Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون زیبای ایرانی با فرش های اصیل ایرانی!

به قلم: تحریریه چیدانه

فرش و قالیچه: همه ما به خوبی می دانیم که فرش را نمی توان از خانه های ایرانی حذف کرد و آن را نادیده گرفت، این قاب های هنری فاخر روح و جان خانه هستند، درست است که در زندگی مدرن امروزی و مبلمان های زیبا باعث شده اند که دیگر کمتر از فرش ها برای نشستن استفاده کنیم، اما آن ها همچنان در طراحی دکورسیون داخلی خانه حرف اول را می زنند. راه های استفاده از فرش ها در خانه زیاد است که امروز می خواهیم در این مطلب به این روش ها اشاره کنیم و از تجربیات گروه قالیکده نیز در این راه بهره ببریم پس با چیدانه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قالیکده
تابلو فرش کد 60883 قالیکده
قالیکده
قالیکده
تابلو فرش کد 60858 قالیکده
قالیکده
قالیکده
تابلو فرش کد60857 قالیکده
قالیکده

تابلو فرش ریحان

استفاده از تابلو فرش های نفیس در دکوراسیون داخلی خانه 

فرش را روی زمین پهن کنیم یا به دیوار بیاویزیم؟ سوال جالبی ست نه؟ البته دلایل زیادی وجود دارد برای آن که فرش را به دیوار نصب کنید، مثلا اگر فرشی نفیس و نادر دارید کار عاقلانه این است که آن را همانند یک اثر هنری گران قیمت به دیوار بیاویزید، اما گروه قالیکده برای شما پیشنهاد بهتری دارد، آن هم استفاده از تابلو فرش ها است. اگر می خواهید از هنر اصیل فرش بافی در دکوراسیون داخلی خانه خود بهره ببرید یکی از این تابلو فرش های زیبا را تهیه کنید.  

قالیکده
فرش کد 10774 قالیکده
قالیکده
قالیکده
کناره کد 40773 قالیکده
قالیکده
قالیکده
کناره کد 40793 قالیکده
قالیکده

فرش های کناره در دکوراسیون داخلی خانه 

فرش های  کناره نمونه ای از فرش ها هستند که ابعاد آن ها مناسب برای راهرو ها و فضاهایی با عرض کم و طول زیاد است. این نوع فرش ها همانند دیگر فرش ها دارای نقش ها و رنگ های متنوعی هستند، از این نوع فرش ها در پای دیوار ها هم می توان استفاده کرد. 

قالیکده
فرش کد 10717 قالیکده
قالیکده
قالیکده
گبه کد 40777 قالیکده
قالیکده
قالیکده
پرده گبه کد40985 قالیکده
قالیکده

گبه در دکوراسیون داخلی خانه

گبه در مقایسه با دیگر فرش ها درای پرز های بلند تری است که این بلندی پرز ها تاثیر بی نظیری در نرمی گبه ها دارد. اولین گبه ها بیشتر توسط عشایر لر و قسقایی بافته می شود و در گبه های مدرن امروزی هم از همان طرح ها و رنگ ها استفاده می شود، وجود این گبه ها در خانه چهره آن را حسابی رنگ اصالت می بخشد. 

قالیکده
گلیم فرش کد 10507 قالیکده
قالیکده
قالیکده
گلیم فرش کد ۱۰۵۰8 قالیکده
قالیکده
قالیکده
گلیم فرش کد 10796 قالیکده
قالیکده

گلیم در دکوراسیون داخلی خانه

گلیم ها هم یکی دیگر از پیشنهادهای گروه قالیکده است. گلیم ها حس زندگی را در تمام تار و پود وجودی شان دارند و حتی در خانه هایی با دکوراسیون داخلی مدرن هم از این گلیم ها استفاده می شود. گلیم ها انواع زیادی دارند که دست شما را برای انتخاب حسابی باز می گذارد. داشتن فرش با طرح های سنتی در فضاهای مدرن می تواند جالب باشد. 

قالیکده
فرش کد 10670 قالیکده
قالیکده
قالیکده
فرش کد 10671 قالیکده
قالیکده
قالیکده
فرش کد 10672 قالیکده
قالیکده

فرش در دکوراسیون داخلی خانه

فرش ها را نه تنها برای زیبایی فضای داخلی خانه بلکه برای تعریف محدوده یک فضا هم به کار می برند. فرش ها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند که به راحتی می توان از آن ها در دکوراسیون داخلی خانه بهره برد. در خانه هایی با پلان باز معمولا از عناصری مانند فرش و قالیچه و یا مبلمان ها برای تعریف محدوده ها کمک می گیرند. 

قالیکده
نمونه محصولات قالیکده
قالیکده

فرش، سرمایه ای زیبا در دکوراسیون داخلی خانه  

خیلی از خریداران فرش دستبافت علاوه بر زیبایی و دوام آن، آن را به عنوان سرمایه هم در نظر می گیرند تا در مواقع لزوم بتوانند سریعا آن را به فروش برسانند و مشکل مالی خود را حل کنند. کارشناسان گروه قالیکده نیز بر این نظر معتقد هستند که فرش کالایی صد در صد سرمایه ای است به شرط آن که نوع مرغوب آن را انتخاب کنید و بدانید فرشی که برگزیده اید از نظر منطقه بافت رنگ آمیزی و طرح و مسایل کیفی بافت و قیمت در سطح عالی باشد تا در زمان فروش به مشکلی بر نخورید. 

قالیکده
نمونه محصولات قالیکده
قالیکده

مناسب ترین فرش برای دکوراسیون داخلی خانه 

فرش های ایرانی دارای انواع و طرح های مختلفی هستند که در مطلب کدام فرش ایرانی مناسب دکوراسیون منزل شماست آن ها را به شما معرفی کرده ایم. فقط کافی است سری به این مطلب بزنید و ببینید که کدام طرح بیشتر به دل تان می نشیند و با دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگی دارد. 

برای دیدن دیگر نمونه کارهای این گروه و همچنین دریافت اطلاعات تماس  می توانید به وبسایت گروه قالیکده مراجعه کنید. 

مطلب پیشنهادی: 
انتخاب فرش ، دکوراسیون منزل خوش رنگ و لعاب
برای خرید فرش ایرانی به چه نکاتی باید توجه کنید؟
۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی با دکوراسیون منزل
ابعاد و مکان مناسب فرش در دکوراسیون داخلی منزل
موکت و تاثیر شگفت انگیز آن در دکوراسیون داخلی!

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه