Chidaneh.com placeholder image

مبل لوکس راحتی، مدل‌های جدید برای دکوراسیون

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از انواع پر طرفدار مبلمان در سبک‌های مختلف دکوراسیون، مبلمان راحتی است. که علاوه بر ظاهر زیبا، به لحاظ کاربردشان بسیار محبوب هستند. امروزه با کوچک شدن فضای داخلی خانه‌ها، انتخاب مبلمان مناسب که ظاهری لوکس، کیفیت خوب و راحتی داشته باشد، کمی دشوار است. اما امروز در چیدانه می‌خواهیم لوکس‌ترین مبلمان راحتی در ویترین محصولات مبل ایتال استیل را به شما معرفی کنیم تا انتخاب مبلمان مناسب برای فضای دکوراسیون‌تان ساده‌تر شود با ما همراه باشید.

مبلمان آل یاسین

چوب و هنر

مبلمان راحتی و لوکس، همیشه به دلیل نوع طراحی‌شان و استفاده از پارچه‌های خاص، در ترکیبی زیبا با چوب، مورد علاقه بسیاری بوده است. انتخاب یک دست مبلمان لوکس راحتی در دکوراسیون پذیرایی به تنهایی جلوه خاصی به اتاق می‌دهد. شاید در نگاه اول مبلمان راحتی تنها مناسب برای سبک مدرن دکوراسیون باشد اما، با انتخاب یک کاناپه راحتی لوکس می‌توانید جلوه‌ای تازه به خانه ببخشید که در کنار راحتی، جلوه‌ای فاخر داشته باشد.

مبلمان لوکس راحتی نشیمن چستر

انتخاب مبل راحتی برای نشیمن

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هر دکوراسیونی اهمیت دارد، سلیقه شما و انتخاب های شما است. البته توجه به بعضی از نکات هم انتخاب‌تان را هوشمندانه‌تر خواهد کرد. به عنوان مثال، توجه به این مورد که مبلمان را برای چه فضایی می‌خواهید تهیه کنید، تاثیرگذارترین نکته‌ای است که باید در نظر بگیرید.. طبیعی است که شرایط انتخاب مبلمانِ راحتی نشیمن با مبلمان لوکس و رسمی دکوراسیون پذیرایی خیلی متفاوت است. معمولا مبلمان راحتی از نظر استفاده‌ی بالا و رفت و آمد در نشیمن، سادگی خودش را دارد و در عین حال از متریال باکیفیتی ساخته شده است تا دوام و مقاومت طولانی‌تری نیز داشته باشد. 

تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل
مبلمان راحتی کلاسیک متنوع
تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل

تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل
مبلمان راحتی کلاسیک متنوع
تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل

انتخاب مبلمان لوکس و راحت پذیرایی

مبلمان پذیرایی، اصولا لوکس و رسمی‌تر هستند و می‌شود برای آن‌ها از متریال‌های مجلل و لطیفی مثل ابریشم یا چرم نیز استفاده کرد، به دلیل آنکه، رفت و آمد در دکوراسیون پذیرایی کمتر از دکوراسیون نشیمن اسیت و عمر آن را طولانی می‌کند.

تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل
آباژور ایستاده لوکس و مدرن
تولید و تعمیرات مبل ایتال استیل

اکسسوری‌ها در کنار مبلمان لوکس راحتی

نکته دیگری که بیش‌تر به زیبایی فضا همراه با مبلمان لوکس راحتی کمک می‌کند، اکسسوری‌ها و لوازم دکوری هستند. مانند استفاده از یک آباژور قدی با پایه‌ منحصربه فرد و البته مجسمه و تابلوها که در واقع چیدمان فضا ر تکمیل می‌کنند. 

برای دیدن نمونه‌های مبلمان راحتی لوکس و پیدا کردن مبل موردنظر خود از پروفایل مبل ایتال استیل دیدن کنید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه