Chidaneh.com placeholder image

نمایشگاه چند منظوره بین المللی گل و گیاه تهران 1401

به قلم: مهسا پوررضا

قطعاً تماشای گل‌های زیبا در تهران لذت فراوانی برای هر بیننده‌ای خواهد داشت. از این رو نمایشگاه‌های موقت و دائمی را در سطح این شهر می‌بینیم که هدف آن‌ها تولید گل به صورت اقتصادی‌تر است. نمایشگاه‌های گل و گیاه تهران تعدد زیادی ندارند اما از نظر کیفیت و تنوع گونه چیزی کمتر از بازارهای گل در دنیا ندارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با نمایشگاه چند منظوره بین المللی گل و گیاه تهران 1401 آشنا شوید.

نمایشگاه چند منظوره بین المللی گل و گیاه تهران 1401

عکس هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه تهران از ایسنا

تابلو فرش ریحان

نمایشگاه چند منظوره بین المللی گل و گیاه تهران 1401

ترویج فرهنگ گیاه‌پروری و فضای سبز و جلب مشارکت‌های مردمی و ترغیب بازدیدکنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه و آشنایی آنان با گونه‌های متنوع گیاهی سبب شده تا علاوه بر بازارهای دائمی گل و گیاه شاهد برگزاری نمایشگاه‌های موقت گل و گیاه در تهران نیز باشیم. برگزاری این نمایشگاه‌ها، تحولاتی مثبت در صنعت گل و گیاه کشور و انسجام بیشتر تولیدکنندگان داخلی در ارتقاء کیفیت تولیدات گل و گیاه به وجود آورده است. هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه تهران نیز با حضور سفرای برخی از کشورهای خارجی در 17 اردیبهشت افتتاح شده است. مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه و تجهیزات پارکی و صنایع وابسته به آن با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و سفرای برخی از کشورها از جمله بولیوی، تاجیکستان، ترکمنستان و ژاپن برگزار شد.

نمایشگاه گل و گیاه تهران 1401

عکس هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه تهران 1401 از ایسنا

تاریخ برگزاری نمایشگاه گل و گیاه تهران1401

همواره تماشای گل و گیاه بسیار لذت بخش است و نگهداری گل‌ و گیاهان آپارتمانی می‌تواند تاثیر زیادی بر روی سلامت روحی افراد داشته باشد.نمایشگاه گل و گیاه برای کسانی که به گیاهان علاقه‌مند هستند یک فرصت مناسب محسوب می‌شود تا بتوانند گل و گیاه مورد علاقه خود را به صورت یک جا و با قیمت مناسب خریداری کنند. نمایشگاه گل و گیاه همچنین به عنوان یک فرصت عالی برای تولید کنندگان است که می‌توانند محصولات خود را در معرض دید افراد قرار دهند. تولیدکنندگان با ارائه محصولات متنوع می‌توانند خدمات خود را به شکل گسترده به مشتریان ارائه دهند.

به رسم هر سال، نمایشگاه گل و گیاه تهران در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند با حضور پررنگ خود در این جمع، خرید خود را با انتخاب متنوع‌ترین گیاهان تکمیل کنند. تولید کنندگان مختلف که دارای گل‌های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم باغبانی و انواع گلدان‌ هستند می‌توانند آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند. هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه تهران قرار است از تاریخ 17 لغایت 23 اردیبهشت 1401 برگزار شود.

عکس نمایشگاه چند منظوره بین المللی گل و گیاه تهران 1401 از ایسنا

محل برگزاری نمایشگاه گل و گیاه تهران1401

مکان برگزاری این نمایشگاه در شهر تهران، بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب، ضلع جنوب بوستان گفتگو است. افراد علاقه‌مند به گل های آپارتمانی و سایر محصولات گیاهی می‌توانند از مسیر ذکر شده  به نمایشگاه گل و گیاه رفته و از محصولات تولید کنندگان دیدن کنند.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه