Chidaneh.com placeholder image

سفارش ساخت کابینت به بهترین کارگاه چوب در تهران

به قلم: مژگان احمدی

برای سفارش ساخت کابینت آشپزخانه دیگر سراغ کابینت ساز نروید و یک بار به کارگاه چوب در تهران یا هر کارگاه چوبی که در شهرتان است مراجعه کنید. چرا همیشه باید کار را سخت کنیم وقتی که هنرمندان حرفه‌ای در کارگاه‌های چوب حضور دارند؟ چیدانه تصمیم دارد این بار روش متفاوت‌تری برای سفارش و تهیه کابینت را پیش روی‌تان بگذارد، پس آن را از دست ندهید.

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

تابلو فرش ریحان

انواع کابینت در لابه لای الوارهای کارگاه چوب در تهران

با ساخت انواع کابینت در بهترین کارگاه چوب در تهران به خانه آرزوهای خود برسید. قرار نیست همیشه مجبور باشیم مطابق با نمونه کابینت‌های موجود در بازار و مدل‌ها و جنس‌هایی که وجود دارد خانه خود را طراحی کنیم. اغلب اوقات دیده می‌شود که خانم‌ها نمونه طرح‌های زیادی را در فضای مجازی می‌بینند و دوست دارند تا خانه خود را به آن صورت طراحی کنند، اما به دلیل اینکه کابینت ساز یا نجارخوبی پیدا نکرده‌اند مجبور به انتخاب یکی از طرح‌های پیشنهادی برخی از شرکت‌ها بوده‌اند.

اما صنایع چوب یش این محدودیت را حذف کرده است و این امکان را به ما می‌دهد تا با مراجعه حضوری و ارائه طرح یا عکس دلخواه‌تان آن طور که دوست دارید، سفارش ساخت کابینت‌های آشپزخانه‌تان را بدهید. خبر خوبی دیگر این است که شما می‌توانید برای هر سبکی از دکوراسیون سفارش تولید کابینت‌های آشپزخانه را بدهید و در نهایت کار را به صورت حرفه‌ای تحویل بگیرید.

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

ضمانت سلامت کابینت چوبی و رفع مشکلات آن

شاید در گذشته به گفته مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌های‌مان پس از خرید اجناس مختلف واقعا راضی بودیم و تا سال‌ها از آن وسیله استفاده می‌کردیم، اما این روزها به ندرت این حرف‌های شیرین و رضایت بخش را می‌شنویم. از آنجایی که خرید کابینت کار بسیار حساس و مهمی است و نمی‌توان خیلی راحت از کنار آن گذشت؛ مخصوصا با قیمت‌هایی که برخی از شرکت‌های مختلف ارائه می‌دهند کار انتخاب را برای اکثر افراد سخت کرده است.

یکی از دغدغه‌های مهم افراد در این است که آیا پس از خرید و پس گذشت چند ماه از کار و کیفیت بدنه کابینت آشپزخانه‌شان رضایت خواهند داشت یا نه؟! 

بهترین کار برای داشتن کابینت دلخواه‌تان این است که تمامی مراحل ساخت آن تنها توسط یک مجموعه و در یک فضا انجام شود، تا بابت آن خیال‌تان کاملا راحت باشد. وقتی مستقیم به یک کارگاه چوب در تهران یا هر شهر دیگر مراجعه کنید و در خصوص انواع چوب‌هایی که وجود دارد مشاوره بگیرید، خیلی دقیق‌تر می‌توانید جنس کابینت خود را نتخاب کنید. در نتیجه از نوع و جنس و کیفیت و کارایی محصول آگاهی بیشتر دارید، چون از نزدیک مواد اولیه سازنده کابینت را دیده‌اید. 

مطلب پیشنهادی: کدام جنس کابینت آشپزخانه را انتخاب کنیم؟

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

بهترین کارگاه چوب در تهران که کمتر کسی می شناسد

تخصص اصلی صنایع چوب یش در ساخت انواع کابینت‌های کلاسیک، نئو کلاسیک لوکس و پولیش است. این مجموعه به عنوان یک کارگاه چوب در تهران فعالیت دارد و کابینت‌های تمام چوب را به طور حرفه‌ای طراحی و عرضه می‌کند و حتی با توجه به خواسته و سفارش هر فرد، هر طرح و مدلی که در بازار وجود ندارد را توسط متخصصین حرفه‌ای خود می‌تواند تولید کند.

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

از سفارش ساخت کابینت به کارگاه چوب نترسید

همیشه تصور ما بر این بود که حتما برای ساخت کابینت باید به یک کابینت ساز مراجعه کنیم؛ در حالی که با مراجعه حضوری به یک کارگاه چوب در تهران یا هر شهر دیگری که در آن سکونت دارید، خیلی راحت می‌توانید این کار را انجام دهید. وقتی که سفارش دهنده بتواند صفر تا صد فرایند ساخت کابینت را از نزدیک مشاهده کند قطعا نظری متفاوت‌تر از قبل خواهد داشت و این  موضوع تاثیر بسزایی در تصمیم‌ وی در خصوص نقش و طرح کابینت خواهد داشت. 

مطلب پیشنهادی:اندازه های استاندارد کابینت آشپزخانه و دسترسی مناسب

صنایع چوب یش یک کارگاه چوب در تهران است که یک تیم حرفه‌ای از افراد متخصص در حوزه چوب تشکیل شده است و در کار ساخت انواع کابینت تبحر خاصی دارند؛ به نحوی که برای هر سبک از کوراسیون داخلی به راحتی می‌توانند متناسب با سبک دلخواه شما کابینت طراحی و تولید کنند. همچنین افرادی که در سایر شهرهای دیگر هستند می‌توانند با مراجعه حضوری سفارش خود را بدهند.

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

جادوی بزرگ کارگاه چوب در تهران

شاید تصور همه از یک کارگاه چوب بر این باشد که فقط الوارهای چوبی در آنجا وجود دارد و چیز دیگری بافت نمی‌شود و حتما باید پر از تنه‌های بزرگ درختانی باشد که در انتظار قطعه قطعه شدن به سر می‌برند!

اما در کارگاه چوب پش الوارهای چوب در زیر دستان ماهر متخصصین به خوبی هنر نمایی می‌کنند و نهایت عظمت و زیبایی را به ارمغان می‌آورند. کارگاه‌های چوب تنها برای برش زدن چوب و تولید اولوارها نیستند، بلکه در بسیاری از این کارگاه‌های چوب بری همزمان در حال ساخت انواع مبلمان و کابینت‌های چوبی یا انواع و اقسام اثباب و اثاثیه منزل مشغول به کار هستند. 

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

مزیت سفارش کابینت از کارگاه چوب در تهران

مزیت بزرگ و اصلی سفارش ساخت کابینت در کارگاه‌های چوب بری در این است که قطعا به شما ضمانت کیفیت می‌دهند و بابت آنچه ساخته‌اند پشتیبانی خوبی نیز دارند؛ چرا که از کیفیت کار خود مطمئن هستند و در صورت بروز هر مشکلی در اولین فرصت ممکن تعمیرات آن را نیز انجام خواهند داد. 

مطلب پیشنهادی: کابینت پیش ساخته و انواع آن؛ آماده تحویل بگیرید!

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

کلام آخر

گاهی برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید خلاف جهت رودخانه شنا کرد و به سراغ فردی رفت که تصورش را نمی‌کردید. صنایع چوب یش یک کارگاه چوب در تهران است که فقط یک کارگاه معمولی برای بریدن انواع الوارها نیست و چیزی فراتر از حد تصور است به طوری که یکی از خالقان خبره خواسته‌های شما به حساب می‌آید تا زیبایی را به آشپزخانه‌تان بیاورد. حسن بارز سفارش کابینت به یک کارگاه چوب در این است که برای شما کاری را می‌سازد که نمونه آن جایی دیگر نخواهد بود.

نویسنده: راضیه حسین آبادی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه