Chidaneh.com placeholder image

نایلون حبابدار ضربه گیر؛ کاربردها و مزایا!

به قلم: سمانه زارعی

هر نوع وسیله ­ای که احتمال شکستگی و یا ضربه خورن دارد؛ باید به خوبی بسته ­بندی و محافظت شود تا به سلامت به مقصد برسد. نایلون حبابدار یکی از متریال­ هایی است که برای بسته­ بندی وسایل مختلف مورد استفاده قرار می ­گیرد. در این مطلب راجع به نایلون حبابدار ضربه­ گیر و کاربردهای آن صحبت خواهیم کرد. به همین دلیل با گروه لوازم مبل سینا همراه شده ­ایم. اگر شما هم به دنبال تهیه متریالی برای بسته ­بندی هستید، این مطلب را بخوانید.

 

تابلو فرش ریحان

لوازم مبل سینا
انواع مدل‌های نایلون‌های حباب‌دار ضربه‌گیر
لوازم مبل سینا

انواع ضربه ­گیر بسته ­بندی؛ کدوم بهتره؟

برای بسته­ بندی وسایل از متریال­ های مختلفی استفاده می­ شود. با توجه به نوع وسیله و میزان حساسیت آن، می­ توان هریک از انواع ضربه­ گیر از جمله: نایلون حبابدار، فوم بسته­ بندی، یونولیت و.. را استفاده کرد. نایلون حبابدار ضربه ­گیر یکی از رایج­ ترین نوع ضربه گیر است که تنوع بالایی دارد و می ­توان آن را برای انواع وسایل شکستنی استفاده کرد. 

 

لوازم مبل سینا
انواع مدل‌های نایلون‌های حباب‌دار ضربه‌گیر
لوازم مبل سینا

نایلون حبابدار ضربه­ گیر چیست؟

نوعی نایلون که برای بسته­ بندی وسایل مختلف استفاده می­ شود. در این نوع نایلون؛ داخل حباب­ های پلاستیکی با هوا پرشده است و همین حباب ­ها باعث می ­شود تا نایلون حبابدار سطحی بسیار نرم مانند بالش پیدا کند. کمتر کالایی را می­ توانید پیدا کنید که توسط نایلون حبابدار ضربه گیر بسته ­بندی نشده باشد. بخصوص برای کالاهای شکستنی از این نوع نایلون استفاده زیادی می ­کنند. هیچ کدام از نایلون­ های به کار رفته در صنایع از مقاومتی مانند نایلون حبابدار ضربه ­گیر برخوردار نیستند. نایلون حبابدار ضربه­ گیر در سه نوع دو،‌ سه و پنچ لایه تولید می ­شود و هر چه تعداد لایه­ ها بالاتر می ­رود مقاومت آن نیز افزایش می ­یابد.

 

لوازم مبل سینا
انواع مدل‌های نایلون‌های حباب‌دار ضربه‌گیر
لوازم مبل سینا

کاربردهای نایلون حبابدار ضربه­ گیر 

نایلون حبابدار ضربه ­گیر برای بسته­ بندی وسایلی که باید در برابر ضربه و شکستگی حفظ شوند؛ استفاده می­ شود. این نوع نایلون کاربردهای زیادی دارد. برخی از کاربردهای نایلون حبابدار ضربه ­گیر عبارتند از:

  • بسته بندی محصولات چوبی مانند مبلمان و دکوراسیون اداری
  • صنایع خودروسازی و همچنین وابسته به خودروسازی
  • صنایع تولیدکننده لوازم خانگی
  • صنایع الکتریکی و الکترونیکی
  • کلیه اتوبارها و صنوف فعال در زمینه حمل اثاثیه
  • صنایع تولید شیشه
  • بسته­ بندی قطعات کامپیوتر
  • در کارگاه ­های کابینت ­سازی جهت حمل کابینت
  • بسته ­بندی وسایل شکستنی جهت اسباب­ کشی

 

لوازم مبل سینا
انواع مدل‌های نایلون‌های حباب‌دار ضربه‌گیر
لوازم مبل سینا

انواع نایلون حبابدار

برای انتخاب انواع نایلون حبابدار باید به ابعاد و اندازه وسیله و همچنین میزان حساسیت وسیله ­ای که قرار است جابه­ جا شود، توجه کرد. نایلون­ های حبابدار ضربه­ گیر بر اساس چند لایه بودن و همچنین ابعاد و اندازه ­ی حباب­ های آن به چندین نوع تقسیم می­ شوند. همچنین هنگام خرید شما می ­توانید با توجه به نیاز خود عرض نایلون را انتخاب کنید.

از مهم­ ترین انواع نایلون حبابدار ضربه­ گیر؛ می­توان به نایلون دو لایه حباب درشت، نایلون سه لایه حباب درشت و نایلون سه حباب ریز را نام برد. نایلون دو لایه حباب درشت از انواع نایلون حبابدار است که از قطر و همچنین حباب­ های درشت ­تری برخوردار می­ باشد و می­ تواند از محصول به خوبی محافظت نماید. نایلون سه لایه حبابدار از ضریب ایمنی بالاتری نسبت به نوع دو لایه حبابدار برخوردار است زیرا یک لایه بیشتر دارد. نایلون سه لایه حباب ریز هم از ضریب ایمنی بالایی در حد و اندازه سه لایه حباب درشت برخوردار است با این تفاوت که از این نوع نایلون حبابدار برای بسته ­بندی محصولات به مراتب کوچکتر استفاده می­ شود.

 

لوازم مبل سینا
انواع مدل‌های نایلون‌های حباب‌دار ضربه‌گیر
لوازم مبل سینا

نایلون حبابدار ضربه ­گیر؛ با خیال راحت استفاده کنید!

انواع نایلون برای بسته ­بندی و حمل­ ونقل محصولات تولید شده در یک کارخانه و یا حتی یک کارگاه تولیدی مورد استفاده قرار می ­گیرد که یکی از پرکاربردترین آنها نایلون حبابدار است. نایلون حبابدار از لحاظ شکل ظاهری و همچنین ساختار تفاوت زیادی با سایر نایلون­ ها دارد و ضریب ایمنی محصول را تا حد بسیار زیادی افزایش می­ دهد. نایلون حبابدار از جمله نایلون­ های شفاف و البته ضربه­ گیر است که برای بسته­ بندی محصولات آسیب­پذیر و شکستنی مورد استفاده قرار می­ گیرد. نایلون حبابدار می­ تواند ضربه ­های وارد شده به محصول را تا حد زیادی دفع نموده و در نتیجه از شکستگی، خش­دار شدن و همچنین فرورفتگی آنها جلوگیری کند. حباب ­هایی که بر روی نایلون حبابدار به کار رفته ­اند ابعاد مختلفی دارند و می­ توانند ابعادی کوچک و یا بزرگ داشته باشند. از نایلون حبابدار با حباب­ های کوچک برای بسته­ بندی محصولات کوچک و از نایلون با حباب­های درشت برای بسته ­بندی محصولات به مراتب بزرگتر استفاده می ­شود.

 

لوازم مبل سینا
انواع مدل‌های نایلون‌های حباب‌دار ضربه‌گیر
لوازم مبل سینا

نایلون حبابدار از کجا بخریم؟

وقتی اولین بار به نایلون حبابدار احتیاج پیدا می­ کنید؛ اولین سوال­تان این است که نایلون حبابدار را از کجا بخریم؟ اگر بخواهید به صورت حضوری نایلون حبابدار را تهیه کنید؛ می ­توانید از پلاستیک فروش ­ها نایلون حبابدار ضربه­ گیر را خریداری کنید. ولی پیشنهاد بهتر برای خرید نایلون حبابدار، تهیه به صورت اینترنتی است. فروشگاه­ های اینترنتی با قراردادن اطلاعات کامل محصول، کار خرید نایلون حبابدار را راحت ­تر کرده ­اند. با این کار در وقت شما هم صرفه­ جویی خواهد شد.

 

لوازم مبل سینا
انواع مدل‌های نایلون‌های حباب‌دار ضربه‌گیر
لوازم مبل سینا

قیمت نایلون حبابدار ضربه­ گیر

احتمالا با کمی بررسی متوجه تفاوت قیمت در نایلون حبابدار خواهید شد. اختلاف قیمت در انواع نایلون حبابدار به چندین عامل بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • کیفیت پلاستیک مورد استفاده در تهیه نایلون حبابدار
  • چند لایه بودن نایلون حبابدار
  • درشت و یا ریز بودن حباب ­های نایلون
  • عرض و طول نایلون
  • ضخامت نایلون حبابدار

 

لوازم مبل سینا
انواع مدل‌های نایلون‌های حباب‌دار ضربه‌گیر
لوازم مبل سینا

کلام آخر:

اگر به دنبال بسته بندی ایمن و مطمئنی برای وسایل شکستنی و یا اسباب کشی هستید؛ نایلون حبابدار ضربه ­گیر می­ تواند به شما کمک کند. نایلون حبابدار ضربه ­گیر یکی از لوازمی است که برای بسته ­بندی مبلمان مورد استفاده قرار می ­گیرد. 

گروه لوازم مبل سینا در زمینه پخش و تولید انواع لوازم مبلمان فعالیت دارند و یکی از محصولات این گروه نایلون حبابدار ضربه ­گیر است. برای دیدن محصولات دیگر این گروه به پروفایل لوازم مبل سینا سر بزنید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه