Chidaneh.com placeholder image

8 گام ساده برای حفظ تمیزی و نظم در حمام

به قلم: تحریریه چیدانه

خانه داری: حفظ تمیزی و درخشندگی خانه و لوازم آن نه تنها از نظر حفظ ظاهر اهمیت دارد، بلکه در حفظ سلامت جسم و روان نیز بسیار مؤثر است. دکوراسیون داخلی منزل شما هر چقدر هم زیبا و شکیل باشد، زمانی که تمیز نباشد جلوه ی خود را از دست می دهد. یکی از فضاهایی که حفظ نظافت آن بسیار بسیار اهمیت دارد، حمام و سرویس بهداشتی است. اگر یک سری اصول ساده را همیشه رعایت کنیم، این فضاها همواره تمیز و درخشان خواهند بود. چیدانه در این مطلب چند گام بسیار ساده را به شما پیشنهاد می دهد که باعث می شوند حمام و سرویس بهداشتی شما همیشه منظم باشند و بدرخشند.

سرویس خواب بالسا

1. لباس هایی را که به مرور کثیف می کنید در مخزن لباسشویی یا سبد مخصوص نگه دارید تا از ریخت و پاش در فضا پیش گیری کنید و هنگام شستشو لباسی جا نماند.

2. حمام تان را منظم نگه دارید و هر چیزی را در جای خود قرار دهید. با این کار برای رفتن به سر کار نیز سریع تر می توانید آماده شوید. ضمن اینکه هنگام گرد و خاک گیری، ریخت و پاش وسایل مزاحم کار شما نمی شود.

3. گذاشتن سطل زباله در حمام بسیار کمک کننده است. اینگونه از شر بطری های خالی شده و زباله های کثیف خلاص می شوید. البته توجه کنید که حداقل هر دو هفته یک بار آن را خالی کنید.

4. با وجود سطل زباله در حمام، زباله ها را سریع به آن منتقل کنید و اجازه ندهید در گوشه وکنار حمام بمانند.

5. هر چیزی را که بر می دارید، بعد از استفاده به جای خود برگردانید. با این کار از ریخت و پاش جلوگیری می کنید.

6. بعد از استفاده از هر چیزی، مثل خمیر دندان، اسپری مو یا چیزهای دیگر سینک را کاملا تمیز کنید.

7. سرپوش خمیر دندان را بعد از هر بار استفاده روی آن قرار دهید تا از ایجاد آلودگی جلوگیری کنید.

8. حداقل هفته ای یک بار از شیشه شوی برای پاک کردن آینه ها استفاده کنید. توالت، سینک و چیزهای دیگر را به طور مرتب تمیز کنید.

اگر در حال ساخت خانه یا ویلا هستید یا قصد تغییر دکوراسیون منزل تان را دارید، اهالی فن چیدانه با گروه های متخصص و حرفه ای در زمینه های مختلف ساختمان، معماری و طراحی داخلی آماده ی ارائه ی خدمات به شما هستند. ضمنا شما می توانید سوالات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون با دیگر کاربران در میان بگذارید.

مطالب بیشتر:
۶ راه ساده برای تمیز نگهداشتن وسایل و تجهیزات استیل آشپزخانه!
با این سه راه حل از شر بوی بد فاضلاب آشپزخانه خلاص شوید!
راه های آسان برای تمیز کردن انواع لکه ها از روی فرش!
راه حل های ساده برای تمیز کردن کفپوش چوبی
چگونه سرامیک و انواع سنگ را برق بیندازیم؟

منبع: wikiHow | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه