Chidaneh.com placeholder image

شیک ترین مدل دکوراسیون پذیرایی، شوروم مبلیران را ببینید

به قلم: یاسمین ثریا

برند مبلیران، انواع مبل و لوازم چوبی باکیفیت و یونیک را طراحی تولید می‌کند. اگر سری به شوروم این شرکت بزنید؛ می‌توانید ایده‌های عالی برای چیدمان شیک ترین مدل دکوراسیون پذیرایی منزل‌تان، بگیرید. مبلمانی که شکوه کلاسیک و آرامش مدرنتیه را به منزل شما می‌بخشند؛ همگی در فضایی مجلل، تبدیل به کلکسیونی از بهترین‌ها شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا مدل‌های انحصاری شرکت مبلیران را ببینیم؛ شاید بخشی از این شوروم، دکور پذیرایی شما در آینده باشد.

مبلیران اصل
جدیدترین مبلمان کلاسیک لوکس پذیرایی
مبلیران اصل

تابلو فرش ریحان

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک سلطنتی رنگ زرشکی
مبلیران اصل

ویژگی‌های یک پذیرایی شیک چیست؟

در پذیرایی منزل باید زیباترین مدل مبل بازار را چید؛ سپس با اکسسوری‌های شیک، تعادل و سبکی انحصاری به فضا بخشید. شرکت مبلیران، در این چند دهه فعالیت همیشه در طراحی و تولید، مدل‌های جدید بازار پیش‌قدم بوده است. بنابراین اگر می‌خواهید شیک ترین مدل دکوراسیون پذیرایی، در منزل شما باشد؛ از چیدمان اتاق پذیرایی‌تان لذت ببرید؛ همچنین از کیفیت مبلمان آسوده خاطر باشید؛ باید حتما سری به یکی از شوروم‌های مبلیران بزنید.

مطلب پیشنهادی: مبل ال کلاسیک برای کدام پذیرایی مناسبه؟

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک سبز رنگ
مبلیران اصل

تنوع طرح و رنگ یونیک، در مبلیران

همین که در شوروم قدم می‌زنید؛ رنگ‌ها و طرح‌ها شما را کنار هر دست مبلمان، میخکوب می‌کند. همین مدل سبز کله‌غازی، نه تنها رنگ خاص و کلاسیکی دارد؛ بلکه بدنه محکم مبل سبب دوام آن می‌شود. در نهایت شمایید که باید روی این مبل راحت بنشینید. مبلیران با طراحی ارگونومی محصولات خود، این آسودگی را برای شما تامین کرده است. مثلا چیدن این مبل در پذیرایی افرادی که کتابخانه‌ای غنی دارند هم عالی است. روی این مبل بنشینید و ساعت‌ها از مطالعه لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی: این ویلاهای دوبلکس کلاسیک، قصراند!

مطلب پیشنهادی: 

مبلیران اصل
مبلمان راحتی تک نفره قرمز
مبلیران اصل

رنگ یونیک شیک ترین دکوراسیون پذیرایی 

به جز مدل مبل، خود رنگ و جنس پارچه مبلمان نیز در نمای شیک ترین مدل دکوراسیون پذیرایی، بسیار موثراند. مثلا این مبل تک قرمز را می‌توانید با ست سبز بالا ست کنید. اگر کف منزل‌تان با کف پوش قهوه‌ای پوشیده شده است؛ این ترکیب رنگ، کلاسیکی خیره‌کننده در پذیرایی‌تان می‌سازد.

مطلب پیشنهادی: رنگ قرمز در دکوراسیون غوغا می‌کند.

مبلیران اصل
سرویس مبلمان راحتی شیک جدید
مبلیران اصل

گستردگی طیف رنگی 

برای این‌که شیک ترین مدل دکوراسیون پذیرایی به دل خودتان بنشیند؛ باید حتما با رنگ پارچه مبل ارتباط برقرار کنید. مثلا اگر از رنگ‌های تندی که در بالا نشان دادیم را نمی‌پسندید؛ این مبل سبز ساده تک را با مبل‌های رنگ خنثی مبلیران، ست کنید.

مطلب پیشنهادی: ترکیب رنگ سدری، نمونه‌های‌اش را اینجا ببینید.

مبلیران اصل
مبل تک نفره راحتی زیتونی
مبلیران اصل

مبلیران اصل
مدل میز غذاخوری کرم
مبلیران اصل

مبلیران اصل
مبلمان خانگی نقره ای
مبلیران اصل

جنس مبل در شیک ترین مدل دکوراسیون پذیرایی

گروهی از افراد نمای وزین سبک کلاسیک را با جنس چرم می‌شناسند. این مدل مبل چرم مبلیران، از آن دسته ست‌هایی است که سال‌ها مد روز است. کیفیت بالای چرم این مبل، شما را از تعویض مبلمان، تا سال‌ها بی‌نیاز می‌کند. فقط به ظرافت طراحی پایه‌ها و دسته‌ها بنگرید و تفاوت مبلیران را باور کنید.

مبلیران اصل
مبلمان چستر چرم کلاسیک
مبلیران اصل

از طرفی برخی افراد جنس چرم را نمی‌پسندند و دوست دارند پارچه مبل منزل، نرم باشد؛ مثل این ست قهوه‌ای که می‌تواند به عنوان المانی زیبا در سبک تلفیقی به کار رود.

مطلب پیشنهادی: ترکیب رنگ خاکستری، این روزها خیلی پرطرفدار شده!

مبلیران اصل
مبلمان نشیمن رنگ قهوه ای چرم
مبلیران اصل

مبلیران اصل
جدیدترین مبلمان کلاسیک لوکس پذیرایی
مبلیران اصل

سبک شیک‌ ترین دکوراسیون پذیرایی

رنگ قهوه‌ای برای ایجاد نمای شیک ترین مدل دکوراسیون پذیرایی، بی‌نظیر است. با این حال فضای منزل برخی افراد برای آن مدل چرم مناسب نیست. چنین علاقمندانی می‌توانند از کارشناسان مبلیران، سراغ این مدل زیبا را بگیرند؛ این ست راحتی را می‌توانید برای ایجاد سبکی تلفیقی در هال و پذیرایی خود به کار برید.

مطلب پیشنهادی: چگونه مبل چرم را تمیز کنیم؟

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک فیروزه ای
مبلیران اصل

مبل‌های کلاسیک مبلیران

شرکت مبلیران مدل‌های زیبایی از سبک مبل کلاسیک را تولید می‌کند. ظرافت‌های طراحی در بدنه چوبی و انتخاب طرح زیبای پارچه، هنری است که فقط طراحان این شرکت در دست دارند.

مطلب پیشنهادی: اصول چیدمان کوسن روی مبل را یاد بگیرید.

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک رنگ آبی آسمانی
مبلیران اصل

ابهت رنگ مشکی و طلایی

همیشه دو رنگ مشکی و طلایی، مظهر سبک کلاسیک در شیک ترین مدل پذیرایی بوده‌اند. مبلیران برای این سلیقه نیز، مدل‌های متنوعی را ارائه می‌دهد.

مبلیران اصل
مبلمان راحتی رنگ مشکی
مبلیران اصل

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک مشکی طلایی
مبلیران اصل

مبلیران اصل
مبلمان سلطنتی رنگ مشکی طلایی
مبلیران اصل

ست کنسول با مبلمان

برای تکمیل شیک ترین مدل دکوراسیون پذیرایی حتما انواع کنسول‌های زیبا و خاص مبلیران را ببینید. نقش و نگار این مدل را با بهره‌گیری از نقوش یونیک شرقی خلق کرده‌اند.

مبلیران اصل
کنسول طرحدار کلاسیک سرمه ای طلایی
مبلیران اصل

ست میز ناهارخوری

در کنار شیک ترین مدل دکوراسیون پذیرایی، باید به فکر ناهارخوری هم باشید؛ در بیشتر منازل فعلی فضای ناهار خوری و پذیرایی کنار هم هستند. برای ایده گرفتن می‌توانید آلبوم میزهای ناهارخوری مبلیران را مشاهده کنید.

مبلیران اصل
مدل میز غذاخوری سرمه ای
مبلیران اصل

مبلیران اصل
میز غذاخوری لوکس مدرن
مبلیران اصل

مبلیران اصل
جدیدترین مبلمان کلاسیک لوکس پذیرایی
مبلیران اصل

سبک مدرن در شیک ترین پذیرایی

در بسیاری از منازل، جای کافی برای گستردگی سبک کلاسیک نیست. البته برخی افراد آپارتمان بزرگی دارند اما سادگی سبک مدرن را ترجیح می‌دهند. مبلیران در زمینه تولید مبلمان راحتی و مدرن بسیار موفق عمل کرده است. به عبارتی این سبک مبلمان شاید به دست طراحان این شرکت در کشور ما مشهور شد.

مبلیران اصل
مبلمان تخت خواب شو رنگ خاکی
مبلیران اصل

مبلیران اصل
مبلمان نشیمن رنگ طوسی روشن
مبلیران اصل

چیدمان شیک ترین مدل دکوراسیون پذیرایی

شما هم می‌توانید چنین مدل‌های شیکی را در پذیرایی منزل خود بچینید؛ بدون این‌که لازم باشد، حتما دیزاینر، استخدام کنید. برای این منظور، سری به شورورم مبلیران بزنید؛ تمام مدل‌ها را از نزدیک بررسی کنید و برای دریافت مشاوره از کارشناسان فروشگاه کمک بگیرید. در صورتی‌که مایلید به طور مستقیم از جدیدترین مدل‌های این شرکت باخبر باشید؛ حتما اینستاگرام مبلیران را فالو کنید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه