Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون شیک و ظریفِ آشپزخانه خانم بازیگر

فریبا نادری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایرانی 23 فروردین در تهران متولد شده و 38 سال سن دارد. جالب است بدانید که خانم بازیگر یک برادر و دو خواهر دارد. او یک فرزند دختر به نام یارا از همسر دومش دارد. در قسمت زیر تصویری جالب از دکوراسیون شیک و زیبای آشپزخانه فریبا نادری را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در نیک صالحی همراه ما باشید.

آشپزخانه فریبا نادری

فریبا نادری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

فرش ذوالانواری

موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود، همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند!

نکاتی برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

1- تا حد امکان از میز ناهارخوری استفاده نکنید

آشپزخانه شیک فریبا نادری

استفاده از میز ناهارخوری در فضای آشپزخانه کوچک باعث تنگ‌تر شدن محل عبور شما خواهد شد و در سرعت عملتان اختلال ایجاد می‌کند. تا حد امکان سعی کنید در یک فضای کوچک که به عنوان محل کار و آشپزی قرار است از آن استفاده کنید، میز ناهار خوری قرار ندهید و یا اینکه از میزهای کم جا و تاشونده استفاده کنید. این میز ها هم تا حدی جا گیر هستند اما نه به اندازه میزهای ناهارخوری بزرگ و معمولی.

2- روی سطح کابینت ها را شلوغ نکنید

دکوراسیون زیبای آشپزخانه

به هیچ عنوان سطح کابینت‌ها و کانتر را شلوغ نکنید. وجود شلوغی خود می‌تواند باعث شود فضای آشپزخانه کوچک تر از آنچه هست به نظر برسد و این شلوغی باعث می‌شود که فضا انرژی مثبت زیادی نداشته باشد. سعی کنید تا با قرار دادن لوازم برقی مورد نیازتان در درون کابینت‌ها فضا را خلوت کنید و تنها زمانی که به آنها نیاز دارید با خارج کردن وسیله مورد نظر خودتان از آن استفاده کنید و دوباره سر جای خود قرار دهید.

3- لوازم توکار استفاده کنید

آشپزخانه لاکچری

استفاده از لوازم برقی و وسایل توکار تا حد زیادی می‌تواند جلوی کوچک به نظر رسیدن فضای آشپزخانه شما را بگیرد. دلیل این اتفاق این است که فضای آشپزخانه شما با استفاده از لوازم توکار یکدست به‌نظر می‌رسد. به عنوان مثال با استفاده از یک هود توکار که در بالای اجاق گاز نصب می‌شود، بخشی از فضای آشپزخانه بزرگ‌تر دیده می‌شود.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه