پرورش و نگهداری انواع خاصی از گیاهان به طور مثال کاکتوس ­ها، طراحی شده ­اند.

مطلب پیشنهادی: گیاهان آپارتمانی با نگهداری آسان، این 10 تا گیاه و به خونه بیار!

اطلاعات گیاه­­شناسی گیاهان آپارتمانی با نرم ­افزار

برای افرادی که عاشق اطلاعات گیاهی هستند، اپلیکیشن­ هایی که اطلاعات علمی و کامل­تری در اختیارشان قرار بدهد جالب ­تر خواهد بود. مثلا انواع بگونیاها گونه­ های بسیار متنوعی دارند که اطلاع از نام علمی و فرم و شکل آنها با استفاده از یک نرم ­افزار جامع امکان ­پذیر خواهد بود. با کمی جستجوی تخصصی این نوع نرم ­افزار را پیدا خواهید کرد.

 

خرید و فروش با اپلیکیشن گل و گیاه

اپلیکیشن گل و گیاه آپارتمانی؛ فضای خرید و فروش 

امروزه برخی از اپلیکیشن­ ها فضایی برای جستجوی محصولات برای خرید و سفارش و یا مانند نرم ­افزار دیوار جایی برای فروش محصولات هستند. همین کارایی در برخی از اپلیکیشن­ های گل و گیاه آپارتمانی وجود دارد. در برخی از این اپلیکیشن­ ها می­ توانید سفارش خرید گیاه و یا فروش گیاه خود را به صورت رایگان ثبت کنید. یک نرم ­افزار کارآمد در زمینه خرید و فروش گل و گیاه می ­تواند گزینه­ ی جستجوی فروشگاه ­ها و گلخانه­ های معتبر را داشته باشد تا کاربر به راحتی گیاهی که می­ خواهد را پیدا کند. اپلیکیشن فارمکت یکی از این نوع نرم ­افزارهاست.

 

آبیاری گیاهان با اپلیکیشن گل و گیاه آپارتمانی

با اپلیکیشن گیاهان آپارتمانی، گلدونات تشنه نمی ­مونن!

نرم افزاری به نام plant watering برای یادآوری زمان آبیاری گل و گیاهان آپارتمانی طراحی شده است. اگر جزو افرادی هستید که آبیاری و یا کوددهی گیاهان را فراموش می­ کنید، با استفاده از این اپلیکیشن برای آبیاری گیاهان خود برنامه ­ریزی کنید و یا حتی برای یادآور شدن زمان آبیاری، از آلارم استفاده کنید. Garden manager یکی دیگر از این نوع نرم­ افزارهایی است که برای رسیدگی به گیاهان تان به کمک شما می ­آید.

مطلب پیشنهادی: طراحی سامانه ­های آنلاین حوزه دکوراسیون داخلی و معماری در شرکت نرم ­افزاری نوژن

 

شناسایی گیاهان با نرم افزار

اپلیکیشن گل و گیاه آپارتمانی، این چه گیاهیه؟

یکی از نرم ­افزارهای جالبی که به درد افراد علاقه­ مند می­ خورد، نرم ­افزارهایی هستند که گیاهان را شناسایی و معرفی می کنند. ممکن است کسی برایتان گیاهی آپارتمانی هدیه آورده باشد ولی اسمش را ندانید، با گرفتن عکس از گیاه و وارد کردن در این اپلیکیشن می ­توانید مشخصات آن را بدست بیاورید. اپلیکیشن Plant net از نرم ­افزارهایی است که برای شناسایی انواع گل و گیاه می­ توان استفاده کرد. در این نرم افزار آرشیوی از انواع گونه گیاهی وجود دارد که با تطبیق عکس برگ، گل و یا میوه ­ی گیاهان با تصویری که شما در آن آپلود می­ کنید نزدیکترین گیاه را برایتان پیدا می­ کند. همچنین نرم­ افزار Leaf snap یکی دیگر از این نوع نرم ­افزارهاست که به شناسایی گیاهان مختلف کمک می­ کند، ولی این اپلیکیشن برای گیاهان مناطق خاصی کاربرد دارد.

 

شناسایی بیماری گیاهان با نرم افزار

اپلیکیشن گل و گیاه، بیماریشو مداوا کن!

اپلیکیشن Agrobase یکی از انواع اپلیکیشن­ هایی است که اطلاعات کاملی از انواع بیماری­ های گیاهان و نوع درمان آنها به شما می ­دهد. و با دانلود مطالب هر بخش می­توانید از آن به صورت آفلاین هم استفاده کنید. این نوع نرم­ افزارها اطلاعاتی تخصصی راجع به بیماری و مشکلات گیاهان در اختیار شما می ­گذراند، در نتیجه برای درک مطالب نیاز به اطلاعاتی پایه­ ای خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی: بهترین اپلیکیشن دکوراسیون و معماری داخلی منزل و محل کار

 

انواع اپلیکیشن گل و گیاه

انواع اپلیکیشن گل و گیاه آپارتمانی

با کمی جستجو در فروشگاه ­های نرم­ افزار، تعداد زیادی نرم­ افزار مربوط به گل و گیاه آپارتمانی پیدا خواهید کرد. برخی از انواع نرم ­افزارها در هر بخش معرفی شدند. برخی از انواع آن مربوط به گروه­ های نرم ­افزارهای داخلی و بعضی از آنها خارجی هستند. می­ توانید از کلیدواژه­ های گیاهان آپارتمانی و یا به انگلیسی از Houseplant استفاده کنید. 

انواع اپلیکیشن­ های انگلیسی زبانی که در این زمینه معروف هستند:

  • Florish
  • Blosoom
  • Picturethis
  • Theplant Me
  • Gardenia
  • Leafsnap

 

کلام آخر:

اپلیکشن­ های گل و گیاه راهنمایی برای نگهداری و پرورش انواع گیاهان آپارتمانی هستند که شما می ­توانید با توجه به نیازتان بهترین نرم ­افزارها را در گوشی خود نصب کنید و گیاهانی سرحال و سبز داشته باشید. پیدا کردن سریع راه حل برای مشکلات گل و گیاهان، دسترسی راحت به اطلاعات، آشنایی با انواع گیاهان آپارتمانی و.. از مزایای استفاده از اپلیکیشن­ های مرتبط در زمینه گل و گیاه آپارتمانی است.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه