Chidaneh.com placeholder image

انواع صندلی تاشو کمپ، کدام یک را برای سفر بخریم؟

به قلم: سمانه زارعی

اگر اهل مسافرت هستید و به کمپینگ علاقه دارید؛ می ­دانید که صندلی تاشو یکی از تجهیزات مهمی است که می ­تواند سفری همراه با آسایش برای شما فراهم کند. با تهیه صندلی سفری دیگر نگران فضایی برای نشستن و استراحت نخواهید بود. بهترین نوع صندلی سفری کدام است؟ صندلی مسافرتی باید چه ویژگی ­هایی داشته باشد؟ چگونه یک صندلی تاشو سفری کاربردی بخریم؟ در این مطلب راجع به انواع صندلی تاشو کمپ صحبت خواهیم کرد و به جواب این سوالات خواهید رسید. پس با چیدانه همراه باشید.

فکتور

 

شیرآلات کسری
صندلی تاشو کمپ

صندلی تاشو کمپ، یک سفر راحت!

اگر تا الان در سفرهای خود از زیرانداز برای نشستن و استراحت استفاده می ­کردید، وقتش رسیده که به فکر خرید صندلی سفری باشید که نشستن و استراحت کردن را برای شما راحت­ تر کند. صندلی تاشو طبیعت ­گردی یکی از تجهیزات سفر است و برای افرادی که زیاد به سفر می­روند؛ کاربردی و ضروری است. با وجود صندلی سفری تاشو که در صندوق عقب ماشین قرار می­ گیرد نگران راحتی فرد مسنی که همراه شماست نخواهید بود. در ادامه مطلب با انواع صندلی تاشو همراه هستیم.

مطلب پیشنهادی: 7 وسیله مورد نیاز سفری راحت و ایمن

 

صندلی کوهنوردی

صندلی کوهنوردی

صندلی سفری چوبی

صندلی سفری چوبی

ویژگی­ های صندلی تاشو سفری

با توجه به اینکه نوع سفرهای شما به چه شکلی است؛ مثلا کوهنورد هستید یا طبیعت ­گردی می­ کنید و یا به سفرهای طولانی مدت و کمپینگ علاقه دارید؛ می­توانید انواع صندلی تاشو کمپ را برای خرید بررسی کنید. همچنین نوع خودرو شما در تعیین مدل صندلی سفری موثر است؛ زیرا قرار است صندلی تاشو در صندوق عقب خودرو قرار بگیرد و حتی می ­توانید آن را همیشه همانا بگذارید تا هر زمان لازم شد استفاده کنید. 

هنگام خرید صندلی تاشو کمپ به ویژگی­ های آن توجه کنید:

وزن صندلی تاشو

وزن صندلی سفری از ویژگی­ های مهم آن است. صندلی­های مسافرتی به شکلی طراحی می­ شوند که وزن زیادی نداشته باشند. وزن صندلی ­های تاشو باید به حدی باشد که جابه­ جایی راحتی داشته باشند. همچنین وسایل سفر به خودی خود باعث سنگین شدن خودرو می ­شوند در نتیجه صندلی­ های سفری نباید وزن زیادی را به این بار اضافه کنند. پس صندلی ­های تاشو سبک را انتخاب کنید.

جنس و استحکام 

صندلی­ های کمپ از جنس ­های مختلفی ساخته می­ شوند. خرید یک صندلی تاشو مقاوم خیال شما را راحت خواهد کرد. هنگام تهیه صندلی تاشو به مقاومت متریال به کار رفته در ساخت صندلی و نوع اتصالات آن دقت کنید. در این مورد وزن افرادی که قرار است از آن استفاده کنند اهمیت دارد. برای افراد بالای 80 کیلوگرم باید به استحکام صندلی توجه بیشتری کنید.

نوع طراحی صندلی 

همانطور که در طراحی مبلمان منزل به استانداردها و اصول طراحی با توجه به ارگونومی توجه می­ شود؛ در طراحی صندلی تاشو سفری هم این موضوع مهم است. صندلی کمپینگ باید راحت باشد و افراد با نشستن بر روی آن حس راحتی داشته باشند. استفاده از صندلی سفری باعث حفظ ستون فقرات و سلامت بدن خواهد شد.

جاگیری و حجم صندلی

به فرم صندلی تاشو از نظر راحتی و استراحت اشاره کردیم. مسئله دیگری که در تهیه صندلی باید توجه کنید، نوع تاشو صندلی و میزان فضایی است که اشغال می­کند. به مقدار فضایی که در صندوق عقب ماشین دارید دقت کنید؛ گوشه ­ای برای قرارگیری صندلی سفری در نظر بگیرید. با توجه به این موضوع می ­دانید که چه نوع صندلی را می­ توانید خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی: میز و صندلی تراس؛ یکی از اینارو بخر!

 

صندلی تاشو پشت دار و دسته دار

صندلی تاشو پشت ­دار و دسته ­دار

صندلی سفری چوبی

صندلی سفری چوبی

صندلی طبیعت گردی برزنتی

صندلی طبیعت­ گردی برزنتی

انواع صندلی تاشو سفری، انتخاب شما کدام است؟

صندلی­ های تاشو انواع مختلفی دارند. با توجه به نوع سفر و نیازتان می­ توانید بهترین نوع آن را خریداری کنید. 

انواع صندلی تاشو طبیعت­ گردی از نظر جنس

جنس صندلی تاشو سفری می ­تواند متفاوت باشد؛ و این ویژگی بر روی وزن و استحکام صندلی و همچنین شستشوی راحت و یا ضدآب بودن آن تاثیرگذار است. برخی از انواع صندلی تاشو از نظر جنس عبارتند از: 

  • صندلی پلاستیکی
  • صندلی فلزی تاشو
  • صندلی سفر آلومینیومی
  • صندلی تاشو برزنتی
  • صندلی تاشو چوبی

مطلب پیشنهادی: تجهیزات فضای باز؛ هر آنچه در محوطه نیاز دارید!

 

صندلی سفری تاشو دو نفره

صندلی سفری تاشو دو نفره

صندلی سفری سایبان دار

صندلی سفری سایبان­ دار

انواع صندلی تاشو سفری از نظر فرم و شکل

انواع صندلی­ های تاشو سفری از مدل­های ساده تا انواع صندلی­ های با امکانات بیشتر در بازار وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها را توضیح داده ­ایم. انواع صندلی تاشو سفری از نظر شکل و کاربرد عبارتند از:

  • صندلی سفری بادی: شاید برایتان جذاب باشد استفاده از صندلی­ های سفری بادی را تجربه کنید، صندلی­ هایی که هنگام نیاز آنها را باد می­کنید و یک جای نرم و راحت برای نشستن تهیه می کنید.
  • صندلی سفری پشت ­دار و بدون پشت: بعضی از انواع صندلی تاشو در اندازه کوچک و در حد یک چهارپایه هستند ولی برخی از انواع صندلی سفری امکانات بیشتری دارند و ممکن است پشت­دار و یا بدون پشت باشند.
  • صندلی مسافرتی دسته­ دار و بدون دسته: همچنین انواع صندلی دسته ­دار که جایی برای قرار دادن لیوان و یا بطری آب دارند آسایش بیشتری به شما می­ دهند.
  • میز و صندلی مسافرتی سایبان ­دار: اگر به دنبال یک ست میز و صندلی با امکانات بیشتر هستید و در ماشین جای کافی برای قرار دادن آن دارید؛ می ­توانید به خرید صندلی تاشو سایبان­دار فکر کنید.
  • میز و صندلی سفری چند نفره: بعضی از انواع صندلی تاشو را می­ توانید به صورت ست چند نفره که شامل چند صندلی و یک میز و یا یک سایبان است؛ تهیه کنید. و برای مسافرت­ های خانوادگی که تعداد بیشتری از افراد در آن حضور دارند استفاده کنید. همچنین صندلی مسافرتی دونفره یکی از صندلی­ های جالب و کاربردی برای مسافرت است.

مطلب پیشنهادی: وسایل چند منظوره؛ نگران کوچک بودن خانه خود نباشید!

 

صندلی مسافرتی ساده

صندلی مسافرتی ساده

قیمت صندلی تاشو سفری

قیمت انواع صندلی تاشو سفری، بر اساس ویژگی­ های مختلف، قیمت­ های متنوعی دارند. در ابتدا میزان بودجه خود را برای صندلی تاشو سفری تعیین کنید و بر اساس آن بهترین نوع آن را انتخاب کنید. عوامل مختلفی مانند؛ جنس صندلی، ابعاد و اندازه، امکانات صندلی و فرم و شکل آن بر روی قیمت انواع صندلی تاشو موثر است.

مطلب پیشنهادی: 10 وسیله ضروری برای یک سیزده بدر به یاد ماندنی

 

صندلی تاشو طبیعت گردی

صندلی تاشو طبیعت­ گردی

صندلی مسافرتی سبک

صندلی مسافرتی سبک

کلام آخر:

وجود صندلی تاشو در سفر به راحتی شما در طی مسافرت کمک می­ کند علاوه بر آن می­ توانید از صندلی تاشو به جز در مسافرت در فضاهایی مانند؛ روف گاردن­ ها، تراس و بالکن هم استفاده کنید. 

 

مطلب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه