Chidaneh.com placeholder image

جاذبه های گردشگری تهران برای یک روز خاطره انگیز!

به قلم: تحریریه چیدانه

سفر با معماری: تهران شهری است که به راحتی در هر گوشه آن می توان جایی برای تفریح پیدا کرد، تهران پر است از مکان هایی که می توان ساعت ها در آن وقت گذراند، خوش بود، چیزهای جدید و جذاب را دید، تجربه ای نو و تازه از فضا پیدا کرد. تهران شهری زنده است که به معنای واقعی کلمه می توان در آن خوش گذراند. حالا در این مطلب چیدانه می خواهد به شما بگوید اگر روزی خواستید در تهران به تفریح و گشت و گذار بپردازید به چه مکان هایی می توانید بروید، این مطلب جذاب را از دست ندهید و با چیدانه همراه باشید.

نمایی زیبا ازروستای چلاو

قالیشویی ادیب

1- روستاهای اطراف تهران

اگر قصد دارید برای تفریحی به جایی خارج ازشهر اما نزدیک تهران بروید به شما پیشنهاد می کنیم که روستاهای جالب و جذابی که در اطراف تهران قرار دارند را از دست ندهید، در این روستا مناطق خوش آب و هوا برای سفری یک روزه وجود دارد، مناطقی مانند غار آبی دیورش، دریاچه لزور، روستای خور. این ها مناطقی هستند که با یکی دو ساعت رانندگی در شرایط عادی جاده می توانید به آن ها برسید و از بودن دراین فضاها و زیبایی های طبیعی لذت ببرید. اگر مایل هستید تا با تورها و پیشنهادهای یک روزه برای گردشگری در تهران آشنا شوید، حتما سری به بخش سفر با معماری چیدانه بزنید و پیشنهادهایی که برای تور های یک روزه ارائه شده اند را بررسی کنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: 10 روستای زیبای اطراف تهران برای سفری یک روزه 

نمایی زیبا از حوض فیروزه ای باغ موزه هنر ایرانی

2- باغ موزه های تهران

هم چنین در تهران باغ موزه های زیبایی هم وجود دارد که علاوه بر جنبه فرهنگی، جنبه گردشگری هم دارند، یعنی می توانید با رفتن به آن ها با یک تیر دو نشان را بزنید. این باغ موزه ها در فصل پاییز حس و حال متفاوت تری را دارند چرا که بیشتر این باغ موزه ها در باغ های قدیمی تهران که دارای درختان کهنسال هستند، قرار دارد و در این فصل زمین شان پر می شود از برگ های پاییزی. حتما سری به این باغ موزه ها بزنید، اگر هم با آن ها آشنایی ندارید، می توانید سری به مطلب 6 باغ موزه درتهران برای گشت و گذار در تعطیلات بزنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: موزه فرش ایران آمیزه ای از هنر و اصالت ایرانی 

نمایی زیبا از پردیس سینمایی ملت

3- سینماهای تهران

اگر عاشق فیلم و هنر سینما هستید بازهم تهران برای شما پیشنهادهای هیجان انگیزی دارد، در تهران پردیس های سینمایی خوبی وجود دارد که شما با خیال راحت می توانید هر کدام از آن ها را که خواستید انتخاب کنید و با بالاترین کیفیت به تماشای فیلم مورد علاقه تان بپردازید، سری به مطلب 5 پردیس سینمایی زیبا در تهران برای عاشقان سینما بزنید تا پردیس های سینمایی را بیشتر بشناسید و یکی آن ها را برای تعطیلات آخر هفته تان انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: گشتی درباغ فردوس موزه سینمای ایران 

رستوران پل چوبی درپارک آب و آتش

4- رستوران های تهران

رفتن به یک رستوران خوب و نوش جان کردن یک غذای خوب تر می تواند حسن ختامی هیجان انگیز برای گشت و گذار شما باشد، تهران شهری است که از لحاظ وجود رستوران های خوب بسیار غنی است و هر نوع رستورانی را که بخواهید می توانید در آن پیدا کنید، مطلب رستوران های منحصر به فرد تهران می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد تا با برخی از بهترین رستوران های تهران آشنا شوید و اطلاعات خوبی از آن ها به دست بیاورید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: بهترین رستوران ها در شهرهای مختلف ایران

حیاط کافه سینما در باغ موزه فردوس

5- کافه های تهران

دوستان اهل دل و کافه نشین هم نگران نباشند چرا که در تهران آنقدر کافه های جور و واجور پیدا می شود که می توانید هر هفته به یکی از آن ها سر بزنید و چند ساعتی را با دوستان تان به گپ وگفت بپردازید. چیدانه در مطلب ۱۰ پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه مکان هایی را به شما معرفی می کند که می توانید آن ها را برای قرارهای دوستانه تان انتخاب کنید.

رستوران های تهران

6- فوت کورت های تهران

علاوه بر رستوران و کافه، تهران دارای فوت کورت های خوبی هم هست که کاملا برای برگزاری مهمانی های پر جمعیت مناسب هستند. فوت کورت برج میلاد و فوت کورت پاساژ پالادیوم یکی از بهترین نمونه های فوت کورت های تهران هستند، کیفیت بالای پذیرایی آن ها خاطره ای خوش را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۱۰ رستوران در تهران، برای برگزاری مهمانی

پارک اب و آتش

7- مکان هایی برای قرارهای عاشقانه

در تهران حتی مکان های خوبی هم برای قرارهای عاشقانه پیدا می شود که می تواند اولین قرارهای شما را خاطره انگیز و به یاد ماندنی کند. مکان هایی مثل پارک آب و آتش، باغ فردوس، کافه رستوران پاستا فکتوری و خیلی از مکان های دیگری که در مطلب بهترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه در تهران به شما معرفی شده اند، خواندن این مطلب جذاب را از دست ندهید.

مطالب پیشنهادی چیدانه: 
باغ های شیراز ، تکه هایی کوچک از بهشت
صنایع دستی ایران را به مهمان خارجی تان هدیه دهید
برج ایفل، محبوب ترین سازه فولادی جهان!
۱۰ پیشنهاد هیجان انگیز برای سفر در آخرین آخر هفته تابستان

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه