مدل مبل لاکچری و لوکس برای خانه شیک

مدل مبل لاکچری و لوکس برای خانه شیک

به قلم: ساناز بهبودی*

انتخاب طرح و مدل مبلمان، سلیقه ای است. البته که برای انتخاب مبل باید دکوراسیون خانه و سبک آن را در نظر داشت. افرادی که دکوراسیون خاص و لاکچری و منحصر به فردی را دوست دارند، بهتر است در خرید مهم ترین و اثر گذارترین وسیله دکوراسیون خانه، یعنی مبلمان، مدل مبل لاکچری و لوکس را انتخاب کنند.

مدل مبل لوکس و لاکچری بر اساس قدمت و اصالت طراحی می شود. مبل لوکس دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است و می تواند شخصی سازی هم شود. بیشتر دکوراسیون های لوکس و لاکچری سبک کلاسیک و سلطنتی هستند که از مبلمان استیل و مبل کلاسیک برای دکوراسیون استفاده می شود.

تابلو فرش ریحان

ویژگی مبل لوکس و لاکچری

برای اینکه درک درستی از مدل مبل لاکچری و لوکس داشته باشیم، بهتر است به مهم ترین ویژگی های آن اشاراتی داشته باشیم. از مهم ترین ویژگی های مبل لوکس موارد زیر را می توان نام برد.

  • وجود طراحی خاص و ظریف در مبلمان
  • استفاده از متریال مرغوب و درجه یک
  • منحصر به فرد بودن طراحی و مدل مبل
  • استفاده از رنگ های خاص
  • کیفیت بالای مبل
  • ساخت باکیفیت مبلمان

مبل لوکس و لاکچری به سبک سلطنتی

خانواده های ایرانی، علاقه خاصی به مبل استیل و مبل سلطنتی دارند. برای دکوراسیون شیک و خاص، عمدتا از مبلمان استیل استفاده می شود. مبلمان استیل اصالت و تجربه و قدمت را در خمیره خود حفظ نموده و اشرافیت و لوکس بودن را به نمایش می گذارد. انتخاب مبل استیل برای دکوراسیون خانه ای به سبک سلطنتی و کلاسیک، بسیار مناسب است.

طراحی مبل سلطنتی و استیل به گونه ای رسمی و مجلسی است و برای اتاق پذیرایی و میهمانی های رسمی مورد استفاده دارند. در طراحی این نوع مبلمان به جزئیات بسیار توجه شده است و ظرافت را می توان در دسته ها و پایه های مبل مشاهده کرد. منبت کاری هایی که روی پایه ها و دسته های مبل وجود دارند، همه دستی است و هر چه قدر ظریف تر باشند، مبل زیباتر و خاص تر و لوکس تر خواهد بود.

دلایل لوکس بودن مبل استیل

مبل استیل دارای ترکیب بسیار زیبا و خاصی در طراحی چوب و پارچه است. طراحی خاصی که برای مبلمان استیل وجود دارد، در هیچ طرح و مدل از مبلمان نمی توان یافت. پس اولین انتخاب برای خرید مدل مبل لاکچری و لوکس، مبل استیل است.

پارچه های طرح دار و فاخری که در ساخت مبل استیل استفاده می شود، از دلایل لوکس بودن این نوع مبلمان است. طرح های درشت و ریز از جنس پارچه مخمل و ابریشم مصنوعی و شانل و کریستال، ظاهر لاکچری و لوکسی به مبل می دهد.

استفاده از چوب مرغوب و باکیفیت از درخت گردو و راش و نراد، باعث خاص و منحصر بودن مبل استیل و سلطنتی می شود.

نقش مبل لوکس در زیبایی خانه

خانه های لوکس که دارای دکوراسیون لوکس و خاص هستند، به مبلمان لوکس و خاص هم نیاز دارند. مبل لوکس می تواند سبک دکوراسیون کلی خانه را تعیین کند و یا تغییر دهد. در واقع مهم ترین ایتم در دکوراسیون لوکس و لاکچری اتاق پذیرایی، مبلمان لوکس است.

مبلمان باید با فرش و پرده و اکسسوری های فضا هماهنگی داشته باشد تا سبک مورد نظر به صورت اصولی در دکوراسیون خانه صورت گیرد. همه وسیله ها در چیدمان خانه و دکوراسیون خانه مانند سرویس خواب مدرن، تاثیرگذار هستند اما مبلمان از همه مهم تر و تاثیرگذارتر است.

خرید مبل لوکس و لاکچری

برای خرید مدل مبل لاکچری و لوکس باید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده اقدام نمود. فروشگاه های باتجربه در زمینه فروش مبلمان می توانند بهترین و باکیفیت ترین محصولات را داشته باشند. طراحی خاص و اصولی و استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب، از خدمات فروشگاه های معتبر مبلمان است.

فروشگاه لکسون، انواع مبلمان لوکس و لاکچری در سبک های کلاسیک و استیل و سلطنتی را در سبد محصولات خود قرار داده است. برای مشاهده مدل مبل لاکچری و لوکس وارد وبسایت مبلمان لکسون https://lexonsofa.com شوید.

قیمت مدل مبل لاکچری

قیمت مبلمان به موارد زیادی بستگی دارد. نوع متریال، طراحی، سبک مبل، مدل و ابعاد مبل، در فیمت گذاری مبلمان موثر هستند. طبیعی است که هر چه قدر کیفیت متریال و ساخت بیشتر باشد، قیمت و هزینه تمام شده برای ساخت مبلمان هم بالاتر است. اما برای خرید انواع مبلمان استیل و سلطنتی و مبل راحتی ال از فروشگاه های بی واسطه اقدام نمایید تا بهترین و باکیفیت ترین مبلمان را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

مبلمان لاکچری و لوکس مدرن

با توجه به  نحوه زندگی امروزی و شرایط آن، دکوراسیون مدرن بین افراد جا افتاد است و بسیاری افراد این نوع سبک را برای چیدمان و دکور خانه خود انتخاب می کنند. مدل مبل لاکچری و لوکس از سبک مدرن هم طراحی و ساخته شده است. در ساخت این نوع مبلمان از متریال مرغوب و خاص و طراحی منحصر به فرد استفاده می شود.

مبلمان مدرن در مدل مبل راحتی و مبل چستر و مبل ال طراحی می شود که می تواند در بسیار خاص و لوکس طراحی و ساخته شود.

رنگ مبلمان لوکس

از مهم ترین مواردی که در خرید مبل لوکس و لاکچری باید رعایت شود، انتخاب رنگ مبلمان است. باید رنگ مبل مناسب با هارمونی فضا و دکوراسیون باشد.

در انتخاب رنگ مدل مبل لاکچری و لوکس، دست شما باز است و از هر طیف رنگی بنا بر سلیقه خود می توانید انتخاب نمایید. می توان خانه را هم با رنگ کم و طلایی لوکس جلوه داد و هم از رنگ های تیره و خاص استفاده نمود.

اگر مبل کلاسیک را برای خانه خود انتخاب نموده اید، بهتر است از رنگ های نقره ای و طلایی در چوب ان استفاده شده باشد تا خاص بودن را به نمایش گذارد. می توان از رنگ های کرم قهوه ای هم برای مبل کلاسیک لوکس استفاده نمود.

برای دکوراسیون مدرن هم بیشتر از رنگ های خنثی و ساده و تک رنگ استفاده می شود. رنگ طوسی و بژ و سفید، گزینه مناسبی برای مبلمان مدرن و لوکس می باشد.

بهترین فروشگاه مبلمان لوکس

برای خرید مبلمان لوکس و لاکچری، فروشگاه معتبر و شناخته شده اس را انتخاب نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت و متریال کار شده در ساخت مبل راحت باشد. هر چع قدر که درباره تشخیص مبلمان خوب از بد بدانید باز هم، کار راحتی نیست و باید کارشناس این کار باشید. برای همین توصیه می شود که فروشگاهی را انتخاب نمایید که ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • خدمات پس از فروش برای محصولات خود داشته باشد.
  • شناخته شده و معتبر باشد.
  • شخصی سازی و سفارشی سازی داشته باشد.
  • برای خرید و انتخاب مبلمان مشاوره و راهنمایی دهند.
  • دارای وبسایت معتبر و فروش انلاین باشد.

در نهایت 

در این مقاله درباره مدل مبل لاکچری و لوکس و ویژگی های آن صحبت به میان اوردیم. امیدواریم مطلب پیش رو راهنمای خوبی برای خرید مبلمان لوکس و مورد نظر، باشد.

سوالات متداول مدل مبل لاکچری و لوکس

سبک مدل مبل لاکچری چه نوع سبکی است؟

پرطرفدارترین سبک و مدل در خرید مدل مبل لاکچری، سبک کلاسیک و مدل مبل استیل و سلطنتی است.

آیا فروشگاه مبلمان لکسون شرایط شخصی سازی و سفارشی سازی دارد؟

بله می توانید طرح و مدل مورد نظر خود را ارسال نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

چرا قیمت مدل مبل لاکچری از دیگر مدل ها بیشتر است؟

در ساخت مبل لاکچری از بهترین متریال استفاده می شود. طراحی خاص و منحصر به فرد است و در نتیجه قیمت مبل بیشتر خواهد شد.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه