Chidaneh.com placeholder image

با تکنولوژی VR بهترین سرامیک را برای خانه خود خریداری کنید

امروزه استفاده از تکنولوژی در جای جای زندگی ما به چشم می‌خورد، در حال حاضر بخشی را نمی توان یافت که اثر تکنولوژی در آن مشهود نباشد. از جمله این تکنولوژی ها که به ویژه در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است تکنولوژی واقعیت مجازی یا همان Reality Vitural است. تکنولوژی VR به دلیل ایجاد امکان تعامل در یک محیط مجازی و ایجاد فضاهای مختلف، وجود محدودیت مکانی و زمانی را از میان برده و به گزینه ی بسیار مناسب و کاربردی برای بسیاری از صنایع تبدیل شده است. حوزه معماری دکوراسیون و ساختمان نیز از حوزه هایی میباشند که بنا به دغدغه های گوناگون و کارایی مناسب، این تکنولوژی را مورد استفاده قرار می دهند. 

VR Palermo Edition

تکنولوژی واقعیت مجازی از جمله خدمات طراحی گردیده محصوالت شرکت پالرمو میباشد. در این سیستم شما می توانید در محیط یک خانه مدرن با در نظر گرفتن تمام وسایل منزل در نمای جذاب 
یک خانه ییلاقی قدم بزنید. در ضمن شما میتوانید از میان محصوالت مختلف پالرمو مدل محصول مدنظر خود را برای کف منزل، بخش جزیره و آشپزخانه و همینطور دیوارهای پشت تلویزیون و پذیرایی انتخاب 
نمایید. 

فیلم نت

چنین سیستمی میتواند منجر به انتخاب دقیق تر محصول توسط مشتری و در نتیجه افزایش رضایت آنان گردد. 

در همین ارتباط به لینک زیر مراجعه فرمایید:

VR Custom Edition

با توجه به قابلیت تکنولوژیهای VR این امکان وجود دارد که محیطی کامال مناسب با سلیقه شما و با در نظر گرفتن محصوالت انتخابی ، طراحی و توسعه یابد. در این نوع از خدمات ابتدا جلسه ای جهت بررسی کلیت درخواست مشتری و همچنین ایجاد یک نگاه مشترک برگزار میشود. سپس طی جلسات فی ما بین با توجه به نظر شما، طراحی محیط انجام و توسعه پیدا میکند. 

VR 360 Edition

محصول دیگری از این تکنولوژی که به ویژه در نمایش اطلاعات پروژه ها کاربردی است سیستم VR 360 Edition است که در این مدل مخاطب میتواند در یک محیط مجازی که مدلسازی شده است و یا از 
پروژه های اجرا شده، حضور یابد. کاربر میتواند در فضاهای مختلف جابجا شده و در هر نقطه ضمن مشاهده محیط 360 درجه با کلیک بر روی نقاط مشخص شده اطلاعات بیشتری را در خصوص پروژه و محصولات کسب نماید. 

به عنوان مثال با انتخاب یک نقطه در تصویر از نوع متلایر استفاده شده و تمام اطلاعات محصول را مشاهده کند. این تکنولوژی میتواند در ارائه محصوالت و پروژه به مشتریان کمک فراوانی کند و به فروش 
درست تر و راحت تر کمک نماید. برای ارتباط و اطالعات بیشتر و همچنین خرید پکیج های مرتبط مجموعه پالرمو با مراجعه به وبسایت رسمی این مجموعه میتوانید از خدمات مختلف بهره مند شوید.

درباره سرامیک پالرمو

مجموعه ای بزرگ در تولید و ساخت سرامیک پرسالن که از سال 1351 فعالیتش را به طور رسمی در ایران آغاز کرد. برند سرامیک پالرمو خیلی زود با استفاده از نیروهای متخصص و حرفه ای، تحول جدید و حرفه ای در صنعت کاشی و سرامیک کشور به وجود آورد. اگر کیفیت و زیبایی برای شما اهمیت ویژه ای دارد، محصوالت گروه پالرمو تحت نظارت و همکاری تکنسین های ایرانی و ایتالیایی با مرغوبترین مواد اولیه ماشین آلات و تکنولوژی پیشرفته روز دنیا تولید می شود و همچنین توجه به ظاهر و زیبایی محصوالت از اولویت های این برند می باشد. هدف اصلی برند پالرمو، تولید سرامیک های پرسالن در کیفیت جهانی و در ابعاد بزرگ و اسلب است که در انواع زیر به بازار سرامیک ایران عرضه شد. 

محصوالت سرامیک پالرمو با پوشش نانو تبدیل به سرامیک ضد اسید و خش شده است. برای دریافت اطالعات و آشنایی بیشتر با محصولات می‌توانید به سایت ما با نشانی‌های زیر مراجعه فرمایید : 


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه