Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون نشیمن مینیمال، همینقدر شیک و زیبا

به قلم: تحریریه چیدانه

ریشه مینیمالیسم بر این اساس است که زندگی شما را از بی‌نظمی خلاص می‌کند و بر عادات ساده زندگی تمرکز می‌کند، از جمله اینکه فضای خود را برای داشتن چیزهای با ارزش و معنی‌دار به جای قراردادن وسایل و یا مبلمان یکنواخت و شلوغ متمرکز پر کنید. این فلسفه طراحی همچنین به شیوه‌های تمیزتر، پایدارتر و کارآمدتر زندگی کمک می‌کند. سرزندگی و حسو حال در فضای مینیمال به خصوص دکوراسیون نشیمن خانه، تمیز و یکدست هستند و هیچ گونه شلوغی یا هیجان کاذب پیدا نخواهید کرد. به احتمال زیاد در یک اتاق نشیمن مینیمالیستی چیزی مانند یک کاناپه یا دسته‌ای از کتاب‌ها پیدا نخواهید کرد، اما ممکن است یک رنگ روشن و خنثی را مشاهده کنید یا چند الگوی نامرئی به شکل فرش اضافه شده یا کوسن‌های ساده در محیط. در این مطلب ، 33 اتاق نشیمن مینیمال وجود دارد که به شما انگیزه می‌دهد ساده زندگی کردن را امتحان کنید. به علاوه، اکسسوری‌های مینیمالی را برای افزودن به فضای خود و ایده‌های جذاب را برای جلوه دادن به بقیه خانه خود نیز بررسی کنید.

همچنین ببینید: عکس آشپزخانه مینیمال، 43 دکوراسیون جذاب مینیمالیستی

چوب و هنر

سبک مینیمال در اتاق نشیمن

سبک مینیمال، سبکی متفاوت و راحتی است که نباید به آن سخت بگیرید، مینیمالیستی دقیقا می‌خواهد همه چیز را ساده ببینید و معنی آن را عمیقا درک کنید. در این عکس‌ها، تعداد زیادی اتاق نشیمن مینیمال وجود دارد که احساس سیال بودن دارند و شما می‌توانید آزادانه به آن‌ها بیاندیشید.  اگر بافت‌ها را ترکیب کرده و چند جلوه طبیعی مانند اِلمان‌ها و گیاهان به اتاق خود اضافه کنید، احساس کلی فضای نشیمن؛ گرم و دلپذیر خواهد بود. حتی اگر اتاق شما تنها با چند اثاثیه و جزئیات کلیدی تکمیل شده باشد.

شما هم اگر چنین نشیمن‌های مینیمالی را دوست دارید و می‌خواهید تغییر دکوراسیون دهید تا سادگی و آرامش بیش‌تری داشته باشید، می‌توانید در انتخاب مبلمان و اکسسوری‌ها تجدید نظر کنید و یا از متخصصین مبلمان و وسایل منزل در چیدانه برای خرید مشاوره بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه