Chidaneh.com placeholder image

بهترین دکوراسیون را به منزل بیاورید، 8 اپلیکیشن طراحی داخلی!

به قلم: تحریریه چیدانه

تکنولوژی: این روزها کمتر کسی را می بینید که سرش به گوشی هوشمندش مشغول نباشد و ساعت های زیادی از روز را با این وسیله جذاب و پرکار تکنولوژی نگذراند. بسیاری از برنامه ها، کارها، ارتباطات و … با گوشی هوشمند انجام می شود و نباید بی انصافی کرد که چقدر در زمان صرفه جویی می شود. یکی از قابلیت های خوب گوشی های هوشمند استفاده از اپلیکیشن و برنامه هایی است که به شما در دکوراسیون منزل کمک می کند و فضاهای مناسب را نشان می دهد. این برنامه های طراحی داخلی امکانات خوبی مانند یک فرد طراح در اختیار شما قرار می دهند. با چیدانه همراه باشید:

اسکای اسکرپر

ما تمام ابزارها و ایده هایی که برای خانه رویایی تان لازم دارید را در اختیارتان قرار می دهند. پس می توانید با اعتماد به نفس و قدرت بیشتری دکوراسیون خانه خود را انجام دهید. ولی آنچه برنامه طراحی داخلی انجام می دهد مختص فضای داخلی خانه خودتان خواهد بود. درمورد کف پوش، رنگ دیوار یا روشنایی جدید برای خانه اپلیکیشن ها گام به گام در پروسه طراحی یاری رسان هستند. با اپلیکیشن ها دیگر نیازی به طراح داخلی ندارید.

قبل از دانستن نام اپلیکیشن بد نیست بدانید اگر می خواهید طراح دکوراسیون شوید، راهکار چیست! 

اپلیکیشن طراحی داخلی: Homepolish

مجله Homepolish مجموعه کاملی از تمام پروژه ها است. با این برنامه می توانید با بی نهایت ایده و خلاقیت روبرو شوید و تصمیم بگیرید که آیا برای دکوراسیون خانه شما مناسب است یا خیر.

اپلیکیشن طراحی داخلی: Neybers

با اپلیکیشن طراحی Neybers، کلکسیونی کامل در اختیار دارید. برنامه ای که به شما اجازه می دهد با قرار دادن مبلمان انتخاب شده از هزاران مورد موجود به طراحی مورد نظر خود دست پیدا کنید. می توانید از تصویر خانه خود استفاده کنید همچنین پیش فرض هایی برای فضا در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن طراحی داخلی: Roomhints

گاهی پیش می آید که لوازم، وسایل یا مبلمان خاصی را برای دکوراسیون خانه انتخاب کرده اید ولی نمی دانید چطور می توان آن را با باقی وسایل ست کرد. برنامه Roomhints به کمک شما می آید! تصویری از فضای خود را آپلود کنید. به سرعت به طراحان داخلی وصل می شوید که به سوالات شما پاسخ می دهند.

اپلیکیشن طراحی داخلی: Paper

اپلیکیشن Paper چیزی بیش از یک برنامه طراحی است. ولی آن را به عنوان مسیری به سوی پروژه های دکوراسیون در نظر می گیریم. با این برنامه چندکاره می توانید اسکیس و طرحی از پلان و نقشه منزل خود کشیده و مستقیما بر روی عکس ها ترسیم کنید. لیستی از وسایل تهیه کرده و همه چیز را مرتب نگهدارید. با این برنامه طراحی هیچگاه فراتر از برنامه و بودجه پیش نمی روید.

به شما خواهیم گفت پلان طراحی چیست و چه کاربردهایی دارد!

اپلیکیشن طراحی داخلی: Colour Capture

اپلیکیشن Colour Capture به شما این امکان را می دهد که از فضای مورد نظرتان عکس فوری گرفته و آن را با پالتی که در برنامه وجود دارد هماهنگ کنید. ترکیب رنگی خلق کنید و آنها را در فلدر مورد علاقه تان ذخیره کنید. بنابراین گزینه های رنگی زیادی برای دکوراسیون منزل خواهید داشت.

اپلیکیشن طراحی داخلی: Chairish

امکان خرید و فروش کالای دکوراسیون، وسایل و مبلمان با این اپلیکیشن طراحی داخلی وجود دارد. امکان استفاده از این برنامه و خرید و فروش محصولات در خارج از کشور مقدور خواهد بود. جامعه دکوراسیونی Chairish مجموعه ای از دوستداران دکوراسیون است.

اپلیکیشن طراحی داخلی: Modsy

با این برنامه می توانید از فضای خود عکس گرفته تا مدل سه بعدی خامی از فضا به شما بدهد. سپس تعدادی پیشنهاد طراحی از طراحان به شما داده می شود. دکوراسیون خود را آنطور که می خواهید کامل کنید، لوازم و مبلمان را خریداری کنید. با این برنامه طراحی داخلی می توانید بدون پرداخت هزینه از متخصصصین طراح کمک بگیرید.

اپلیکیشن طراحی داخلی: Handy

این اپلیکیشن برای منظم کردن هر خانه ای مناسب است ولی کسانی که بطور حرفه ای از برنامه Handy استفاده می کنند ابزارها و قابلیت های بیشتری را در برنامه موبایل خود پیدا کرده اند. برای نصب لوازم دکوری از تابلو گرفته تا وسایلی مانند لوله یا حتی سیم کشی می تواند با برنامه Handy از مستقیم بودن و شیب نداشتن آنها اطمینان حاصل کرد.

شما می توانید با وارد شدن به بخش تکنولوژی در وبسایت چیدانه از آخرین اخبار فناوری، وسایل و غیره اطلاعات خوبی به دست بیاورید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه