Chidaneh.com placeholder image

ظروف پذیرایی آلومینیومی طرح برگ، یک پذیرایی شیک!

به قلم: سمانه زارعی

یکی از مواردی که افراد باسلیقه در پذیرایی از مهمان به آن توجه می ­کنند، انتخاب و خرید ظروف پذیرایی شیک و زیباست. ظروف پذیرایی آلومینیومی از انواع ظروفی هستند که به تازگی نظر افراد زیادی را به خود جلب کرد­ه ­اند. ظروف پذیرایی آلومینیومی طرح برگ یکی از محصولات گروه ثانی هوم است که در این مطلب می ­توانید با آن­ها آشنا شوید.

 

قالیشویی ادیب

ثانی هوم
شیرینی خوری آلومینیومی مدل برگ بو
ثانی هوم

انواع ظروف پذیرایی جدید

ظروف پذیرایی که میزبان در پذیرایی از مهمان­ ها استفاده می­ کند، بخشی از سلیقه ­ی میزبان را نشان می ­دهد. ظروف پذیرایی در انواع جنس­ های مختلفی در بازار وجود دارند. با توجه به میزان استفاده، سبک دکوراسیون منزل، سلیقه خودتان و یا نوع کاربرد آنها می­ توانید بهترین جنس آن را خریداری کنید. ظروف پذیرایی بر اساس نوع جنس در انواع؛ ظروف پذیرایی کریستال، ظروف پذیرایی برنج، ظروف پذیرایی چینی و ظروف پذیرایی آلومینیومی وجود دارند. 

 

ثانی هوم
برگ نارون چهارخانه جنس آلومینیوم نقره‌ای
ثانی هوم

شیک­ ترین ظروف پذیرایی، شامل چه ظروفی می ­شود؟

اگر تصمیم به خرید سرویس ظروف پذیرایی گرفته ­اید؛ قبل از آن بهتر است بدانید که ظروف پذیرایی شامل: شیرینی خوری، شکلات خوری، میوه خوری، بشقاب، کاسه آجیل، فنجان و نعلبکی و قندان می­ شود. هرچند شما می­ توانید هریک از این ظروف را به صورت جداگانه بخرید، ولی فراموش نکنید که ست بودن سرویس پذیرایی جذابیت پذیرایی شما را بیشتر می­ کند. همچنین شما می ­توانید بر اساس نیاز خودتان، فقط بعضی از ظروف را که برایتان کاربرد دارد بخرید.

 

ثانی هوم
ظرف پذیرایی با طرح برگ شیپوری
ثانی هوم

ظروف پذیرایی آلومینیومی طرح برگ

یکی از انواع ظروف پذیرایی شیک، ظروف پذیرایی آلومینیومی طرح برگ است. این نوع از ظرف پذیرایی یکی از طرح­ های ظرف پذیرایی گروه ثانی هوم است که می ­توانید با استفاده از آن پذیرایی شیک داشته باشید. ظروف پذیرایی آلومینیومی طرح برگ در ابعاد مختلفی وجود دارد و می ­توانید داخل آن خوراکی­ های مختلفی بریزید. این ظروف به راحتی شسته می­ شوند و چندین سال عمر می­ کنند.

 

ثانی هوم
ظرف پذیرایی آلومینیومی طرح برگ سرخس
ثانی هوم

ظروف پذیرایی آلومینیومی، دکوری هم می­ شود؟

برخی از افراد به قرار دادن ظروف شیک و زیبا به عنوان اکسسوری علاقه زیادی دارند. ظروف پذیرایی آلومینیومی با طرح­ های مختلف را، می ­توانید هم به عنوان ظروف دکوری به کار ببرید و هم در زمان مهمانی در آنها خوراکی­ های مختلفی بریزید و از مهمان پذیرایی کنید. مثلا وقتی شما در سینی پذیرایی ظرف آلومینیومی طرح برگ را قرار می­ دهید، در زمانی که استفاده نمی­ کنید باعث زیبایی میز جلومبلی شما می­ شود و هم در زمان پذیرایی کاربرد دارد.

 

ثانی هوم
ظرف پذیرایی برگ تخت افرا در سایز کوچک
ثانی هوم

ظروف پذیرایی آلومینیومی، چه مزیتی دارد؟

از مزایای ظروف پذیرایی آلومینیومی می ­توان به نشکن بودن و طول عمر بالای آن اشاره کرد. این نوع ظروف به راحتی شسته می­ شوند. همچنین رنگ نقره­ ای آنها برای دکوراسیون­ هایی که از رنگ ­های خنثی و نقره ­ای استفاده شده است، هم خوانی و تناسب دارد. 

 

ثانی هوم
ظرف شیرینی‌خوری مدل برگ سوزنی دو طبقه
ثانی هوم

خرید ظروف پذیرایی شیک، این نکته ­ها مهم هستند!

زمان خرید سرویس پذیرایی به این موارد توجه کنید:

  • به تنالیته رنگی وسایل دیگر پذیرایی مانند، سینی، میز جلومبلی و.. توجه کنید.
  • تعداد و ابعاد و اندازه ­ی ظروف موجود در سرویس پذیرایی به تعداد مهمان­ های شما و سبک پذیرایی وفرهنگ خانوادگی بستگی دارد. پس این مسئله را مدنظر قرار دهید.
  • سرویس پذیرایی بهتر است شستشوی راحتی داشته باشد و همچنین جنس آن را از نظر سلامتی مدنظر قرار دهید.
  • برخی از انواع ظروف پذیرایی آلومینیومی به صورت دو یا سه بخشی هستند و می­ توانید چندین خوراکی مختلف را در آنها بریزد و از مهمان پذیرایی کنید.
  • این روزها که خرید آنلاین طرفدار زیادی پیدا کرده است، شما به راحتی می ­توانید با بررسی محصولات مختلف، انتخاب­ های خود را از فروشگاه ­های معتبر سفارش دهید.

 

ظرف پذیرایی آلومینیومی

ثانی هوم
ظرف دکوراتیو مدل برگ چنار
ثانی هوم

کلام آخر:

با ظروف پذیرایی شیک و زیبا، می­ توانید بهترین پذیرایی را از مهمان­ هایتان داشته باشید. محصولات گروه ثانی هوم، می­ تواند یکی از انتخاب ­های شما باشد. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پروفایل گروه ثانی هوم سر بزنید و برای سفارش انواع محصولات با این مجموعه در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه