ظروف پذیرایی شیک، در مهمانی‌ها بدرخشید!

ظروف پذیرایی شیک، در مهمانی‌ها بدرخشید!

به قلم: یاسمین ثریا

چند روز پیش به خانه یکی از دوستانم رفتم. چیزی که در کنار دکوراسیون منزل دلنشینش خیلی به چشمم آمد، سرویس ظروف پذیرایی اش بودند. ظرف هایی که بعضی از آن ها با گل گلی های زیبایشان مرا به چند دهه قبل و چینی های یادگاری مادربزرگم بردند. از نوشیدن چای در آن فنجان های چینی گل دار آن چنان غرق لذت شده بودم که تصمیم گرفتم برای خانه جدیدمان که قرار است تا دو ماه دیگر به آن نقل مکان کنیم از این دست ظرف ها تهیه کنم. بنابراین با چیدانه تصمیم گرفتیم این ظروف پذیرایی شیک را از بخش کالاهای چیدانه به شما نیز معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ظروف پذیرایی شیک؛ شکلات‌خوری‌های طلایی

سرویس خواب بالسا

 شکلات‌خوری‌های شیک سفید

ظروف پذیرایی شیک؛ شکلات‌خوری‌های دوست‌داشتنی

شکلات‌خوری‌های دوست‌داشتنی

1. ظروف پذیرایی شیک؛ شکلات‌خوری‌های دوست‌داشتنی

یکی از راه‌های تزیین میز جلومبلی یا کانتر استفاده از ظروف پذیرایی شیک و پر کردن آن ها با خوردنی های رنگارنگ و دلفریب است. مثلا ترکیب های سه تایی شکلات‌خوری در رنگ‌های شاد مثل صورتی هم از نظر زیبایی بصری جذاب است و هم فضای کافی برای چیدن انواع شکلات ها را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید آن ها را در نوع پایه دار یا بدون پایه تهیه کنید.

کیک خوری شیک

کیک‌خوری‌های شیک و ساده

ظروف پذیرایی شیک. کیک‌خوری‌های شیک و ساده

ظروف پذیرایی شیک ظرف کیک

استند کیک خوری

2. کیک‌خوری‌های شیک و ساده

اگر اهل پختن کیک در خانه هستید، باید به فکر یک ظرف پذیرایی مناسب بدین منظور باشید. این کیک خوری هایی که در تصاویر می بینید می توانند در مهمانی شما مرکزیت تزیین میز را در دست گرفته و سایر اکسسوری ها در گرداگرد آن ها چیده شوند. خاصیت خوب این کیک خوری ها این است که به دلیل سادگی شان به راحتی با تزیینات دیگر شما ست می شوند.

مطلب پیشنهادی: ظروف پذیرایی آلومینیومی طرح برگ، یک پذیرایی شیک!

 شیرینی‌خوری‌های مطبق لوکس

ظروف پذیرایی شیک؛ شیرینی‌خوری‌های مطبق چوبی

شیرینی‌خوری‌های مطبق شیک

شیرینی‌خوری مطبق

ظروف پذیرایی شیک؛ شیرینی‌خوری‌ چندطبقه

3. ظروف پذیرایی شیک؛ شیرینی‌خوری‌های مطبق

اگر مهمانی شما رسمی تر و مجلل تر از دورهمی های همیشگی است، این کیک خوری ها و شیرینی خوری ها را می توانید جایگزین نمونه های ساده تر کنید. به خصوص در جشن ها، این ظروف پذیرایی شیک مطبق امکان قرار دادن انواع شیرینی و کیک را بر روی میز شما فراهم می آورند. آن ها با ظاهری لوکس تر و جذاب تر، فضای کمتری اشغال می کنند.

سرویس چای‌خوری

سرویس چای خوری

ظروف پذیرایی شیک چای خوری

ظروف پذیرایی شیک سرویس چای‌خوری سفید

ظروف پذیرایی شیک سرویس چای‌خوری

4. سرویس چای‌خوری

فنجان‎‌های گل گلی که در واقع مشوق من برای خریدن این ظروف پذیرایی زیبا بودند، مطمئنا برای شما هم جذاب هستند. مخصوصا اگر دکوراسیون منزل تان را به سبکی خانمانه و عروسکی چیده اید، این سرویس های چای خوری مناسب ترین گزینه برای شما خواهند بود. ضمنا پیشنهاد می کنم اگر قصد خریدن هدیه برای دوست نوعروس تان دارید، یک ست چای‌خوری خوش رنگ و لعاب حتما او را به وجد می آورد.

مطلب پیشنهادی: خرید شیک ترین ظروف پذیرایی کریستال برای جهیزیه نو عروسان

مرغ‌خوری‌های شیک

ظروف پذیرایی شیک مرغ‌خوری‌های شیک

مرغ‌خوری شیک

ظروف پذیرایی شیک مرغ خوری

5. مرغ‌خوری‌های شیک

یکی از ظروف پذیرایی که هنگام صرف غذا کاربرد زیادی دارد مرغ خوری یا همان خورشت خوری های نام آشنا است. این ظروف هم در مدل های تک اندازه و هم در اندازه های مختلف از یک مدل موجود هستند و شما می توانید بنابر نیاز خود آن ها را تهیه کنید.

کاسه ماست‌خوری و سالادخوری

 کاسه ماست‌خوری

کاسه سالادخوری

ظروف پذیرایی شیک سالادخوری

ظروف پذیرایی شیک سالادخوری سفید

سالادخوری شیک ساده

ظروف پذیرایی سالادخوری شیک

6. کاسه ماست‌خوری و سالادخوری

کاسه های ماست خوری و سالادخوری در اندازه های مختلف می توانند در ست ظروف پذیرایی شیک قرار گیرند. طرح های این کاسه ها آنچنان چشم نواز و زیبا هستند که حتی به عنوان ظروف دکوری می توانید در ویترین شیشه ای دکوراسیون منزل تان بگذارید. کلا ظروف پذیرایی سرامیکی از این دست جزو دکوری های جذابی هستند که حس مطبوعی را به بیننده منتقل می کنند.

ظروف پذیرایی شیک؛ ظرف سوفله

7. ظروف پذیرایی شیک؛ ظرف سوفله

این روزها در بسیاری از مهمانی ها معمولا دسر نیز جزو خوردنی های جذابی است که سرو می شود. از این رو انتخاب ظرف های شیک برای این منظور نیز حائز اهمیت است. برای نمونه این سوفله‌خوری سرامیکی سفید، در صورتی که چیدمان میز تان مدرن و ساده است، بسیار مناسب شما است.

8. سرویس قاشق و چنگال

خوردن غذا با این قاشق و چنگال های دوست داشتنی بسیار جذاب و لذت بخش است. این طرح ها و رنگ های شاد به تنهایی برای زینت بخشیدن به میز غذای شما کافی هستند. فقط باید حواستان باشد که رنگ ها با یکدیگر و با اکسسوری های دیگر سفره هماهنگ باشند.

مطلب خواندنی: جای کارد و چنگال، آنچه میز پذیرایی شما کم دارد!

9. دیس و پیش‌دستی

جالب است که تا این بند آخر تقریبا به همه اجزای میز غذا پرداختیم غیر از اصلی ها؛ پیش دستی و دیس. نکاتی که در انتخاب ظروف دیگر وجود داشت، برای این ظروف پذیرایی شیک نیز صدق می کند.

حرف آخر

نکته آخری که برای تزیین میز غذا در مهمانی ها به شما توصیه می کنیم، نحوه صحیح چیدمان اجزای اصلی (بشقاب، لیوان، قاشق و چنگال و کاسه) در کنار یکدیگر است. در این مطلب، 9 مورد از ظروف پذیرایی شیک که در زیبایی مهمانی‌ها و چیدمان دکوراسیون پذیرایی شما تاثیر دارند را معرفی کردیم. برای کسب راهنمایی بیشتر و انتخاب مناسب با متخصصین چیدانه در تماس باشید.

بازنویسی و انتشار: فهیمه مصدرالامور

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه