جای کارد و چنگال، آنچه میز پذیرایی شما کم دارد!

جای کارد و چنگال، آنچه میز پذیرایی شما کم دارد!

به قلم: فهیمه مصدرالامور

یکی از جزییات مهمی که روی میز پذیرایی باید حتما وجود داشته باشد، نظم‌دهنده کارد و چنگال است که امکان دردسترس بودن این لوازم پرکاربرد را برای شما، فراهم می‌کند. جای کارد و چنگال انواع مختلفی دارد که می‌توانید با توجه با مدل ظروف پذیرایی‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این مطلب می‌خواهیم شما را با انواع جای چاقو و چنگالی مناسب برای میز پذیرایی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

جای کارد و چنگال نقره

تابلو فرش ریحان

جای کارد و چنگال پذیرایی

1. جای کارد و چنگال سیلور

خوب است بدانید جای کارد و چنگال نقره، یکی از انواع پرطرفدار این محصول است که معمولا در کنار ظروف پذیرایی کریستال جلوه زیبایی به میز شما می‌بخشد. این نوع از جا کاردی سیلور، معمولا از جنس نقره و قلم‌کاری شده است و ظاهر چشم‌نوازی دارد که معمولا وزن‌شان کمی بالا است.

جای کارد و چنگال دوقلو نقره ای
جای قاشق و چنگال دوقلو طلایی
باکس کارد و چنگال دوقلو
جای کارد و چنگال دوقلو طلایی

2. باکس کارد و چنگال دوقلو

این نوع از نظم‌دهنده‌های دوقلو معمولا فضای کمتری از میز را اشغال می‌کنند، اما تعداد بیشتری از کارد و چنگال را در دل خود دارند. بنابراین برای خانواده‌های پرجمعیت و میزهای کوچک، انتخاب چنین وسیله‌ای بسیار مناسب است.

جای کارد و چنگال چوبی سنتی

جاکاردی چوبی

جای کارد و چنگال چوبی شیک

3. جای کارد و چنگال چوبی

این نوع از چاقو و چنگال‌ها همانند جای کارد و چنگال دوقلو تعداد بیشتری را در خود نظم می‌دهند و نوع درب آن، سبب تمیزماندن آن‌ها برای مدت طولانی‌تر می‌شود. توجه داشته باشید اگر میز شما کوچک است، ابعاد انتخابی شما حتما کوچک باشد تا فضای میز پذیرایی‌تان را محدود نکند.

مطلب پیشنهادی: بهترین مارک سرویس قاشق و چنگال، ایرانی بخرم یا خارجی ؟

جا چاقو و چنگال جعبه‌ای جای چاقو و چنگال جعبه‌ای سنتی

نظم‌دهنده چاقو و چنگال جعبه‌ای

4. نظم‌دهنده چاقو و چنگال جعبه‌ای

جای کاردی سیلور جعبه‌ای، گزینه بسیار پرطرفداری برای دکوراسیون به سبک کلاسیک است. این مدل نظم‌دهنده در روی میز پذیرایی شما نقش یک المان دکوری را بازی می‌کند و ظاهر خیره‌کننده‌ای به میز شما می‌بخشد.

جای کارد و چنگال مدرن طلایی

جای کارد و چنگال مدرن نقره ای

جای کارد و چنگال مدرن چوبی

5. جایگاه کارد و چنگال مدرن

این مدل از جای چاقو و چنگال میوه‌خوری، مناسب برای دکوراسیون‌های مدرن است. شما می‌توانید رنگ آن را با دکوراسیون‌تان ست کنید. حتی طرح روی آن را با طرح کوسن‌تان هماهنگ کنید و زیبایی منحصربه‌فردی به فضای دکوراسیون منزل خود ببخشید.

جای کارد و چنگال پایه دار چوبی

6. جای کارد و چنگال پایه‌دار

کنسول نگهداری کارد و چنگال؛ نمونه دیگری از نظم‌دهنده چاقو و چنگال مدرن است که بیشتر در غالب سبک صنعتی طراحی می‌شود. بنابراین بهتر است آن را کنار میز اپن آشپزخانه و یا فضای مشابه به عنوان یک عنصر دکوراتیو، نصب و استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی: میز اپن کشویی، دیگه برای پذیرایی جا کم نداری!

جای کارد و چنگال فانتزی

7. نظم‌دهنده چاقو و چنگال فانتزی

اگر می‌خواهید مکان قرارگیری لوازم کنار میز پذیرایی شما ظاهری متفاوت‌تر داشته باشد، به سادگی می‌توانید از بین ظروف قدیمی خود یک جای کارد و چنگال خلاقانه برای خودتان بسازید.

جای کارد و چنگال شیک

کارد و چنگال جای کارد و چنگال لوکس

جای کارد و چنگال آینه ای

سخن پایانی

برای داشتن دکوراسیون آشپزخانه زیبا و متفاوت نیازمند وسایلی جذاب و متناسب با فضای داخلی خود هستید. در ویترین کالای لوازم جانبی آشپزخانه، تنوع زیادی از محصولات در مقابل شما وجود دارد.

این مطلب پیشنهاد می‌شود: خرید چاقوی آشپزخانه، کدومش میتونه عصای دست من بشه؟

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
مهسا صلواتی فر در تاریخ 12 اسفند 1396
سلام روز بخیر من این جای کاردو چنگال و قاشق پذیرایی که تو سایتتون هست سر گوزن روش هست رو میخوام؟ میتونیین راهنماییم کنید از کجا میتونم تهیه کنم؟

ثبت دیدگاه