Chidaneh.com placeholder image

اعلاشویی فرش، مطمئن‌ترین انتخاب برای شستشوی فرش‌های شما

به قلم: فرگل سلحشور

فرش‌ها یکی از گران‌بها‌ترین و زیباترین عناصر هنری و تزئینی هر خانه‌ای هستند و به همین علت نگهداری و حفاظت از آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. احتمالا همگی روش‌های شستشوی مختلفی برای فرش به گوشمان خورده است اما در این میان، ممکن است اعلاشویی فرش کمی به گوشمان غریبه به نظر برسد. در ادامه همراه ما باشید تا با کمک قالیشویی ادیب، با این روش بسیار مطمئن و کاربردی شستشوی فرش، بیشتر آشنا شویم.
در این مطلب خواهید خواند:

  • اعلاشویی فرش چیست و چرا اهمیت دارد؟
  • اعلاشویی فرش چه برتری‌هایی نسبت به شستشوی معمولی دارد؟
  • کدام نوع فرش برای اعلاشویی مناسب است؟
  • قیمت اعلاشویی فرش چقدره؟

قالیشویی ادیب
شستشوی فرش و استفاده از مواد شوینده با کیفیت
goldقالیشویی ادیب

چوب و هنر

اعلاشویی فرش چیست و چرا اهمیت دارد؟

روش‌های شستشوی مختلفی برای فرش‌‌ها و قالی‌ها وجود دارند و همگی این روش‌ها در راستای تمیز و سالم ماندن فرش و افزایش طول عمر آن‌ها به کار گرفته می‌شوند. اعلاشویی فرش یک روش بسیار موثر برای تمیز کردن فرش است و در این روش، برای شستشوی فرش از دستگاه‌ها و مواد شوینده مخصوصی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:‌ معرفی خدمات کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب
شستشوی فرش و استفاده از مواد شوینده با کیفیت
goldقالیشویی ادیب

شستشوی صحیح فرش نتیجه مستقیمی با حفظ کیفیت، دوام و پاکسازی عمیق فرش دارد. شستشوی نامناسب ممکن است به بافت فرش آسیب‌های جدی وارد کند و از کیفیت فرش بکاهد. به همین دلیل، اگر صاحب فرشی هستید که لکه‌های زیادی روی آن ایجاد شده است یا فرش ارزشمندی دارید که حفظ کیفیت آن برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اعلاشویی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

قالیشویی ادیب
شستشوی انواع فرش‌های دستباف و ماشینی
goldقالیشویی ادیب

اعلاشویی فرش چه برتری‌هایی نسبت به شستشوی معمولی دارد؟

در شستشوی معمولی فرش ممکن است برخی لکه‌ها به خوبی پاک نشده و از بین نروند و از طرفی، به علت استفاده از مواد شوینده، ممکن است آسیب‌هایی به فرش وارد شود و از کیفیت و طول عمر آن کاسته شود.
اما در روش اعلاشویی فرش، به دلیل استفاده از دستگاه‌ها و شامپوهای مخصوصی که به صورت ویژه متناسب با فرش‌های حساس و گران‌بها طراحی شده اند، نه تنها هیچ آسیبی به فرش وارد نمی‌شود، بلکه موجب حفظ کیفیت و رنگ فرش شده و لکه‌های مختلف را از بین می‌برند. در این روش پس از شستشوی فرش، فرش‌ها به خوبی خشک شده و در بسته‌بندی به مشتریان تحویل داده می‌شود.

قالیشویی ادیب
شستشوی انواع فرش‌های دستباف و ماشینی
goldقالیشویی ادیب

کدام نوع فرش برای اعلاشویی مناسب است؟

به دلیل سیستم به خصوصی که در این روش به کار برده شده است، می‌توان گفت که برای تمامی انواع فرش‌ها، قالی‌ها، قالیچه‌ها و موکت‌ها مناسب است و به صورت ویژه، از آن‌جایی که فرش‌های دستباف و ابریشمی از ظرافت و حساسیت بالاتری برخوردارند، این روش بسیار مناسب آن‌ها خواهد بود.

قالیشویی ادیب
شستشوی انواع فرش‌های دستباف و ماشینی
goldقالیشویی ادیب

قیمت اعلاشویی فرش چقدره؟

قیمت اعلاشویی فرش به پارامترهای مختلفی وابسته است. پارامترهایی نظیر نوع فرش، ابعاد فرش، نوع بافت و الیاف فرش و… به طور مثال، می‌توان گفت که قیمت اعلاشویی فرش ماشینی با فرش دستباف متفاوت خواهد بود.
همچنین در یک بیان کلی، جدای از عواملی که در تعیین قیمت اعلاشویی فرش تاثیرگذار هستند، این روش به دلیل استفاده از دستگاه‌ها و مواد شوینده مخصوص، نسبت به شستشوی معمولی هزینه بالاتری را شامل می‌شود اما نتیجه باکیفیت‌تر و مطلوب‌تری را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:‌ کدام قالیشویی خوب است؟ قالی‌ها را آنلاین بشورید!

قالیشویی ادیب
شستشوی انواع فرش‌های دستباف و ماشینی
goldقالیشویی ادیب

کلام آخر
در یک بیان خلاصه، اعلاشویی فرش شامل شستشوی عمیق فرش به کمک دستگاه‌ها و مواد شوینده مخصوصی است که فرش‌های پر از لک، حساس و گرانبها را به خوبی شستشو داده و کیفیت آن‌ها را بدون آسیب رساندن به آن‌ها حفظ می‌کند. حال اگر شما هم به پاکیزگی فرش‌های خود و حفظ کیفیت آن‌ها اهمیت می‌دهید و قصد اعلاشویی فرش‌هایتان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به پروفایل قالیشویی ادیب در چیدانه بزنید.

قالیشویی ادیب
شستشوی فرش و استفاده از مواد شوینده با کیفیت
goldقالیشویی ادیب

 قالیشویی ادیب بزرگترین و مجهزترین قالیشویی کشور است که فعالیت خود را از سال1340 با بهره‌مندی از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها و مواد شوینده، جهت خدمت‌رسانی به مشتریان خود آغاز کرده است. جهت آشنایی بیشتر با این شرکت و خدماتی که ارائه می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم سری به وب‌سایت و صفحه اینستاگرام آن‌ها نیز بزنید.

مطالب مرتبط

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه