Chidaneh.com placeholder image

کجا سفارش ساخت محصولات چوبی را بدهیم تا سود کنیم؟!

به قلم: راضیه حسین آبادی

هیچ چیز به اندازه سفارش ساخت محصولات چوبی نمی‌تواند هیجان‌انگیز باشد. تا دیروز همه از انجام این کار تصور یک خانه روستایی به ذهن شان خطور می‌کرد، اما امروزه دیگر این طور نیست؛ بلکه هر کسی که توان خرید محصولات تمام چوب را داشته باشد، یک شخص لاکچری به نظر می‌آید و از دید دیگران خانه او یک دکوراسیون خاص و منحصربه فرد دارد و به همین دلیل چیدانه تصمیم دارد تا در این مورد برای تان صحبت کند؛ پس با ما در چیدانه همراه شوید.

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

اسکای اسکرپر

از نبض تا صدای تپش سفارش ساخت محصولات چوبی

خانه چوبی با میز و صندلی‌های چوبی، کفپوش چوبی و با کابینت‌های چوبی همه و همه خیلی خوب صدای تنفس عمیق طبیعت را به گوش می‌رسانند؛ چرا که همه فضای زندگی خود را با یکی از عناصر مهم طبیعت احاطه کرده‌اید.

هر چقدر خانه با عناصر وابسته به طبیعت هم قدم‌تر شود، مسلما توجه بیشتری را به سمت خودش جلب می‌کند، این ماهیت و ذات اصلی چوب است. بنابراین اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل دارید، فقط به فکر خرید میز و صندلی تمام چوب نباشید؛ این بار متفاوت اقدام کنید و کابینت‌های خانه را تمام چوب بگیرید.

بیشتر بخوانید: معجزه حضور چوب در دکوراسیون داخلی منزل

صنایع چوب یش
زیباترین مدل‌های کابینت مدرن
صنایع چوب یش

از کابینت تمام چوب غافل نشوید!

به ندرت پیش می‌آید که خانم‌ها در زمان سفارش ساخت محصولات چوبی مثل میز و صندلی سراغ کابینت تمام چوب بروند و یا یک بوفه تزیینی چوبی برای داخل آشپزخانه سفارش دهند. یادتان باشد، اگر هم اکنون در فکر طراحی دکوراسیون شب عید 1401 هستید، بهترین کار برای ایجاد یک تغییر عالی و سازنده در خانه‌تان سفارش کابینت‌های چوبی است.

مطلب مرتبط: انواع چوب کابینت، بهترین کابینت های چوبی آشپزخانه!

صنایع چوب یش
زیباترین مدل‌های کابینت مدرن
صنایع چوب یش

البته این را هم در نظر داشته باشید که هر مجموعه‌ای را نمی‌توان برای سفارش چنین کار حساس و مهمی در نظر گرفت چون که سفارش ساخت محصولات چوبی هزینه زیادی دارند و باید حتما از فرد سازنده قول گارانتی محصول را بگیرید تا در صورت هر اتفاقی بتوانید آن را بدون دردسر تعمیر کنید.

به نظر می رسد صنایع چوب یش به بهترین شکل خدمات سفارش ساخت محصولات چوبی را تضمین می‌کند. مخصوصا اینکه یکی از بهترین کارگاه‌های چوب در تهران است و صفر تا صد کار توسط متخصصین این مجموعه انجام می‌شود و هیچ کدام از قسمت‌های کار برون سپاری نمی‌شوند و متخصصان حرفه‌ای به صورت همزمان در این مجموعه در کنار هم حضور پیدا کرده‌اند و این یک راز مهم در تولید حرفه‌ای محصولات چوبی است که ممکن است کمتر مجموعه‌ای این ویژگی را داشته باشد.

هیچ چیز به اندازه سفارش ساخت محصولات چوبی نمی‌تواند هیجان‌انگیز باشد. تا دیروز همه از انجام این کار تصور یک خانه روستایی به ذهن شان خطور می‌کرد، اما امروزه دیگر این طور نیست؛ بلکه هر کسی که توان خرید محصولات تمام چوب را داشته باشد، یک شخص لاکچری به نظر می‌آید و از دید دیگران خانه او یک دکوراسیون خاص و منحصربه فرد دارد و به همین دلیل چیدانه تصمیم دارد تا در این مورد برای تان صحبت کند؛ پس با ما چیدانه همراه شوید.

صنایع چوب یش
زیباترین مدل‌های کابینت مدرن
صنایع چوب یش

همیشه سفارش ساخت محصولات چوبی گران نیست!

اگر از نظر اقتصادی می‌خواهید همه چیز برای‌تان مقرون به صرفه باشد، توصیه می‌کنیم همه وسایل منزل را تمام چوب در نظر نگیرید، اگر کابینت آشپزخانه‌تان چوبی است می‌توانید از یک میز گرد چوبی با چند صندلی، کار طراحی دکوراسیون خانه را تمام کنید و از سایر جنس‌هایی که با میز و صندلی چوبی ست می شود استفاده کنید.

اما اگر دوست دارید می‌توانید کل سرویس مبلمان و تخت خواب‌ها و حتی سرویس‌های آشپزخانه و حتی قاب تک تک پنجره‌ها را در زمان سفارش ساخت محصولات چوبی می‌توانید از جنس چوب در نظر بگیرید و حتی نرده‌های راه پله داخل خانه را هم از جنس چوب مرغوب انتخاب کنید. با این کار بدون شک خانه خیلی خاص و جذاب می شود و بدون شک آرزوی هر کسی داشتن چنین خانه‌ای خواهد بود.

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

بهترین خود را یک بار و برای همیشه بساز!

قطعا شما هم وقتی به خانه رویاهای خود فکر می‌کنید دل‌تان می‌خواهد همین الان در چنین خانه‌ای زندگی کنید. فقط قبل از هر چیز و حتی قبل از سفارش ساخت محصولات چوبی خوب به تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت در دسترس است با دقت نگاه کنید و از آنها الهام بگیرید و حتی خانه رویاهای خودتان را تصور کنید.

یادتان باشد که هیچ چیز غیر ممکن و دور از دسترسی وجود ندارد و شما می‌توانید طرح و ایده خودتان را روی کاغذ بکشید و از سفارش ساخت آن را به صنایع چوب یش بدهید؛ چرا که در این مجموعه هر طرح خلاقانه‌ای قابل ساخت است و چیزی دور از ذهن و توان افراد متخصص این مجموعه نیست!

در نتیجه هر وقت می‌خواهیم خانه‌ای را طراحی کنیم یک بار آن را در ذهن باید طراحی کنیم و یک بار بر روی کاغذ و یک بار در کنار یک فرد متخصص در حوزه ساخت محصولات چوبی!

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

طراحی خلاقانه آشپزخانه با محصولات چوبی

اگر آشپزخانه‌تان بزرگ است می‌توانید از ایده جزیره آشپزخانه به خوبی بهتره ببرید و سفارش ساخت یک جزیره شیک و لاکچری تمام چوب را بدهید و بدون شک استفاده از این ایده خیلی می‌تواند خانه شما را متفاوت‌تر کند؛ مخصوصا اگر کابینت‌های تمام چوب هم داشته باشید، بدین ترتیب همه چیز به خوبی جور شده است برای یکتازی در مقابل چشمان کسی که مهمان خانه شما خواهد شد. 

صنایع چوب یش
طراحی کمد دکوری چوبی به سبک کلاسیک
صنایع چوب یش

ممکن است برخی از افرا تصور کنند که فقط سبک‌های خاصی از کابینت به صورت تمام چوب قابل تهیه است، اما هر سبک و مدلی که مد نظرتان باشد از ساخت کابینت نئو کلاسیک گرفته تا کابینت مدرن را به راحتی می‌توانید سفارش دهید. البته خوب است در این بین کمی به کمد چوبی هم فکر کنید، به این دلیل که کمد را می‌توان متناسب با هر فضایی طراحی و تولید کرد. از اتاق خواب بچه گرفته تا کمد و بوفه مخصوص داخل اتاق پذیرایی!

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

کمد و سرویس مبلمان اولین انتخاب در سفارش ساخت محصولات چوبی

معمولا کمد و سرویس مبلمان تمام چوب اولین اقلامی هستند که در زمان سفارش محصولات تمام چوب به ذهن افراد می‌رسند. اگر در فکر خرید کمد هستید، بهتر است یک کمد چوبی مقاوم تهیه کنید. شاید از دید شما هزینه زیادی داشته باشد، اما همیشه هزینه کردن بد نیست! به این دلیل که خرید اجناس با کیفیت اما گران خیلی بهتر از خرید جنسی بی کیفیت و ارزان قیمت است که بعدا وقت و زمان شما را بخواهد چندین بار بگیرد تا به دنبال تعمیر آن باشید و در نهایت مجبور به پیدا کردن و خرید مجدد کمد شوید. 

مطلب مرتبط: وسایل چوبی منزل؛ باسلیقه بچینید!

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

در حقیقت خرید کمد چوبی یک سرمایه گذاری است که علاوه بر اینکه یک جنس خوب و با کیفیت سفارش می‌دهید؛ تا سال‌ها می توانید از آن استفاده کنید و همچنین یک وسیله لوکس در داخل منزل‌تان محسوب می‌شود و به شدت نمای آن جذاب‌تر از سایر جنس‌های دیگر است. 

صنایع چوب یش
معرفی کارگاه صنایع چوب یش
صنایع چوب یش

کلام آخر

مزیت سفارش ساخت محصولات چوبی در این است که به خوبی از جنس چوب درختی که قرار است در ساخت وسایل منزل‌تان استفاده شود، مطلع هستید و شیوه مراقبت‌های لازم از آن را یاد می‌گیرد و در صورت هر مساله‌ای می‌توانید از خدمات پشتیبانی مجموعه صنایع چوب یش بهره ببرید. البته قرار نیست صفر تا صد طراحی دکوراسیون پذیرایی و آشپزخانه با چوب باشد؛ گاهی استفاده از یک میز و صندلی چوبی هم کفایت می‌کند و این کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد که چه برنامه‌ای برای طراحی دکوراسیون خانه خود دارید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه