Chidaneh.com placeholder image

قاب‌هایی از دکوراسیون خانه لوکس فحریه اوجن و بوراک اوزچیویت

فحریه اوجن بازیگر مشهور زن ترکیه ای 4 ژوئن متولد شده است. خانم بازیگر چند سالی است که با بوراک اوزچیویت بازیگر مشهور ازدواج کرده و متاهل است. او از سال 2005 فعالیت هنری اش را آغاز کرده و تاکنون در سریال چکاوک و برگ ریزان نقش آفرینی کرده است. در قسمت زیر تصاویر جالب از دکوراسیون خانه فحریه اوجن و همسرش بوراک اوزچیویت را قرار داده ایم. 

خانه فحریه اوجن

تصویری جالب از دکوراسیون شیک منزل فحریه اوجن را مشاهده کنید:

کی پلاس
دکوراسیون منزل فحریه اوجن

جزئیات ازدواج فحریه با بوراک اوزچیویت

فحریه اوجن (به ترکی استانبولی: Fahriye Evcen) متولد 4 ژوئن 1986 در آلمان، بازیگر است.

در صحنه سریال تلویزیونی مشهور “چکاوک"، فحریه با بازیگر سرشناس ترک و همبازی اش در آن سریال یعنی بوراک اوزچویت آشنا شد و با وجود شایعات متعددی که پیرامون آن دو مبنی بر داشتن روابط عاشقانه جریان داشت ولی این شایعات تایید نشد. ولی در سال 2015 وقتی آن دو بار دیگر در فیلم سینمایی “عشقی شبیه تو" (Aşk Sana Benzer) نقش مقابل هم را بازی کردند، در دنیای واقعی نیز عاشق هم شدند.

خانه لاکچری فحریه اوجن

در 29 ژوئن 2017 فحریه اوجن 31 ساله با بوراک اوزچیویت بازیگر نام آشنای ترکیه بصورت رسمی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک فرزند به نام کارات متولد 13 آوریل 2019 می باشد.

مبلمان منزل فحریه اوجن و همسرش

این دو هنرمند از سال 2014 با هم ارتباط عاشقانه ای داشتند

او حالا برای دومین بار هیجان دوران بارداری را تجربه می کند. معلوم شد که این بازیگر باردار است.

بوراک اوزچیویتبوراک اوزچیویت و همسرش

با انتشار این خبر حالا دلیل واقعی جدایی فحریه اوجن از سریال آلپ ارسلان بیش از پیش مشخص شد. بسیاری از منتقدان حوزه سینما و تلویزیون ترکیه معتقدند دوران حرفه ای فحریه اوجن بعد از ازدواج با اوزچیویت عملا به پایان رسیده …

منبع: نیک صالحی


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه