Chidaneh.com placeholder image

چگونه اتاق خود را پسرانه تزیین کنیم؟

به قلم: آرمین سرخوش افشار

تزئین اتاق خواب پسر شما ممکن است به اندازه تزئین اتاق خواب دخترانه منعطف نباشد، اما می‌تواند به همان اندازه سرگرم کننده باشد.  در واقع، پسرها به دکور کمتر و کارایی بیشتری نیاز دارند.  برای مثال، می‌توانید منظومه شمسی یا تم جنگل را روی دیوار قرار دهید، پوسترهای ورزشی اضافه کنید، و یک چارچوب تخت به شکل ماشین آتش نشانی طراحی کنید، اما رنگ چطور؟ آیا پسرها خطوط راه راه و اشکال هندسی را دوست دارند؟ بله، آن‌ها نیز این طرح‌ها را دوست دارند. ما در این مقاله از چیدانه یاد می‌گیریم چگونه اتاق خود را پسرانه تزیین کنیم و همچنین 5 ایده برای اتاق خواب پسرانه را خواهیم دید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

 ایده تزئین اتاق خواب پسران

6 ایده عالی برای اتاق خواب پسرانه

برای اتاق خواب پسرانه بیش‌تر از رنگ‌های زنده و روشن و همچنین رنگ‌های کم رنگ قهوه و بژ استفاده می‌شود. 

سرویس خواب بالسا

رنگ‌های روشن مانند رنگ‌های زرد یا سبز برای اتاق خوابی که نور خوشید وجود دارد مناسب است. 

رنگ‌های شکلاتی گرم که روی دیوارها یا بخش‌هایی از مبلمان، آثار هنری و ملحفه‌ها وجود دارند، ترکیبی عالی هستند. 

برای پسران بزرگ‌تر، دیوارهای خاکستری با رنگ‌های سرمه ای یا مشکی، رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز فوق العاده به نظر می‌رسند. به عنوان مثال، یک پسر پرانرژی ممکن است ترکیبی از رنگ‌های نارنجی و قرمز که در مبلمان چوبی وجود دارد لذت ببرد.

ایده افزایش تخیل برای اتاق خواب پسرانه

نقاشی دیواری بزرگ تخیل پسر شما را بیش‌تر بر می‌انگیزد. اتاق خواب الهام گرفته از طبیعت برای پسران در هر سنی که عاشق فضای باز هستند، فوق العاده است. همچنین پارکت‌های چوبی به زیبایی این نوع دکوراسیون اتاق خواب پسرانه می‌افزاید.

ایده تزئین اتاق خواب پسران مونوگرام چوب

معمولاً طرح‌های راه راه نشان دهنده اتاق پسرانه هستند، خصوصاً طرح‌های راه راه آبی و سفید ترکیب مورد علاقه بیش‌تر پسرها می‌باشند.

اگر پسر شما عاشق رنگ آبی است، می‌توانید از طیف وسیعی از رنگ‌ها استفاده کنید؛ دیوارهای آبی آسمانی پرده‌ها، ملحفه‌ها و سایر وسایل به رنگ آبی تیره‌، دکوری پسرانه را ایجاد می‌کند که او دوست دارد. همیشه می‌توانید با بالش‌های قرمز، زرد، سبز و نارنجی رنگ‌های گرم اضافه کنید. اگر می‌خواهید اتاق خواب با طرح‌های راه راه داشته باشید، طرح‌های راه راه قرمز و سفید، زرد و سفید، یا خاکستری و آبی را امتحان کنید.

ایده تزئین اتاق خواب پسران

دیوارهای سفید برای اتاق هر کودکی صرف نظر از جنسیت آن‌ها مناسب هستند . اضافه کردن رنگ‌ها و الگوهای مختلف روی یک بوم خالی بسیار آسان است! یک لحاف طرح دار برجسته و طرح‌های رنگی می‌تواند اتاق یک پسر را زیبا جلوه دهد. رنگ‌های سبز لیمویی، آبی کم رنگ، شرابی و نارنجی به خوبی با انواع سبک‌ها زیبا هستند.

با وجود این که سایه‌های کرم و بژ در کنار هم عالی به نظر می‌رسند اما اگر دوست دارید رنگ‌های روشن مانند نارنجی، زرد، سبز لیمویی، قرمز و آبی در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه خود داشته باشید می‌توانید از این رنگ‌ها در پرده و بالش استفاده کنید. 

ایده تزئین اتاق خواب پسران صنعتی قدیمی

رنگ‌های فلزی تأثیرات جالبی در اتاق خواب پسرانه ایجاد می‌کند. یک قفسه کتاب فلزی یا میله پرده مدرن به نظر می‌رسد و در اتاق پسر بچه‌ها زیبا به نظر می‌رسد. از قفسه فلزی می‌توان برای نمایش یادگاری‌های ورزشی، عکس، نقاشی و غیره استفاده کرد.

بر روی دیوار اتاق خواب پسر خود می‌توانید جاده ای مغناطیسی به صورت تخته ایجاد کنید که هم اتاق خواب پسر شما را زیباتر می‌کند و هم این که برای بازی و سرگرم کردن او مناسب است. 

در ادامه تصاویر بیش‌تری از دکوراسیون اتاق خواب پسرانه خواهیم دید:

چگونه اتاق خود را پسرانه تزیین کنیم
چگونه اتاق خود را پسرانه تزیین کنیم
چگونه اتاق خود را پسرانه تزیین کنیم
چگونه اتاق خود را پسرانه تزیین کنیم
چگونه اتاق خود را پسرانه تزیین کنیم

امیدواریم این مقاله از چیدانه به شما در تزیین اتاق خواب پسر شما کمک کرده باشد. اگر برای تزیین اتاق خواب پسرانه خود با مشاوره تخصصی نیاز دارید می توانید همین حالا با متخصصان چیدانه در تماس باشید. 

بیش تر بخوانید:

نویسنده: آرمین سرخوش افشار

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه